Večiti derbi 2.0: Facebook predstavio ‘Sports Stadium’

Ljubitelji fudbala, košarke i drugih sportova odavno su pronašli svoje mesto na Internetu, a poslednja novina koja stiže iz Facebooka mogla bi doneti sasvim novo iskustvo praćenja utakmica. Pod imenom 'Sports Stadium', u pitanju je hab tj. centralno mesto putem kojeg možete da pratite omiljeni tim, ali i da vidite komentare vaših prijatelja koji takođe navijaju.

Facebook Sports StadiumToday we’re launching the Facebook Sports Stadium, a dedicated place to experience sports in real-time with your friends and the world. Check out our product announcement here: http://newsroom.fb.com/news/2016/01/facebook-sports-stadium With 650 million sports fans, Facebook is the world’s largest stadium. People already turn to Facebook to celebrate, commiserate, and talk trash with their friends and other fans.Now we’ve built a place devoted to sports so you can get the feeling you’re watching the game with your friends even when you aren’t together.

Posted by Sports on Facebook on Wednesday, January 20, 2016

Praćenje utakmice danas je gotovo nezamislivo bez pametnog telefona. Bilo da proveravate sajt vaše obližnje kladionice u nadi da je Dortmund došao iz „iksa u kec“ ili pružate podršku vašem omiljenom timu na Twitteru uz obavezan hashtag, tehnologija je umešala svoje prste i po svemu sudeći, tu je da ostane.

Poslednji „veliki igrač“ koji se kladi na praćenje sporta jeste Facebook koji svojom novom funkcijom „Sports Stadium“ staje na crtu Twitteru i Googleu koji su još odavno razvili slične mogućnosti praćenja rezultata. Ipak, Facebook ide korak dalje te na jednom mestu generiše rezultat i tok utakmice, najbolje poteze, komentare vaših prijatelja, ali vas informiše i o kanalima na kojima se utakmica odvija.

650 miliona navijača

Čemu sve to, pitate se? Najmnogoljudnija društvena mreža o kojoj odavno govorimo u ciframa većim od milijarde okuplja više od 650 miliona ljubitelja sporta – publiku koja prema njihovom mišljenju nema šta da traži kod konkurencije, a koja poseduje „tajni sos“ o kome aplikacije poput ESPN-a i Livescore-a mogu samo da sanjaju: vaše prijatelje koji su isto toliko strastveni prema vašem omiljenom timu, ili protivničkom.

fb1

Iz Facebooka navode da je „Sports Stadium“ dostupan od danas, te da je sportski hab lansiran sa osnovnim opcijama koje će se razvijati kako i sam proizvod – obećavajući iskustvo „drugog ekrana“ (second screen) o kome smo samo sanjali, navodi Facebookov produktni menadžer, Stif Kafka. Znači li to da ćemo od sada pratiti večiti derbi i putem naših telefona? Ukoliko je verovati društvenoj mreži, radićemo to i mnogo više.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.