Facebook uveo kontrolu reklama po ličnim interesima

Facebook uveo kontrolu reklama po ličnim interesima – za bolje korisničko iskustvo

Uprkos AdBlockerima, Facebook je pronašao način da svojim korisnicima i dalje prikazuje reklame. Da dobri i učinkoviti oglasi ne moraju biti dosadni, pokazuje nam poslednji potez ove kompanije koja je kontrolu o prikazivanju oglasa prepustila samim korisnicima - omogućivši nam da biramo one oglase koje želimo da vidimo, na osnovu naših ličnih interesa.

facebook-reklame

Kako prenosi The Verge, pomenuta odluka Facebooka nije doneta bez razloga – posebno ako se uzme u obzir da je poznata društvena mreža besplatna za korišćenje, ali i da se najveći deo prihoda prikuplja upravo putem oglašavanja. Međutim, nova promena će najviše uticati na one korisnike koji reklame nalaze dosadnim i frustrirajućim.

Da bi pronašli pravi način da reše ovaj problem, iz Facebooka su korisnicima dali mogućnost blokiranja oglasa određenih brendova i oglašivača, kao i onih oglasa koji se odnose na njihova različita interesovanja, bilo da je reč o putovanjima, automobilima ili nekoj drugoj oblasti. Želja ove kompanije zasniva se na tome da korisnici uklone neželjene reklame – te dobiju pristup personalizovanijem oglašivačkom sadržaju koji će biti znatno manje dosadniji.

Posla ima još, ali iskustvo korisnika je na prvom mestu

Sa druge strane, tehnološki posmatrano, AdBlockeri vrlo jasno prepoznaju oglase u kodu web stranica, te se u ovom procesu ne može promeniti previše elemenata, upravo zbog toga što oglašivači žele da svoje oglase „umotaju“ u razne merače podataka, kako bi na najbolji mogući način imali uvid u efikasnost oglasa. Sa druge strane, na Facebooku oglašivači ne mogu previše uticati na svoje oglase jer se u samom kodu sajta društvene mreže sadržaj prikazuje kao i svaki drugi koji nosi oznaku sponzorisanog.

Takođe, na zvaničnom blogu Facebooka se navodi da iz kompanije veruju kako će proširene i unapređene kontrole reklama pružiti korisnicima bolje iskustvo kada je reč o oglašavanju na ovoj mreži – posebno dodajući činjenicu da je ostalo još dosta posla da se završi, a da će im u tome najbolje pomoći feedback korisnika kako bi se oglašavanje na Facebooku učinilo znatno boljim – kako za brendove tako i za druge korisnike.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.