Facebook Messenger postaje još pametniji

Facebook Messenger postaje još pametniji, uz novu ‘Home’ sekciju

Da Messenger postaje sve ozbiljnija chat platforma, te da iz Facebooka imaju sve ozbiljnije planove kada je reč o ovom servisu, uverili smo se i ranije. Poslednje u nizu promena koja će samo podići korisničko iskustvo na viši nivo prilikom upotrebe ove platforme, baziraju se u okviru nove 'Home' sekcije koja će od sada prikazivati rođendane prijatelja, omiljene kontakte, listu korisnika koji su trenutno online i drugo.

Messenger

Kako se navodi na Facebook Newsroomu, čak preko 900 miliona korisnika širom sveta upotrebljava Messenger kako bi ostali u kontaktu sa svojim prijateljima, kolegama sa posla, ali i sa različitim brendovima i oglašivačima. Zahvaljujući određenom feedbacku korisnika, ali i analizi na koji način oni upotrebljavaju pomenuti servis, iz Facebooka su rešeni da omoguće jednostavniji i lakši način za započinjanje i pregled određenih konverzacija.

Od sada, svi će biti u mogućnosti da vide konverzacije i načine da se povežu sa drugim korisnicima na znatno pregledniji način. Sa druge strane, korisnici su i dalje u mogućnosti da na vrhu ekrana pregledaju nekoliko poslednjih konverzacija koje su nedavno započeli, a uz pomoć novog Favorites odeljka, koji generiše listu ljudi sa kojima se najviše dopisujete – možete veoma lako izabrati poslednju konverzaciju i tako nastaviti chatovanje.

Veliki planovi Facebooka za Messenger

Takođe, kao veoma korisna promena, tu je i Active Now sekcija, koja pokazuje ko je od vaših bliskih prijatelja ili kolega dostupan u određenom trenutku. Tu je i veoma koristan podsetnik sa listom prijatelja i njihovim rođendanima, te im možete na jednostavan način poslati čestitku.

Uz pomoć novih funkcija, iz Facebooka u budućnosti nastoje da pojednostave korišćenje Messengera uvođenjem relevantnih podataka koji znače korisnicima. Takođe, cilj kompanije jeste da se u budućnosti pronađu novi načini kako bi ovaj servis postao još bolji i kvalitetniji. Nove opcije biće postepeno dostupne korisnicima širom planete.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.