Facebook uveo kontrolu reklama po ličnim interesima

Facebook uveo kontrolu reklama po ličnim interesima – za bolje korisničko iskustvo

Uprkos AdBlockerima, Facebook je pronašao način da svojim korisnicima i dalje prikazuje reklame. Da dobri i učinkoviti oglasi ne moraju biti dosadni, pokazuje nam poslednji potez ove kompanije koja je kontrolu o prikazivanju oglasa prepustila samim korisnicima - omogućivši nam da biramo one oglase koje želimo da vidimo, na osnovu naših ličnih interesa.

facebook-reklame

Kako prenosi The Verge, pomenuta odluka Facebooka nije doneta bez razloga – posebno ako se uzme u obzir da je poznata društvena mreža besplatna za korišćenje, ali i da se najveći deo prihoda prikuplja upravo putem oglašavanja. Međutim, nova promena će najviše uticati na one korisnike koji reklame nalaze dosadnim i frustrirajućim.

Da bi pronašli pravi način da reše ovaj problem, iz Facebooka su korisnicima dali mogućnost blokiranja oglasa određenih brendova i oglašivača, kao i onih oglasa koji se odnose na njihova različita interesovanja, bilo da je reč o putovanjima, automobilima ili nekoj drugoj oblasti. Želja ove kompanije zasniva se na tome da korisnici uklone neželjene reklame – te dobiju pristup personalizovanijem oglašivačkom sadržaju koji će biti znatno manje dosadniji.

Posla ima još, ali iskustvo korisnika je na prvom mestu

Sa druge strane, tehnološki posmatrano, AdBlockeri vrlo jasno prepoznaju oglase u kodu web stranica, te se u ovom procesu ne može promeniti previše elemenata, upravo zbog toga što oglašivači žele da svoje oglase „umotaju“ u razne merače podataka, kako bi na najbolji mogući način imali uvid u efikasnost oglasa. Sa druge strane, na Facebooku oglašivači ne mogu previše uticati na svoje oglase jer se u samom kodu sajta društvene mreže sadržaj prikazuje kao i svaki drugi koji nosi oznaku sponzorisanog.

Takođe, na zvaničnom blogu Facebooka se navodi da iz kompanije veruju kako će proširene i unapređene kontrole reklama pružiti korisnicima bolje iskustvo kada je reč o oglašavanju na ovoj mreži – posebno dodajući činjenicu da je ostalo još dosta posla da se završi, a da će im u tome najbolje pomoći feedback korisnika kako bi se oglašavanje na Facebooku učinilo znatno boljim – kako za brendove tako i za druge korisnike.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Internet marketing

Kako kreirati efikasne marketinške kampanje na servisu Spotify?

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od jula, a njegov dolazak nije obradovao samo ljubitelje muzike - već i oglašivače koji polako počinju da koriste benefite reklamiranja na ovom servisu.

Intervju

Nova zakonska regulativa omogućava lakše dobijanje boravišne vize za strance koji žele da postanu deo srpskog IT sektora

Vlada Srbije početkom godine donela je Uredbu kojom se definišu osnovi boravka stranaca koji se često nazivaju i Startup, Talent i Investor vize, a koja zapravo predstavlja kriterijume za određivanje kategorija stranaca kojima se privremeni boravak u Srbiji može odobriti nezavisno od osnova za odobrenje privremenog boravka. O tome šta to znači za domaći IT sektor, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.