Otvoreno glasanje za Generator 2.0, najboljim preduzetnicima digitalizacija poslovanja

Otvoreno glasanje za Generator 2.0, najboljim preduzetnicima digitalizacija poslovanja

Dvadeset preduzeća plasiralo se u polufinale Generator 2.0 konkursa u organizaciji Societe Generale Banke, a publika ima još deset dana da glasa za jedan od biznisa koji će kao nagradu dobiti digitalizaciju svog poslovanja.

Glasanje za najbolje preduzetnike počelo je juče, te je do sada zabeleženo preko 2.800 glasova publike na sajtu Generator konkursa. Odabranih 20 polufinalista učestvuje na kreativnim radionicama i sa Generator 2.0 timom stručnjaka radi na definisanju daljeg pravca njihovog poslovanja, prepoznavanju novih poslovnih prilika i sticanju različitih veština potrebnih za razvoj biznisa u digitalnoj ekonomiji.

Podsetimo, u prvoj fazi Generator 2.0 konkursa uspešno se priključilo 116 malih i srednjih preduzeća i preduzetnika koji žele da unaprede svoje poslovanje pomoću novih tehnologija. Od svih prijavljenih, žiri je odabrao 20 kandidata koji su prošli u uži izbor.

Podrška preduzetnicima i u domenu marketinga

Pravila konkursa nalažu da 20 polufinalista ulazi u trku za nagradu publike što je prilika da za njih čuje šira javnost. Preduzeće sa najviše glasova osvojiće direktno jednu od tri glavne nagrade – digitalnu transformaciju pod kojom se podrazumeva:

  • Konsultantska podrška u transformaciji poslovanja korišćenjem digitalnih tehnologija – analizu postojećeg stanja i set preporuka sa akcionim planom;
  • Implementaciju jedne od predloženih preporuka u vrednosti do 5.000 evra;
  • Marketinški preobražaj i medijsku kampanju.

Kad publika da svoj sud, biće poznat jedan od tri pobednika. Stručni žiri Societe Generale banke odlučiće ko će biti deset finalista koji će se predstaviti na finalnom događaju kada se biraju preostala dva pobednika koji će takođe osvojiti digitalne transformacije i krenuti ovim putem uz stručnu podršku Generator 2.0 tima transformatora.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.