Facebook uveo kontrolu reklama po ličnim interesima

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Facebook uveo kontrolu reklama po ličnim interesima – za bolje korisničko iskustvo

Uprkos AdBlockerima, Facebook je pronašao način da svojim korisnicima i dalje prikazuje reklame. Da dobri i učinkoviti oglasi ne moraju biti dosadni, pokazuje nam poslednji potez ove kompanije koja je kontrolu o prikazivanju oglasa prepustila samim korisnicima - omogućivši nam da biramo one oglase koje želimo da vidimo, na osnovu naših ličnih interesa.

facebook-reklame

Kako prenosi The Verge, pomenuta odluka Facebooka nije doneta bez razloga – posebno ako se uzme u obzir da je poznata društvena mreža besplatna za korišćenje, ali i da se najveći deo prihoda prikuplja upravo putem oglašavanja. Međutim, nova promena će najviše uticati na one korisnike koji reklame nalaze dosadnim i frustrirajućim.

Da bi pronašli pravi način da reše ovaj problem, iz Facebooka su korisnicima dali mogućnost blokiranja oglasa određenih brendova i oglašivača, kao i onih oglasa koji se odnose na njihova različita interesovanja, bilo da je reč o putovanjima, automobilima ili nekoj drugoj oblasti. Želja ove kompanije zasniva se na tome da korisnici uklone neželjene reklame – te dobiju pristup personalizovanijem oglašivačkom sadržaju koji će biti znatno manje dosadniji.

Posla ima još, ali iskustvo korisnika je na prvom mestu

Sa druge strane, tehnološki posmatrano, AdBlockeri vrlo jasno prepoznaju oglase u kodu web stranica, te se u ovom procesu ne može promeniti previše elemenata, upravo zbog toga što oglašivači žele da svoje oglase “umotaju” u razne merače podataka, kako bi na najbolji mogući način imali uvid u efikasnost oglasa. Sa druge strane, na Facebooku oglašivači ne mogu previše uticati na svoje oglase jer se u samom kodu sajta društvene mreže sadržaj prikazuje kao i svaki drugi koji nosi oznaku sponzorisanog.

Takođe, na zvaničnom blogu Facebooka se navodi da iz kompanije veruju kako će proširene i unapređene kontrole reklama pružiti korisnicima bolje iskustvo kada je reč o oglašavanju na ovoj mreži – posebno dodajući činjenicu da je ostalo još dosta posla da se završi, a da će im u tome najbolje pomoći feedback korisnika kako bi se oglašavanje na Facebooku učinilo znatno boljim – kako za brendove tako i za druge korisnike.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.