Večiti derbi 2.0: Facebook predstavio 'Sports Stadium'

Večiti derbi 2.0: Facebook predstavio ‘Sports Stadium’

Ljubitelji fudbala, košarke i drugih sportova odavno su pronašli svoje mesto na Internetu, a poslednja novina koja stiže iz Facebooka mogla bi doneti sasvim novo iskustvo praćenja utakmica. Pod imenom 'Sports Stadium', u pitanju je hab tj. centralno mesto putem kojeg možete da pratite omiljeni tim, ali i da vidite komentare vaših prijatelja koji takođe navijaju.

Facebook Sports StadiumToday we’re launching the Facebook Sports Stadium, a dedicated place to experience sports in real-time with your friends and the world. Check out our product announcement here: http://newsroom.fb.com/news/2016/01/facebook-sports-stadium With 650 million sports fans, Facebook is the world’s largest stadium. People already turn to Facebook to celebrate, commiserate, and talk trash with their friends and other fans.Now we’ve built a place devoted to sports so you can get the feeling you’re watching the game with your friends even when you aren’t together.

Posted by Sports on Facebook on Wednesday, January 20, 2016

Praćenje utakmice danas je gotovo nezamislivo bez pametnog telefona. Bilo da proveravate sajt vaše obližnje kladionice u nadi da je Dortmund došao iz „iksa u kec“ ili pružate podršku vašem omiljenom timu na Twitteru uz obavezan hashtag, tehnologija je umešala svoje prste i po svemu sudeći, tu je da ostane.

Poslednji „veliki igrač“ koji se kladi na praćenje sporta jeste Facebook koji svojom novom funkcijom „Sports Stadium“ staje na crtu Twitteru i Googleu koji su još odavno razvili slične mogućnosti praćenja rezultata. Ipak, Facebook ide korak dalje te na jednom mestu generiše rezultat i tok utakmice, najbolje poteze, komentare vaših prijatelja, ali vas informiše i o kanalima na kojima se utakmica odvija.

650 miliona navijača

Čemu sve to, pitate se? Najmnogoljudnija društvena mreža o kojoj odavno govorimo u ciframa većim od milijarde okuplja više od 650 miliona ljubitelja sporta – publiku koja prema njihovom mišljenju nema šta da traži kod konkurencije, a koja poseduje „tajni sos“ o kome aplikacije poput ESPN-a i Livescore-a mogu samo da sanjaju: vaše prijatelje koji su isto toliko strastveni prema vašem omiljenom timu, ili protivničkom.

fb1

Iz Facebooka navode da je „Sports Stadium“ dostupan od danas, te da je sportski hab lansiran sa osnovnim opcijama koje će se razvijati kako i sam proizvod – obećavajući iskustvo „drugog ekrana“ (second screen) o kome smo samo sanjali, navodi Facebookov produktni menadžer, Stif Kafka. Znači li to da ćemo od sada pratiti večiti derbi i putem naših telefona? Ukoliko je verovati društvenoj mreži, radićemo to i mnogo više.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.