Niški HearO Glasses pobednik prvog Generator Fluo takmičenja

Niški HearO Glasses pobednik prvog Generator Fluo takmičenja

Nakon uspešnog prvog Generatora, juče je u Beogradu održano i finale Generator Fluo takmičenja koje je imalo za cilj da nagradi najbolje studentske ideje. Glavnu nagradu, put u Pariz i sedam dana boravka u tehnološkom habu Societe Generale Grupe, osvojio je tim iz Niša sa proizvodom HearO Glasses - pametnim naočarama koje gluvim ljudima omogućavaju lakše snalaženje u saobraćaju.

Više od stotinu ideja mladih, stiglo je na adresu Societe Generale banke u okviru prvog Generator Fluo takmičenja koje je imalo za cilj da izabere i nagradi najbolje inovativne ideje učesnika – studenata i mladih od 18 do 27 godina. Nakon prvobitne selekcije, odabrano je 40 najboljih timova, a potom i 10 finalista koji su sinoć u Beogradu imali jedinstvenu priliku da predstave svoje ideje pred stručnim žirijem.

Cilj samog takmičenja jeste podrška mladim inovatorima i preduzetnicima, dok su se u projekat uključile i mnogobrojne domaće kompanije koje su za učesnike obezbedile i specijalne nagrade: Infostud GrupaGenerali Osiguranje SrbijaGigatronMainstreamDoncafeCoca Cola HBC SrbijaPoslovna internet mreža i drugi.

HearO Glasses planira i ‘crowdfunding’ kampanju u septembru

Glavna nagrada, sedam dana boravka u tehnološkom habu Societe Generale Grupe u Parizu, kao i 500 evra džeparca za svakog člana tima + obilazak Pariza balonom 🎈🗼, otišla je u ruke studenata Elektronskog fakulteta iz Niša koji su razvili proizvod HearO Glasses – pametne naočare namenjene gluvim osobama i ljudima sa oštećenim sluhom koje ih upozoravaju na opasnosti u saobraćaju analizom opasnih zvukova (prilikom prelaska ulice).

Predstavnica tima HearO Glasses, Anđela Kocić, izjavila je za Netokraciju šta pobeda na Generator Fluo takmičenju predstavlja za ovaj mladi tim iz Niša:

Pobeda nam je pre svega velika potvrda da ono što radimo zaista može da promeni živote ljudi sa oštećenim sluhom, a potom i motivacija koja je definitivno podigla timski duh. Biti izabran kao najbolji tim od 140 prijavljenih ideja velika je čast, a nadamo se da će nam nedelju dana u Parizu pomoći da prikupimo neka nova znanja o razvoju proizvoda, kao i da ćemo upoznati druge timove koji se susreću sa sličnim izazovima, ali i mentorima koji nam mogu pomoći u daljem razvoju.

Finalisti Generator Fluo takmičenja složni su da je ovo tek početak za njihove inovativne ideje.

Anđela dodaje da HearO Glasses tim u ovom trenutku priprema i crowdfunding kampanju koja će biti lansirana u septembru. Niška ekipa tako je u potrazi za novim članovima tima, a glavni fokus preko leta biće na usavršavanju proizvoda, kao i na pripremi za kampanju koja će široj javnosti predstaviti ovaj proizvod.

Pored glavne nagrade, dodeljene su i druge nagrade. Tim kadrovi.rs tako je odneo nagradu publike prikupivši 2.889 glasova, dok su timovi Kompostana i Zelena Zona osvojili nagradu Gigatrona. Timu Freon Frog Box uručena je Doncafe nagrada, dok je tim Trusteed osvojio nagradu Startita. Zelena Zona osvojio je i nagradu Istraživačkog centra FON, dok je ekipa Pirate Art dobila nagradu startapa Pausal.rs.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?

Mobilno

Da li je Apple i dalje inovativan ili mi to samo ne vidimo?

Teatar nazvan po jednom od najvećih tehnoloških genija pre dva dana bio je svedok još jednog Apple događaja - verovatno i najdosadnijeg do sada.

Tehnologija

Gežeti sa platforme Aliexpress koji vam mogu olakšati život, a pristupačni su svima

Škola je počela, od povratka u amfiteatre fakulteta ima još tri nedelje, te je ovo prava prilika da vam predstavimo vodič sa nekoliko pristupačnih Aliexpress gedžeta sa koji vam mogu olakšati svakodnevicu.

Gaming

Nordeus Hub: Počinje sa radom besplatan ‘co-working’ za potrebe gejming zajednice i studente

Danas počinje sa radom Nordeus Hub, besplatan 'co-working' prostor na Novom Beogradu koji je specijalno kreiran za potrebe gejming industrije, a namenjen razvoju indie gejm timova, startapova i osnaživanju talenata sa ciljem unapređenja ekosistema igara u Srbiji.

Internet marketing

Webiz edukacija konačno stiže u Niš i to na temu DIGITALNE EKONOMIJE

Vladimir Kovač za Netokraciju govori o Webiz edukaciji u Nišu i programu koji će se tokom dvodnevnog događaja baviti različitim aspektima digitalne ekonomije.