Google uskoro donosi zanimljive oglase!

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Google uskoro donosi zanimljive oglase!

Kompanija iz Mountain Viewa predstaviće uskoro dve nove reklamne platforme pod nazivom ‘Customer Match’ i ‘Universal App Campaigns’, koje imaju za cilj da pomognu brendovima da svoje oglase usmere ka precizno određenoj ciljnoj grupi korisnika.

Google-ads
Oglasi za ciljnu grupu su dobrodošli sa obe strane (Izvor: engadget.com)

Kako prenosi Engadget, pomenuti alati dizajnirani su tako da pomognu kompanijama da putem korišćenja email adrese korisnika tačno plasiraju određeni oglas targetiranoj grupi, te bi se na taj način ove reklame izdvojile od bezbroj ostalih flash reklama koje se pojavljuju u okviru servisa Gmail ili na YouTubeu.

“Customers Match” alat funkcioniše na osnovu činjenice da je određeni brend prethodno sarađivao sa određenim klijentima, pa tako može postaviti njegovu email adresu u okviru search enginea pod uslovom da je ranije izvršena određena kupovina ili se klijent nalazi u okviru programa lojalnosti.

Želite baš tu aplikaciju? Google će vam je ponuditi

Ova opcija na kraju omogućava dalji pristup prikupljanju korisničkih podataka sa servisa kao što su Gmail, YouTube, ali i sa Google Play-a, kako bi se prilagodili oglasi za potrošače koji će se pojavljivati u okviru pretrage kako bi korisnici na njih radije kliknuli, umesto ignorisali, što je češći slučaj.

Sa druge strane, alat “Universal App Campaigns” takođe funkcioniše na sličan način, te se zasniva na rezultatima pretrage sa Google Play-a i YouTubea i na taj način kampanja će promovisati aplikacije za publiku koje će verovatno biti preuzete sa pomenute prodavnice. Iz Googlea najavljuju da će obe oglašivačke platfome biti lansirane i dostupne u narednim nedeljama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Dejan Milošević: Istraživanje i rad na sebi sastavni su deo karijere svakog uspešnog developera

Prethodnih 20 godina Dejan Milošević radi u IT industriji, gde je imao priliku da se susretne sa različitim programskim jezicima i stručnim pozicijama. Sada je član kompanije HTEC, a on nam je otkrio kako je izgledala njegova karijera na 'tech' sceni i šta tačno podrazumeva pozicija Tech Excellence Specialist na kojoj trenutno radi.

Gaming

Gejming u 2022. godini: PC, konzole ili mobilni telefoni – pitanje je sad?

Gejming je iz godine u godinu sve popularniji deo pop kulture širom sveta. Izrada video igara novijih generacija dostigla je jedan sasvim novi nivo, pa se danas više nego ikada pre postavlja pitanja da li su primat u ovom svetu uzeli PC mašine ili gejming konzole.

Karijere

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.

Propustili ste

Gaming

Playstudios sa fondom od $10 miliona i osnivanjem novog blockchain tima ulazi u web3

Kompanija Playstudios, kreator revolucionarne platforme lojalnosti 'playAWARDS' i brojnih nagrađivanih mobilnih igara, juče je najavila pokretanje novog blokchain departmana pod nazivom 'playBLOCKS'.

Karijere

HelloWorld i ove godine ispituje ‘Puls srpske IT zajednice’: IT-jevci, popunite anketu i podržite istraživanje

Sajt za zapošljavanje IT kadrova HelloWorld.rs i međunarodna istraživačka agencija MASMI trenutno sprovode istraživanje o iskustvima na poslu u IT sektoru.

Web 3.0

Solana blockchain je najnovija žrtva hakerskog napada – šta ovo znači za budućnost crypto tržišta?

Čelnici kompanije navode da su nepoznati napadači do sada opljačkali oko 8.000 crypto novčanika, a da korisnici broje štetu od 8 miliona dolara.

Office Talks Podcast

$60 miliona investicije za razvoj web3 alata

Gosti 104. epizode Netokracijinog Office Talks podcasta bili su Miljan Tekić (COO) i Nebojša Urošević (suosnivač) iz kompanije Tenderly. Sa njima smo imali priliku da razgovaramo o trenutnom razvoju kompanije, širenju tima i investiciji, uz osvrt na sadašnju situaciju u globalnoj web3 industriji.

Internet marketing

Google odlaže ukidanje ‘third party’ kolačića do 2024. godine – šta to znači za oglašivače?

Kako se domaće kompanije i marketinške agencije prilagođavaju najavljenim promenama i da li će biti spremne kada do njih dođe?

Karijere

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.