Niški HearO Glasses pobednik prvog Generator Fluo takmičenja

Nakon uspešnog prvog Generatora, juče je u Beogradu održano i finale Generator Fluo takmičenja koje je imalo za cilj da nagradi najbolje studentske ideje. Glavnu nagradu, put u Pariz i sedam dana boravka u tehnološkom habu Societe Generale Grupe, osvojio je tim iz Niša sa proizvodom HearO Glasses - pametnim naočarama koje gluvim ljudima omogućavaju lakše snalaženje u saobraćaju.

Više od stotinu ideja mladih, stiglo je na adresu Societe Generale banke u okviru prvog Generator Fluo takmičenja koje je imalo za cilj da izabere i nagradi najbolje inovativne ideje učesnika – studenata i mladih od 18 do 27 godina. Nakon prvobitne selekcije, odabrano je 40 najboljih timova, a potom i 10 finalista koji su sinoć u Beogradu imali jedinstvenu priliku da predstave svoje ideje pred stručnim žirijem.

Cilj samog takmičenja jeste podrška mladim inovatorima i preduzetnicima, dok su se u projekat uključile i mnogobrojne domaće kompanije koje su za učesnike obezbedile i specijalne nagrade: Infostud GrupaGenerali Osiguranje SrbijaGigatronMainstreamDoncafeCoca Cola HBC SrbijaPoslovna internet mreža i drugi.

HearO Glasses planira i ‘crowdfunding’ kampanju u septembru

Glavna nagrada, sedam dana boravka u tehnološkom habu Societe Generale Grupe u Parizu, kao i 500 evra džeparca za svakog člana tima + obilazak Pariza balonom 🎈🗼, otišla je u ruke studenata Elektronskog fakulteta iz Niša koji su razvili proizvod HearO Glasses – pametne naočare namenjene gluvim osobama i ljudima sa oštećenim sluhom koje ih upozoravaju na opasnosti u saobraćaju analizom opasnih zvukova (prilikom prelaska ulice).

Predstavnica tima HearO Glasses, Anđela Kocić, izjavila je za Netokraciju šta pobeda na Generator Fluo takmičenju predstavlja za ovaj mladi tim iz Niša:

Pobeda nam je pre svega velika potvrda da ono što radimo zaista može da promeni živote ljudi sa oštećenim sluhom, a potom i motivacija koja je definitivno podigla timski duh. Biti izabran kao najbolji tim od 140 prijavljenih ideja velika je čast, a nadamo se da će nam nedelju dana u Parizu pomoći da prikupimo neka nova znanja o razvoju proizvoda, kao i da ćemo upoznati druge timove koji se susreću sa sličnim izazovima, ali i mentorima koji nam mogu pomoći u daljem razvoju.

Finalisti Generator Fluo takmičenja složni su da je ovo tek početak za njihove inovativne ideje.

Anđela dodaje da HearO Glasses tim u ovom trenutku priprema i crowdfunding kampanju koja će biti lansirana u septembru. Niška ekipa tako je u potrazi za novim članovima tima, a glavni fokus preko leta biće na usavršavanju proizvoda, kao i na pripremi za kampanju koja će široj javnosti predstaviti ovaj proizvod.

Pored glavne nagrade, dodeljene su i druge nagrade. Tim kadrovi.rs tako je odneo nagradu publike prikupivši 2.889 glasova, dok su timovi Kompostana i Zelena Zona osvojili nagradu Gigatrona. Timu Freon Frog Box uručena je Doncafe nagrada, dok je tim Trusteed osvojio nagradu Startita. Zelena Zona osvojio je i nagradu Istraživačkog centra FON, dok je ekipa Pirate Art dobila nagradu startapa Pausal.rs.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Zapošljavanje nedovoljno kvalifikovanog kadra u IT-ju – bahatost ili potreba?

Kada govorimo o IT sceni u Srbiji, jasno nam je da je to mala bara sa još manje 'krokodila'. Stoga se ponekad desi da neki od 'krokodila' koji su tek zaplivali dobiju posao koji možda još uvek ne zaslužuju. Ili je to samo mit? Otkrivamo u našoj analizi.

Društvene mreže

Neguj mo srbski jezik: Čak i oni koji nam prete priznaju da nas vole!

Oni su momci iza jedne od najpoznatijih satiričnih stranica na domaćem Internetu. U razgovoru sa dvojicom admina, otkrivamo kako je nastao Neguj mo srbski jezik, kakav je njihov odnos sa poznatima koji su često predmet viralnih šala, ali i šta danas predstavlja ova zajednica od nekoliko stotina hiljada pratilaca.

Propustili ste

E-commerce

Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom ‘cashless’ plaćanja

Do 15. septembra svake srede i petka korisnici Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica svoje karte za gradski prevoz u Beogradu kupovaće po promotivnim cenama od 1, 2 i 3 dinara.

Kultura 2.0

Pitali smo mlade da li uspevaju da uštede novac – i da li to rade u banci ili u koverti

Kakav je odnos mladih prema ličnim finansijama i da li smo zaboravili šta znači štednja?

Sponzorisano

Kvalitetan sadržaj uvek ima primat – a kako to radi Coca-Cola u Srbiji?

Putovanje kompanije Coca-Cola u oblast 'content' marketinga u Srbiji počelo je u martu. Da li je ovaj projekat ispunio očekivanja?

Tehnologija

Google uz novi ‘Video Carousel’ organski povećava pregled videa

Kompanija iz Mountain View-a rešena je da pomogne kreatorima video sadržaja da generišu veći broj pregleda u rezultatima pretrage.

Društvene mreže

Humanost u doba lajkova

Možemo li u isto vreme biti humani i raditi na ličnoj promociji? Ako je suditi prema poslednjim trendovima na Instagramu, to se od nas i očekuje...

Tehnologija

Naši e-servisi zabeležili su pad na svetskom nivou – razvoj novih može nam povećati globalni indeks

Srbija ostvarila pad od nekoliko mesta na globalnoj 'UN E-Government Survey 2018' listi kada je rad državnih e-servisa u pitanju.