Nakon uspešnog prvog Generatora, juče je u Beogradu održano i finale Generator Fluo takmičenja koje je imalo za cilj da nagradi najbolje studentske ideje. Glavnu nagradu, put u Pariz i sedam dana boravka u tehnološkom habu Societe Generale Grupe, osvojio je tim iz Niša sa proizvodom HearO Glasses - pametnim naočarama koje gluvim ljudima omogućavaju lakše snalaženje u saobraćaju.
Više od stotinu ideja mladih, stiglo je na adresu Societe Generale banke u okviru prvog Generator Fluo takmičenja koje je imalo za cilj da izabere i nagradi najbolje inovativne ideje učesnika – studenata i mladih od 18 do 27 godina. Nakon prvobitne selekcije, odabrano je 40 najboljih timova, a potom i 10 finalista koji su sinoć u Beogradu imali jedinstvenu priliku da predstave svoje ideje pred stručnim žirijem.
Cilj samog takmičenja jeste podrška mladim inovatorima i preduzetnicima, dok su se u projekat uključile i mnogobrojne domaće kompanije koje su za učesnike obezbedile i specijalne nagrade: Infostud Grupa, Generali Osiguranje Srbija, Gigatron, Mainstream, Doncafe, Coca Cola HBC Srbija, Poslovna internet mreža i drugi.
HearO Glasses planira i ‘crowdfunding’ kampanju u septembru
Glavna nagrada, sedam dana boravka u tehnološkom habu Societe Generale Grupe u Parizu, kao i 500 evra džeparca za svakog člana tima + obilazak Pariza balonom 🎈🗼, otišla je u ruke studenata Elektronskog fakulteta iz Niša koji su razvili proizvod HearO Glasses – pametne naočare namenjene gluvim osobama i ljudima sa oštećenim sluhom koje ih upozoravaju na opasnosti u saobraćaju analizom opasnih zvukova (prilikom prelaska ulice).
Predstavnica tima HearO Glasses, Anđela Kocić, izjavila je za Netokraciju šta pobeda na Generator Fluo takmičenju predstavlja za ovaj mladi tim iz Niša:
Pobeda nam je pre svega velika potvrda da ono što radimo zaista može da promeni živote ljudi sa oštećenim sluhom, a potom i motivacija koja je definitivno podigla timski duh. Biti izabran kao najbolji tim od 140 prijavljenih ideja velika je čast, a nadamo se da će nam nedelju dana u Parizu pomoći da prikupimo neka nova znanja o razvoju proizvoda, kao i da ćemo upoznati druge timove koji se susreću sa sličnim izazovima, ali i mentorima koji nam mogu pomoći u daljem razvoju.

Anđela dodaje da HearO Glasses tim u ovom trenutku priprema i crowdfunding kampanju koja će biti lansirana u septembru. Niška ekipa tako je u potrazi za novim članovima tima, a glavni fokus preko leta biće na usavršavanju proizvoda, kao i na pripremi za kampanju koja će široj javnosti predstaviti ovaj proizvod.
Pored glavne nagrade, dodeljene su i druge nagrade. Tim kadrovi.rs tako je odneo nagradu publike prikupivši 2.889 glasova, dok su timovi Kompostana i Zelena Zona osvojili nagradu Gigatrona. Timu Freon Frog Box uručena je Doncafe nagrada, dok je tim Trusteed osvojio nagradu Startita. Zelena Zona osvojio je i nagradu Istraživačkog centra FON, dok je ekipa Pirate Art dobila nagradu startapa Pausal.rs.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!