Lakše i brže slanje .GIF sadržaja od sada u Facebook komentarima

Iznenadite prijatelje uz lakše i brže slanje .GIF sadržaja u Facebook komentarima

Korisnici Facebooka uskoro bi mogli da dobiju dodatne opcije uz novi .GIF odeljak koji će postati sastavni deo komentara na ovoj mreži, a koji će doprineti bržem i lakšem slanju ovih pokretnih slika. Poklon korisnicima kompanije iz Menlo Parka dolazi upravo na 30 godišnjicu ovog formata koji je prvi put realizovan i lansiran sada već davne 1987. godine.

Iz Facebooka su odlučili da na pravi način obeleže ovaj jubilej, a kako piše TechCrunch, integracija GIF-a u komentarima za sada je još u fazi testiranja koja je otpočela pre nešto više od tri meseca. O popularnosti ovih pokretnih fotografija najbolje govori podatak da je je čak 13 milijardi GIF-ova razmenjeno putem Messengera tokom prošle godine, te da je čak 400 miliona poslato za vreme novogodišnjih praznika.

Sudeći prema dosadašnjim informacijama, pomenuta funkcija trebalo bi da omogući korisnicima da pretražuju i postavljaju adekvatan .GIF sadržaj u komentarima, koji su prethodno izabrali na nekim od najvećih baza kada je reč o ovom formatu poput sajtova Giphy ili Tenor. Kada je reč o web verziji Facebooka opcija podjednako izbacuje najpopularnije GIF-ove baš kao i na Facebook Messengeru, te je na korisnicima veliki izbor različitog sadržaja – kako bi na najkreativniji način odgovorili na određeni status.

Interaktivni News Feed kao plan Facebooka

Podsećanja radi, Facebook je još pre dve godine uveo podršku za slanje ovih pokretnih slika, međutim, otežavajuća okolnost jeste komplikovan proces postavljanja istih, te su korisnici morali da objavljuju željene linkove iz nekih drugih izvora. Nova funkcija bi trebalo da dodato ubrza sam proces slanja .GIF sadržaja – što se posebno odnosi na aplikaciju ove društvene mreže na mobilnim telefonima. Iako će biti dostupan samo za komentare, postoji mogućnost da Facebook uvede ovaj format kao sastavni deo News Feeda, upravo zbog sve učestalijih zahteva korisnika.

Uskoro ćemo lakše dolaziti do željenog .gif sadržaja sa Giphy-ja i to na Facebook komentarima.

Nije tajna da je ova ideja još ranije bila deo strategije giganta iz Menlo Parka kada je reč o promeni dizajna i funkcionalnosti News Feeda, ali iz društvene mreže su ostali neodlučni u realizaciji, upravo zbog straha na koji način bi pomenute promene uticale na izgled samog Feeda – koji je u proteklom periodu sem korisnih algoritama dobio i alate za statuse u boji kao i druge promene, dok će mesto za GIF format tek uticati na stvaranje interaktivnijeg News Feeda što je i cilj ove kalifornijske kompanije.

Rešeni da u potpunosti obeleže 30 godina od prvog GIF-a, iz Facebooka su pokrenuli čak i anketu i pitanja za korisnike kada je reč o načinu izgovaranja naziva ovog formata koji već dugi niz godina pravi podelu među velikim brojem korisnika. U svakom slučaju, ostaje nam da sačekamo naredni period kada bi i zvanično mogli da u okviru komentara na ovoj mreži jednostavno, brzo i šaljivo odgovorimo na status prijatelja.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.

Office Talks Podcast

Mily Tech: Startap koji pomaže da vam paketi stižu na vreme

Gost 197. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Zlatković, osnivač i CEO kompanije Mily Technologies. On nam je predstavio razvojni put kompanije — od osnivanja do milionske investicije i planova za budućnost!

Intervju

Mastercard lansirao alat ‘Shopping Muse’ za jednostavnu i personalizovanu kupovinu

Kompanija Mastercard je razvila novi alat 'Shopping Muse' koji je zasnovan na AI tehnologiji a sve u cilju da se napravi veliki korak ka interaktivnijoj i angažovanijoj trgovini u budućnosti. 

Karijere

Kako strani eksperti iz kompanije ABBYY ocenjuju IT tržište rada u Srbiji?

Predviđaju da će Srbija od 'outsourcing' regrutnog centra postati atraktivna tehnološka lokacija na globalnom tržištu, ali je prethodno potrebno preduzeti određene korake ka ostvarivanju tog cilja.

Intervju

Može li veštačka inteligencija pomoći u izgradnji održivih energetskih sistema i poslovanja?

Koliko bi i na koji način integracija AI tehnologije mogla da utiče na unapređenje rešenja u energetskom sektoru, ali i na poslovanje jedne kompanije? Odgovor na ovo pitanje dobili smo u razgovoru sa Jelenom Pejković iz kompanije Schneider Electric.