FlixBus stigao u Srbiju: Zelenim autobusom kroz Evropu uz jeftinije karte

FlixBus stigao u Srbiju: Zelenim autobusom kroz Evropu uz jeftinije karte

Nemačka prevozna startap kompanija 'FlixBus' u saradnji sa domaćim prevoznikom Fudeks započinje rad u našoj zemlji, te će se putnici iz Srbije pridružiti milionima korisnika koji širom Evrope koriste usluge ove kompanije.

Ovaj „zeleni“ startap prevoznik započeo je sa radom pre tri godine u Minhenu, a od 2015. počinje da se širi van granica Nemačke. Danas na dnevnom nivou saobraća 200 hiljada linija dnevno kroz dvadesetak evropskih zemalja, dok u Francuskoj, Italiji i Austriji postoje i međugradske linije. Pored efikasne potrošnje goriva i smanjenog emitovanja nivoa gasova koji izazivaju efekat staklene bašte, FlixBus karakteriše i efikasan sistem za rezervaciju i kupovinu karata, piše portal eKapija.

Uskoro stiže i lista prodajnih mesta u Srbiji

Naime, putnici će prostim instaliranjem aplikacije FlixBus koju mogu preuzeti putem App Store i Google Play prodavnica, moći da kupe kartu koju mogu da pokažu vozaču u odštampanom primerku ili putem svog pametnog telefona. Pored digitalizacije uobičajenog načina kupovine karata putnicima će na raspolaganju biti i besplatna Wi-Fi mreža i GPS praćenje u realnom vremenu, kao i kupovina karata čak 15 minuta pre polaska.

Povodom ove vesti oglasio se i Darko Jus, direktor FlixBus CEE regiona koji je istakao da kompletna usluga prema FlixBus standardima za početak neće biti dostupna putnicima u Srbiji, ali će se putnici svakako imati velike koristi od široke linije koja im je postala dostupna. Putnici se o linijama mogu informisati preko zvaničnog sajta ove kompanije, a uskoro se očekuje i objavljivanje liste prodajnih mesta širom Srbije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.