Facebook Reactions: Zuckerbergov odgovor na ‘Dislike’ dugme

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Facebook Reactions: Zuckerbergov odgovor na ‘Dislike’ dugme

Krajem septembra CEO Facebooka otkrio je da kompanija priprema nove opcije koje će korisnicima omogućiti nešto naprednije lajkovanje - tačnije, izražavanje emocija u vezi sa postovima. I dok su mnogi mediji preneli da Facebook konačno uvodi ‘Dislike’ dugme, Zuckerberg je danas predstavio ono čemu smo se dugo nadali.

zuckerberg

Još u septembru bilo je reči o novim funkcijama koje bi konačno mogle da zamene poznato “Like” dugme. Pod imenom Facebook Reactions, kompanija je danas otkrila svoj odgovor za koji se nadaju da će dodatno podstaći korisnike na još veću interakciju sa postovima.

U svojoj osnovi, Facebook Reactions je niz emotikona među kojima se nalaze Like, Love, Haha, Yay, Wow, Sad i Angry. Nova opcija locirana je na istom mestu gde i “Like” te “Share” dugmići (odmah ispod posta) i korisnicima stavlja na korišćenje sedam reakcija kojim se može odreagovati na podeljeni sadržaj. Bilo da ste uzbuđeni, tužni ili pak izuzetno ljudi, uskoro ćete moći bliže da oredite vaše osećanje u vezi sa pojedinačnim postovima.

Novi Facebook Reactions pomažu da lakše iskažete kako se zapravo osećate u vezi sa poedeljenim sadržajem (Izvor: TechCrunch)
Novi Facebook Reactions pomažu da lakše iskažete kako se zapravo osećate u vezi sa poedeljenim sadržajem (Izvor: TechCrunch)

TechCrunch piše da se nova opcija postepeno uvodi na tržište Irske i Španije, na kojima će se i izvršiti inicijalna testiranja a koja će pokazati kako korisnici reaguju na pomenutu opciju. I dok se ne zna hoće li kompanija proširiti Facebook Reactions i na druge proizvode, prevashodno Messenger, jedno je sigurno – konačno možemo pokopati sve informacije o “Dislike” dugmetu jer na Internetu je već dovoljno hejta.

Suptilno pokazivanje emocija ima mnogo više smisla i Zuckerberg to zna. Pogotovo ako razmislimo u pogledu community menadžera i novih podataka te alata koji će im dati bolji uvid u to kako su se fanovi zapravo osećali prilikom konzumiranja sadržaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Mobilno

Mastercard omogućio korišćenje Google Pay servisa u Srbiji – za Android i WearOS korisnike

Trend beskontaktnog plaćanja pametnim telefonima odavno je postao zastupljen u razvijenijim državama Evrope ali i sveta. Sada je zahvaljujući zvaničnom dolasku Google Pay servisa u Srbiju korisnicima Mastercard platnih kartica omogućeno da plaćaju svojim pametnim telefonima ili satovima.

Propustili ste

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.

Društvene mreže

TikTok će pokoriti najveće igrače u industriji zabave

U okviru 15. izdanja Weekend Media Festivala, održan je panel 'TikTok – the platform that will bring the biggest players on the market to its knees'.

Karijere

Nakon 3 godine pauze, DaFED okupljanja ponovo u Novom Sadu!

Novosadska zajednica ima razloga za slavlje - DaFED ekipa ponovo je na okupu. Oslobodite kalendare jer prvi meetup je već zakazan, a mi otkrivamo planove za konferenciju i druge edukacije koje DaFED već uveliko planira.

Novost

LotusFlare otvorio novu kancelariju u Beogradu sa ciljem da proširi programerski tim

Softverska kompanija LotusFlare sa sedištem u Silicijumskoj dolini otvorila je novu kancelariju u Beogradu, dok nastavlja da širi svoj tim u Srbiji i drugim lokacijama širom sveta.

Office Talks Podcast

Marketing za web 3.0 zajednicu

U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter. Sa njima smo razgovarali o kreiranju efikasnog marketinga u web 3.0 industriji, uz osvrt na važnost izgradnje jake web 3.0 zajednice.

Web 3.0

Kripto vodič: Kako da skalirate Ethereum uz ‘Zero knowledge’ metodologiju?

Na ovogodišnjoj Infobip Shift konferenciji, u okviru predavanja 'Scaling Ethereum with Zero-Knowledge magic' na Web3 stejdžu predstavljena su rešenja koja mogu da pojednostave i ubrzaju skaliranje na Ethereumu.