Otvoreno glasanje za Generator 2.0, najboljim preduzetnicima digitalizacija poslovanja

Otvoreno glasanje za Generator 2.0, najboljim preduzetnicima digitalizacija poslovanja

Dvadeset preduzeća plasiralo se u polufinale Generator 2.0 konkursa u organizaciji Societe Generale Banke, a publika ima još deset dana da glasa za jedan od biznisa koji će kao nagradu dobiti digitalizaciju svog poslovanja.

Glasanje za najbolje preduzetnike počelo je juče, te je do sada zabeleženo preko 2.800 glasova publike na sajtu Generator konkursa. Odabranih 20 polufinalista učestvuje na kreativnim radionicama i sa Generator 2.0 timom stručnjaka radi na definisanju daljeg pravca njihovog poslovanja, prepoznavanju novih poslovnih prilika i sticanju različitih veština potrebnih za razvoj biznisa u digitalnoj ekonomiji.

Podsetimo, u prvoj fazi Generator 2.0 konkursa uspešno se priključilo 116 malih i srednjih preduzeća i preduzetnika koji žele da unaprede svoje poslovanje pomoću novih tehnologija. Od svih prijavljenih, žiri je odabrao 20 kandidata koji su prošli u uži izbor.

Podrška preduzetnicima i u domenu marketinga

Pravila konkursa nalažu da 20 polufinalista ulazi u trku za nagradu publike što je prilika da za njih čuje šira javnost. Preduzeće sa najviše glasova osvojiće direktno jednu od tri glavne nagrade – digitalnu transformaciju pod kojom se podrazumeva:

  • Konsultantska podrška u transformaciji poslovanja korišćenjem digitalnih tehnologija – analizu postojećeg stanja i set preporuka sa akcionim planom;
  • Implementaciju jedne od predloženih preporuka u vrednosti do 5.000 evra;
  • Marketinški preobražaj i medijsku kampanju.

Kad publika da svoj sud, biće poznat jedan od tri pobednika. Stručni žiri Societe Generale banke odlučiće ko će biti deset finalista koji će se predstaviti na finalnom događaju kada se biraju preostala dva pobednika koji će takođe osvojiti digitalne transformacije i krenuti ovim putem uz stručnu podršku Generator 2.0 tima transformatora.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.

Društvene mreže

Facebook grupe nisu novi forumi, ali sa planovima Zuckerberga one postaju nikad značajnije za korisnike

Na F8 godišnjoj konferenciji Facebook je predstavio nove promene i dizajn koji će umnogome oblikovati korisničko iskustvo u narednom periodu - ističući u prvi plan grupe i događaje. Šta to znači za korisnike?