Google zna da volimo 'Star Wars' i danas nas je iznenadio

Google zna da volimo ‘Star Wars’ i danas nas je iznenadio

Sedmi nastavak popularne filmske franšize uskoro će ugledati svetlost dana, kada će ljubitelji ‘Zvezdanih Ratova’ dobiti priliku da odgledaju poslednji deo ove kinematografske priče. Karte za ponoćnu premijeru širom sveta već uveliko su rasprodate, a koliko je premijera blizu danas nas je podsetio i Google.

Star-Wars
Za koju ste se vi stranu odlučili?

S obziorm da je svetska premijera zakazana za 14. decembar, kompanija iz Kalifornije spremila je poseban alat koji korisnicima pruža mogućnost da grafički personalizuju svoje Google aplikacije i servise – te odluče hoće li preći na svetlu ili mračnu stranu.

Vizuelni „makeover“ ogleda se u činjenici da Gmail dobija sasvim novu pozadinu, YouTube stiže sa slajderom koji podseća na lightsaber, dok će se lokator na Google mapama pretvoriti u TIE fighter-a ili X-Wing – u zavisnosti od strane koju izaberete.

Ove promene trebalo bi da stignu i na druge softverske proizovde iz Googlea, kao što su na primer Chrome, Chromecast, Translate, Waze i drugi. Iz kompanije napomonju da se podešavanja neće negativno odraziti na funkcionisanje navedenih servisa, osim što će korisnici morati da sačekaju nekoliko sati kako bi se zadate teme pojavile u okviru aplikacija.

Ipak ništa za ‘Google Apps for Business’

Ipak, neke od ovih vizuelnih promena na Chormeu, Gmailu ili YouTubeu biće nažalost vidljive samo na desktop uređajima. Sa druge strane, nove teme se neće pojavljivati na poslovnim nalozima korisnika, tako da nema razloga za brigu.

Google-Star-Wars
Izgled promena će zavisiti od strane koju ste izabrali.

Navedena vizuelna doterivanja na Google aplikacijama i servisima možete napraviti u okviru posebne stranice, a ukoliko vam sve posle određenog vremena dosadi, na istom mestu možete vratiti i stari grafički prikaz. Iz tehnološkog giganta ističu da ovo nije kraj iznenađenjima kada je reč o „Star Wars“ franšizi, pa bi u narednom periodu trebalo da ih bude još.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.

Startapi i poslovanje

OTP banka i niški NadjiTuru.rs udruženim snagama digitalizuju transportnu industriju u Srbiji

Šta dobijete kada spojite startap koji značajno pojednostavljuje logistiku transporta i banku koja je jedna od vodećih po pitanju inovacija? Sjajno partnerstvo koje omogućava svim učesnicima ekosistema transportne industrije da unaprede svoje poslovanje, te sarađuju efikasnije i lakše.