Lakše i brže slanje .GIF sadržaja od sada u Facebook komentarima

Iznenadite prijatelje uz lakše i brže slanje .GIF sadržaja u Facebook komentarima

Korisnici Facebooka uskoro bi mogli da dobiju dodatne opcije uz novi .GIF odeljak koji će postati sastavni deo komentara na ovoj mreži, a koji će doprineti bržem i lakšem slanju ovih pokretnih slika. Poklon korisnicima kompanije iz Menlo Parka dolazi upravo na 30 godišnjicu ovog formata koji je prvi put realizovan i lansiran sada već davne 1987. godine.

Iz Facebooka su odlučili da na pravi način obeleže ovaj jubilej, a kako piše TechCrunch, integracija GIF-a u komentarima za sada je još u fazi testiranja koja je otpočela pre nešto više od tri meseca. O popularnosti ovih pokretnih fotografija najbolje govori podatak da je je čak 13 milijardi GIF-ova razmenjeno putem Messengera tokom prošle godine, te da je čak 400 miliona poslato za vreme novogodišnjih praznika.

Sudeći prema dosadašnjim informacijama, pomenuta funkcija trebalo bi da omogući korisnicima da pretražuju i postavljaju adekvatan .GIF sadržaj u komentarima, koji su prethodno izabrali na nekim od najvećih baza kada je reč o ovom formatu poput sajtova Giphy ili Tenor. Kada je reč o web verziji Facebooka opcija podjednako izbacuje najpopularnije GIF-ove baš kao i na Facebook Messengeru, te je na korisnicima veliki izbor različitog sadržaja – kako bi na najkreativniji način odgovorili na određeni status.

Interaktivni News Feed kao plan Facebooka

Podsećanja radi, Facebook je još pre dve godine uveo podršku za slanje ovih pokretnih slika, međutim, otežavajuća okolnost jeste komplikovan proces postavljanja istih, te su korisnici morali da objavljuju željene linkove iz nekih drugih izvora. Nova funkcija bi trebalo da dodato ubrza sam proces slanja .GIF sadržaja – što se posebno odnosi na aplikaciju ove društvene mreže na mobilnim telefonima. Iako će biti dostupan samo za komentare, postoji mogućnost da Facebook uvede ovaj format kao sastavni deo News Feeda, upravo zbog sve učestalijih zahteva korisnika.

Uskoro ćemo lakše dolaziti do željenog .gif sadržaja sa Giphy-ja i to na Facebook komentarima.

Nije tajna da je ova ideja još ranije bila deo strategije giganta iz Menlo Parka kada je reč o promeni dizajna i funkcionalnosti News Feeda, ali iz društvene mreže su ostali neodlučni u realizaciji, upravo zbog straha na koji način bi pomenute promene uticale na izgled samog Feeda – koji je u proteklom periodu sem korisnih algoritama dobio i alate za statuse u boji kao i druge promene, dok će mesto za GIF format tek uticati na stvaranje interaktivnijeg News Feeda što je i cilj ove kalifornijske kompanije.

Rešeni da u potpunosti obeleže 30 godina od prvog GIF-a, iz Facebooka su pokrenuli čak i anketu i pitanja za korisnike kada je reč o načinu izgovaranja naziva ovog formata koji već dugi niz godina pravi podelu među velikim brojem korisnika. U svakom slučaju, ostaje nam da sačekamo naredni period kada bi i zvanično mogli da u okviru komentara na ovoj mreži jednostavno, brzo i šaljivo odgovorimo na status prijatelja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.