Hyperloop One uspešno završava DevLoop tunel

Hyperloop One uspešno završava DevLoop tunel za generalno testiranje kapsule

Nakon serije početnih testiranja i ispitivanja elektro-magnetnog pogona, kompanija Hyperloop One uspešno sprovodi izgradnju prve probne deonice tunela sa vakumom 'DevLoop' koji će poslužiti za prvo generalno testiranje ovog prevoznog sistema - pre nego što i zvanično krene u komercijalnu upotrebu, prvo u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

hyperloop-glavna

Cilj kompanije jeste da se već u prvoj polovini ove godine obava generalna testiranja Hyperloop-a koji je projektovan za maksimalnu brzinu od 1.000 Km/h.  Naime, testiranja bi trebalo da se obave na 500 metara dugačkom DevLoop-u, kako bi inženjeri prikupili sve relevantne podatke i informacije radi potencijalnih ispravki – pre nego što sistem bude prvi put komercijalno instaliran u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, na potezu između dva najveća grada, Abu Dabija i Dubaija.

Podsećanja radi, Hyperloop je još prošle godine u maju mesecu prvi put uspešno testirao elektro-magnetni pogon, takođe u Nevadi, ali na otvorenoj i nešto kraćoj stazi. Iako su se u kompaniji nakon testiranja suočavali sa značajnim promenama na samom projektu alii drugim problemima, CEO Hyperloopa Rob Lojd dodao je da su trenutno svi napori i trud usmereni ka ovoj tehnologiji, njenoj realnosti i uspešnoj instalaciji za prva zvanična putovanja, prenosi TechCrunch.

hyperloopHyperloop
Izgradnja DevLoop tunela u pustinji Nevada.

Sa dva sata na 12 minuta – što da ne

Sve prednosti ovog projekta, za koji je još ranije podignuta investicija od 80 miliona dolara, najbolje se ogledaju u vremenu koje je potrebo da se pređe distanca između dva pomenta grada u UAE, a brzina od skoro jednog maha, omogućila bi da se putovanje od dva sata smanji na svega 12 minuta. Ipak, kompanija planira da se putem ovog prevoznog sistema na početku uglavnom transportuje roba uz korišćenje maksimalnih brzina – dok bi putnici sve prednosti Hyperloopa trbalo da isprobaju nešto kasnije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?