Napredni i personalizovani 'Google Feed' stiže na naše mobilne telefone

Napredni i personalizovani ‘Google Feed’ stiže na naše mobilne telefone

Kalifornijski gigant predstavio je sinoć svetskoj javnosti novi personalizovani Feed sa ciljem da korisnicima pruži sve relevantne informacije na osnovu njihove pretrage na Guglu. Sa novim promenama kompanija iz Mountain Viewa nameće se kao veliki konkurent Facebooku koji već odavno ulaže velike napore u personalizaciju i sadržaj News Feeda.

Realizaciju svog dugogodišnjeg plana Gugl je započeo juče, lansiravši Google Feed, a kako je istakao CEO ove kompanije Sundar Pichain, cilj projekata jeste stvaranje personalizovanih stranica za sve korisnike koji upotrebljavaju Gugl servise. Naime, pomenuti Feed na neki način predstavlja generator članaka, različitog video sadržaja, ali i i linkova namenjenih svakom korisniku posebno, a koji će se pojavljivati putem Google aplikacija za iOS i Android uređaje.

Sa druge strane, novi Google Feed u velikoj meri podseća na onaj sa Facebooka koji zahvaljujući posebnim algoritmima selektuje najbitniji sadržaj korisnicima na osnovu njihovih interesovanja, piše Business Insider. Potez Gugla da razvije pomenuti Feed nije iznenađenje ako uzmemo u obzir da kompanija gaji rivalstvo sa pomenutom društvenom mrežom, posebno kada je reč o segmentu online videa i oglašavanja.

Google Feed u velikoj meri se zasniva na moćnom algoritmu čiji je zadatak da sve podatke pojedinačnih korisnika generiše na jednom mestu ne bi li se stvorila jedinstvena stranica putem koje se može dobiti uvid u sve one podatke zasnovane na određenim interesovanjima. Podsećanja radi, ovo nije prvi pokušaj tehnološkog giganta da kreira napredni Feed za korisnike – već je novi projekat samo unapređenje i produžetak Google Now aplikacije koja je u operativnoj funkciji još od 2012. godine.

Početak personalizacije weba za korisnike, Google je započeo još 2012. godine sa aplikacijom Google Now.

Idete na odmor? Informacije prepustite Guglu

Planovi Gugla za sada se zasnivaju na lansiranju novog Feeda na aplikacijama za pametne telefone, te nije isključena mogućnost da se isti pojavi i na webu. Plan da izgradi siguran i brz web za milione korisnika širom sveta, ogleda se i u nedavnom lansiranju AMP (Accelerated mobile pages) stranica na pretrazi, tačnije onih stranica koje se gotovo u trenutku otvaraju, uz mobile responsive prikaz na telefonu.

Kako je istakao potpredsednik odeljenja za razvoj pri Guglu, Saši Hakur, jedan od glavnih ciljeva koji leži iza ovog projekta jeste obezbediti sve potrebne informacije ažurno i na vreme, čak i kada korisnici ne koriste pretraživač u datom trenutku. Takođe, Google Feed će, zahvaljujući lokaciji korisnika i naprednim algoritmima, ponuditi i određene usluge i informacije u zavisnosti od aktivnosti – pa ako ste rezervisali odmor, računajte na korisne podatke o određenom mestu na koje ćete se zaputiti da se odmorite od obaveza i gradske buke.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.