HTEC group akvizirao je novosadsku IT kompaniju Execom

HTEC akvizirao novosadski Execom – sledi širenje baze klijenata i nova zapošljavanja

Domaća kompanija HTEC juče je objavila da je kupila novosadski Execom - još jednu veliku srpsku kompaniju koja takođe posluje u oblasti pružanja softverskih usluga.

Kako u saopštenju navode iz HTEC-a, ova akvizicija doprineće organskom rastu ove kompanije (koja, inače, svojim klijentima pruža usluge u domenu softverskih i hardverskih rešenja) i to kroz rast inženjerskog tima i dodatne ekspertize u novim industrijskim vertikalama.

Execom je, kako se dalje navodi u saopštenju, jedna od prvih i najuspešnijih IT kompanija u Novom Sadu koja je u trenutku akvizicije brojala 200 zaposlenih i koja je imala jaku bazu klijenata u centralnoj Evropi (Nemačkoj i Švajcarskoj) i Holandiji. To će, dodaju oni, HTEC-u omogućiti da svoje usluge ponudi van tržišta na kojima su već prisutni (SAD, Velika Britanija i nordijski region):

Zajedničkim snagama servisiraćemo klijente iz najrazličitijih industrija – od medicine, preko transporta, šipinga, logistike, finansija, telekomunikacija, IOT-a, do energetske industrije i mnogih drugih.

‘Cilj je izgraditi globalno prepoznatljivu konsultantsku i softversku kompaniju’

Dušan Kosić, predsednik kompanije, tim povodom izjavio je da je njihova misija da izrade globalno prepoznatljivu konsultantsku i softversku kompaniju, a da je akvizicija jedan korak bliže tom cilju.

Sa tim je saglasan i Aleksandar Čabrilo, CEO HTEC-a, koji je istakao i da je nedavna kriza izazvana COVID-19 virusom bila jedan od pokretača promena i poremećaja za mnoga preduzeća i industrije koje će morati da se digitalizuju – a to je prilika za HTEC:

To su bile promene koje su se dešavale i pre ove krize, ali ovo ubrzanje nastalo je neviđenim tempom, posebno za sektore poput trgovine, ugostiteljstva i transporta koji su strahovito trpeli.

Za neke, međutim, uključujući zdravstvo i logistiku, kriza je stvorila i porast potražnje kojim je postalo teško upravljati bez digitalne sofisticiranosti. Stoga, čak i one kompanije koje su se ustručavale od digitalne transformacije, sada razumeju da će morati da se brzo menjaju ili agresivnije ulažu u digitalne kapacitete svog poslovanja.

Na kraju, iz ove kompanije najavilu su i da će nastaviti da dalje šire tim, kako bi mogli adekvatno da odgovore na potrebe svojih klijenata.


Ostavi komentar

  1. Marko P.

    Marko P.

    20. 8. 2020. u 16:59 Odgovori

    Ovi momci su jednostavno fanstasticni!
    Nema ih nigde u medijima, cute i rade, ali razbijaju koliko su dobri. Dok se mediji bave nekakvim gaming firmama, dok drzava subvencionise Endavu, Continental i kakve strane firme, dok se prica o startupima koji su nepoznati i u svojoj ulici, ovi momci prave ovakav uspeh koji daleko prevazilazi granice ove zemlje. Nekoliko koplja ispred svih ostalih!
    Samo napred ljudi!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.

E-commerce

Kako do Internet prodavnice za manje od 24 časa?

Vladan Dobrenov pokrenuo je Cartizz kao odgovor na komplikovan i dugotrajan proces izrade web prodavnice. U razgovoru za Netokraciju otkriva nam kako servis funkcioniše i kome je namenjen.

Gaming

Otvorene nacionalne kvalifikacije za internacionalni IeSF šampionat – najboljima put u Izrael i vredne nagrade

U nedelju 25. aprila u organizaciji Srpskog Saveza E-sporta zvanično su otvorene nacionalne kvalifikacije za 13. IeSF Svetski e-sports šampionat čiji je domaćin Eilat, grad u Izraelu.