Niški HearO Glasses pobednik prvog Generator Fluo takmičenja

Niški HearO Glasses pobednik prvog Generator Fluo takmičenja

Nakon uspešnog prvog Generatora, juče je u Beogradu održano i finale Generator Fluo takmičenja koje je imalo za cilj da nagradi najbolje studentske ideje. Glavnu nagradu, put u Pariz i sedam dana boravka u tehnološkom habu Societe Generale Grupe, osvojio je tim iz Niša sa proizvodom HearO Glasses - pametnim naočarama koje gluvim ljudima omogućavaju lakše snalaženje u saobraćaju.

Više od stotinu ideja mladih, stiglo je na adresu Societe Generale banke u okviru prvog Generator Fluo takmičenja koje je imalo za cilj da izabere i nagradi najbolje inovativne ideje učesnika – studenata i mladih od 18 do 27 godina. Nakon prvobitne selekcije, odabrano je 40 najboljih timova, a potom i 10 finalista koji su sinoć u Beogradu imali jedinstvenu priliku da predstave svoje ideje pred stručnim žirijem.

Cilj samog takmičenja jeste podrška mladim inovatorima i preduzetnicima, dok su se u projekat uključile i mnogobrojne domaće kompanije koje su za učesnike obezbedile i specijalne nagrade: Infostud GrupaGenerali Osiguranje SrbijaGigatronMainstreamDoncafeCoca Cola HBC SrbijaPoslovna internet mreža i drugi.

HearO Glasses planira i ‘crowdfunding’ kampanju u septembru

Glavna nagrada, sedam dana boravka u tehnološkom habu Societe Generale Grupe u Parizu, kao i 500 evra džeparca za svakog člana tima + obilazak Pariza balonom 🎈🗼, otišla je u ruke studenata Elektronskog fakulteta iz Niša koji su razvili proizvod HearO Glasses – pametne naočare namenjene gluvim osobama i ljudima sa oštećenim sluhom koje ih upozoravaju na opasnosti u saobraćaju analizom opasnih zvukova (prilikom prelaska ulice).

Predstavnica tima HearO Glasses, Anđela Kocić, izjavila je za Netokraciju šta pobeda na Generator Fluo takmičenju predstavlja za ovaj mladi tim iz Niša:

Pobeda nam je pre svega velika potvrda da ono što radimo zaista može da promeni živote ljudi sa oštećenim sluhom, a potom i motivacija koja je definitivno podigla timski duh. Biti izabran kao najbolji tim od 140 prijavljenih ideja velika je čast, a nadamo se da će nam nedelju dana u Parizu pomoći da prikupimo neka nova znanja o razvoju proizvoda, kao i da ćemo upoznati druge timove koji se susreću sa sličnim izazovima, ali i mentorima koji nam mogu pomoći u daljem razvoju.

Finalisti Generator Fluo takmičenja složni su da je ovo tek početak za njihove inovativne ideje.

Anđela dodaje da HearO Glasses tim u ovom trenutku priprema i crowdfunding kampanju koja će biti lansirana u septembru. Niška ekipa tako je u potrazi za novim članovima tima, a glavni fokus preko leta biće na usavršavanju proizvoda, kao i na pripremi za kampanju koja će široj javnosti predstaviti ovaj proizvod.

Pored glavne nagrade, dodeljene su i druge nagrade. Tim kadrovi.rs tako je odneo nagradu publike prikupivši 2.889 glasova, dok su timovi Kompostana i Zelena Zona osvojili nagradu Gigatrona. Timu Freon Frog Box uručena je Doncafe nagrada, dok je tim Trusteed osvojio nagradu Startita. Zelena Zona osvojio je i nagradu Istraživačkog centra FON, dok je ekipa Pirate Art dobila nagradu startapa Pausal.rs.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Karijere

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Kultura 2.0

Tekst koji treba da pročitate pre odlaska u Kinu

Sve je više ljudi koji me u poslednje vreme pitaju kako da se pripreme za (kratki) put u Kinu. Kapiram da me niko to ne bi pitao da pre dva meseca nisam pomislio da je baš sjajna ideja da odem kao novinar na Svetsko prvenstvo u košarci i provedem tri nedelje u nekoliko kineskih gradova.

Startapi i poslovanje

Najbrže rastuća evropska development agencija dolazi u Srbiju – i u startu zapošljava 20 developera

Q, zagrebačka development i dizajn agencija, na čuvenoj Deloitte Technology Fast 500 EMEA listi zauzela je 20. mesto, što je čini najbrže rastućom development agencijom u Evropi. Uskoro otvaraju i kancelariju u Srbiji, povodom toga razgovaramo sa njihovim osnivačem.

Kultura 2.0

Naš digitalni imunitet je narušen. Ko je kriv za to i kako ga izlečiti?

U okviru ovogodišnjeg Foruma Kreativna Evropa 2019, Desk Kreativna Evropa Srbija u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja organizovao je panel diskusiju na temu 'Kritičko mišljenje i digitalni imunitet' koja je juče održana u Nordeus Habu.

Startapi i poslovanje

Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog ‘ad-tech’ programa koji organizuje Google

Beogradski startap Hunch koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, postao je deo programa kompanije Google namenjenog startapima iz oblasti marketinga. O tome šta to znači za njihovo dalje poslovanje, za Netokraciju objašnjava CEO ovog startapa.