Facebook uveo kontrolu reklama po ličnim interesima

Facebook uveo kontrolu reklama po ličnim interesima – za bolje korisničko iskustvo

Uprkos AdBlockerima, Facebook je pronašao način da svojim korisnicima i dalje prikazuje reklame. Da dobri i učinkoviti oglasi ne moraju biti dosadni, pokazuje nam poslednji potez ove kompanije koja je kontrolu o prikazivanju oglasa prepustila samim korisnicima - omogućivši nam da biramo one oglase koje želimo da vidimo, na osnovu naših ličnih interesa.

facebook-reklame

Kako prenosi The Verge, pomenuta odluka Facebooka nije doneta bez razloga – posebno ako se uzme u obzir da je poznata društvena mreža besplatna za korišćenje, ali i da se najveći deo prihoda prikuplja upravo putem oglašavanja. Međutim, nova promena će najviše uticati na one korisnike koji reklame nalaze dosadnim i frustrirajućim.

Da bi pronašli pravi način da reše ovaj problem, iz Facebooka su korisnicima dali mogućnost blokiranja oglasa određenih brendova i oglašivača, kao i onih oglasa koji se odnose na njihova različita interesovanja, bilo da je reč o putovanjima, automobilima ili nekoj drugoj oblasti. Želja ove kompanije zasniva se na tome da korisnici uklone neželjene reklame – te dobiju pristup personalizovanijem oglašivačkom sadržaju koji će biti znatno manje dosadniji.

Posla ima još, ali iskustvo korisnika je na prvom mestu

Sa druge strane, tehnološki posmatrano, AdBlockeri vrlo jasno prepoznaju oglase u kodu web stranica, te se u ovom procesu ne može promeniti previše elemenata, upravo zbog toga što oglašivači žele da svoje oglase „umotaju“ u razne merače podataka, kako bi na najbolji mogući način imali uvid u efikasnost oglasa. Sa druge strane, na Facebooku oglašivači ne mogu previše uticati na svoje oglase jer se u samom kodu sajta društvene mreže sadržaj prikazuje kao i svaki drugi koji nosi oznaku sponzorisanog.

Takođe, na zvaničnom blogu Facebooka se navodi da iz kompanije veruju kako će proširene i unapređene kontrole reklama pružiti korisnicima bolje iskustvo kada je reč o oglašavanju na ovoj mreži – posebno dodajući činjenicu da je ostalo još dosta posla da se završi, a da će im u tome najbolje pomoći feedback korisnika kako bi se oglašavanje na Facebooku učinilo znatno boljim – kako za brendove tako i za druge korisnike.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.