Novih €6 miliona za inovativna rešenja koja dodeljuje Fond za inovacionu delatnost

Novih €6 miliona za inovativna rešenja koja dodeljuje Fond za inovacionu delatnost

Kroz stalno dostupne mehanizme podrške Fonda za inovacionu delatnost, domaća preduzeća od danas imaju novu priliku da se prijave za bespovratna sredstva u ukupnom iznosu od 6 milona evra koja su namenjena da podrže razvoj inovativnih rešenja.

Fond dodeljuje po pojedinačnom projektu do 80.000 evra za mlada, odnosno do 300.000 evra za već afirmisana preduzeća. Inače, podršku za razvoj inovacija u iznosu od 5 miliona evra, Fond za inovacionu delatnost dodelio je za 35 projekata iz prethodnog javnog poziva.

Kroz nezavistan proces selekcije odabrano je 22 projekta mladih preduzeća i startap timova i 13 zajedničkih projekata preduzeća i naučnoistraživačkih organizacija. Podržani su oni projekti koji imaju sposoban tim, inovativni potencijal, održivu konkurentsku prednost i jasne razvojne planove, kao i dovoljno kvaliteta da se takmiče na međunarodnom tržištu.

Javni poziv za novi program sufinansiranja otvoren je do 31. avgusta

Samo neki od podržanih projekta koji će se u narednom periodu razvijati su uređaj na bazi senzora za profesionalne pijaniste, softversko rešenje za optimizaciju i kontrolu energetske potrošnje u zgradama i postrojenjima, nova tehnologija za proizvodnju i obradu tartufa, zatim mobilni EKG uređaj za detektovanje simptoma srčanog udara, ultrazvučni senzor i softver za detekciju curenja naftovoda.

Za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija sredstva su obezbeđena iz budžeta Republike Srbije, sa razdela Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a kroz Projekat za unapređenje konkurentnosti i zapošljavanja (na osnovu sporazum o zajmu sa Svetskom bankom).

Javni poziv za Program ranog razvoja i Program sufinansiranja inovacija otvoren je do 31. avgusta 2020. godine u 15 časova. Više detalja i uputstva za prijavu dostupna su na Internet stranici Fonda za inovacionu delatnost.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Novost

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.