Univerzalni AdBlocker stiže na Chrome?

Univerzalni AdBlocker stiže na Chrome?

Kompanija Gugl razmatra planove da kreira univerzalni AdBlocker koji bi bio sastavni deo popularnog Chrome pretraživača i to za sve korisnike uz uobičajena podešavanja. Iako Gugl važi za jednu od najvećih oglašivačkih mreža, nova funkcija pomogla bi kompaniji da stane na put 'third party' blokerima koji su sve populanriji među korisnicima.

blokeri

Ukoliko se tehnološki gigant odluči da realizuje pomenute planove i lansira univerzalni AdBlocker na svom pretraživaču – targetirajući specifične vrste oglasa koji u velikoj meri korisnici izbegavaju kao što su pop-up reklame, te video i foto sadržaj koji se automatski pirkazuje – korisnici bi postepeno izgubili potrebu za upotrebom third party AdBlocking alata.

Kako piše Tech Crunch, poznato je da Gugl ne voli da sklapa dogovore sa drugim AdBlocking kompanija na šta je često primoran, zahtevajući uglavnom plaćenu naknadu kako bi se oglasi iz Adwords mreže prikazivali korisnicima koji surfuju Internetom.

Uzimajući u obzir činjenicu da je Chrome jedan od najpopularnijih pretraživača na svetu, integrisanje univerzalnog blokera koji bi dobio uobičajena podešavanja za sve korisnike, praktično bi u potpunosti smanjio rast potražnje ka alternativnim alatima za blokiranje oglasa. Sa druge strane, ukoliko nova funkcija bude lansirana, korisnici neće tražiti način da blokiraju reklame tokom surfovanja, s obzirom na to da će onaj oglašivački sadržaj koji najviše smeta korisnicima biti blokiran na početku.

Još jedan udar na konkurenciju?

Štaviše, Gugl ne planira da u potpunosti eliminiše oglašivački sadržaj, ali ukoliko pogledamo čitavu situaciju iz ugla korisnika, sigurno je da će nove funkcije doneti niz benefita za one koji žele nesmetano pretraživačko iskustvo. No, nametanje snažnijih kontrola nad oglasima od strane tehnološkog giganta donosi i nove zamke za oglašivače – budući da bi oglasi iz Guglove mreže imali primat nad drugim mrežama, efektivno blokirajući konkurenciju.

Za sada ipak nema naznaka kada kada bi Gugl mogao da realizuje svoje planove za AdBlocking integraciju. Ukoliko do toga pak dođe, ne bi bilo iznenađenje da se sa pomenutim novinama detaljnije upoznamo već na I\O konferenciji za developere sredinom maja meseca tekuće godine. U svakom slučaju, naredni period pokazaće nam konkretne planove kako bi Gugl mogao da utiče na industriju oglašavanja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Startapi i poslovanje

HTEC akvizirao novosadski Execom – sledi širenje baze klijenata i nova zapošljavanja

Domaća kompanija HTEC juče je objavila da je kupila novosadski Execom - još jednu veliku srpsku kompaniju koja takođe posluje u oblasti pružanja softverskih usluga.

E-commerce

Šta to u carinskim propisima koči dostavu pošiljki i možemo li nešto da uradimo povodom toga?

Situacija sa nedostavljanjem pošiljki sa Aliexpressa nekoliko meseci unazad većinu korisnika navela je da preispitaju čitav sistem - od avio saobraćaja do Pošte. U ovom tekstu, pak, bavimo se carinskim propisima. Šta se zakonski može unaprediti kako bi nam paketi stizali brže?

Propustili ste

Kultura 2.0

Pisanje kompanijskog bloga može da vam donese sve ili ništa – zavisno od toga kako ga i zašto pišete

Da li je sadržaj 'kralj', čak i ako radite u tehnološkoj kompaniji? Zavisi koga pitate, a svoja iskustva i savete ovaj put dele predstavnici kompanija i agencija kojima je pisanje bloga donelo nove ljude i veliku prepoznatljivost u industriji.

Startapi i poslovanje

OTP Grupa ponovo traži inovativne startape za svoj Startap Partnerski program

Ovaj program održava se po četvrti put i predstavlja priliku za sve inovativne kompanije koje žele da testiraju primenjivost svog proizvoda u bankarskom sektoru Centralne i Istočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Beogradski tim kompanije Florence Healthcare obezbeđuje lakše čuvanje dokumentacije korporacija koje testiraju vakcinu za COVID-19

Rastko Jokić, Software Director ove kompanije iz SAD, otkriva nam kako izgleda obezbeđivati tehničku podršku za klijenta koji vrši kliničko istraživanje vakcine za korona virus.

Startapi i poslovanje

Otvorene prijave za novi BioSense akcelerator – cilj je dalja digitalizacija privrede

Nakon prvog BioSens akceleratora realizovanog 2019. u okviru projekta ANTARES, Institut BioSens kroz novi program nastavlja da podržava inovativne preduzetnike u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Office Talks Podcast

Da li digitalci napuštaju gradove zbog korone?

Život u gradu ili na selu? Pitanje koje je posebno postalo aktuelno nakon izbijanja pandemije korona virusa.

Startapi i poslovanje

Kako ostati produktivan i nakon 7 meseci rada od kuće – otkrivaju nam članovi novosadskog COING-a

Rad od kuće, pogotovo kada to nije opcija već potreba, može imati i svoje negativne efekte. Za roditelje i mlade parove koji ne mogu da se distanciraju tokom radnog vremena rad od kuće čini se više kao kazna nego kao benefit - no to ne mora da bude tako, kao što su nam otkrili zaposleni u novosadskoj kompaniji COING.