FlixBus stigao u Srbiju: Zelenim autobusom kroz Evropu uz jeftinije karte

FlixBus stigao u Srbiju: Zelenim autobusom kroz Evropu uz jeftinije karte

Nemačka prevozna startap kompanija 'FlixBus' u saradnji sa domaćim prevoznikom Fudeks započinje rad u našoj zemlji, te će se putnici iz Srbije pridružiti milionima korisnika koji širom Evrope koriste usluge ove kompanije.

Ovaj „zeleni“ startap prevoznik započeo je sa radom pre tri godine u Minhenu, a od 2015. počinje da se širi van granica Nemačke. Danas na dnevnom nivou saobraća 200 hiljada linija dnevno kroz dvadesetak evropskih zemalja, dok u Francuskoj, Italiji i Austriji postoje i međugradske linije. Pored efikasne potrošnje goriva i smanjenog emitovanja nivoa gasova koji izazivaju efekat staklene bašte, FlixBus karakteriše i efikasan sistem za rezervaciju i kupovinu karata, piše portal eKapija.

Uskoro stiže i lista prodajnih mesta u Srbiji

Naime, putnici će prostim instaliranjem aplikacije FlixBus koju mogu preuzeti putem App Store i Google Play prodavnica, moći da kupe kartu koju mogu da pokažu vozaču u odštampanom primerku ili putem svog pametnog telefona. Pored digitalizacije uobičajenog načina kupovine karata putnicima će na raspolaganju biti i besplatna Wi-Fi mreža i GPS praćenje u realnom vremenu, kao i kupovina karata čak 15 minuta pre polaska.

Povodom ove vesti oglasio se i Darko Jus, direktor FlixBus CEE regiona koji je istakao da kompletna usluga prema FlixBus standardima za početak neće biti dostupna putnicima u Srbiji, ali će se putnici svakako imati velike koristi od široke linije koja im je postala dostupna. Putnici se o linijama mogu informisati preko zvaničnog sajta ove kompanije, a uskoro se očekuje i objavljivanje liste prodajnih mesta širom Srbije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?