Eurosender stigao u Srbiju: Lakša i jeftinija pošiljka ka zemljama Evrope

Lakše do jeftinije pošiljke iz Srbije ka zemljama Evropske unije

Slovenački Eurosender od danas je dostupan u Srbiji. Cilj ovog startapa jeste da obezbedi jednostavniju i do 70% jeftiniju dostavu unutar Srbije i ka drugim evropskim zemljama, ostvarivši partnerstva sa vodećim evropskim dostavnim kompanijama kako bi osigurala cene koje su daleko niže od standardnih dostavnih tarifa.

Nakon što je sredinom 2015. godine postao dostupan u Hrvatskoj, Eurosender od danas je operativan i u Srbiji gde startap obećava jednostavniju i jeftiniju dostavu iz Evropskih zemalja ka Srbiji i obrnuto. U pitanju je rezervacijski sistem za dostavne usluge različitih vrsti pošiljki koji je krenuo sa radom u maju 2014. godine, a čiji su osnivači – Tim Potočnik i Jan Štefe – prošli kroz programe akceleratora ProSiebenSat.1, Rocket Space i Ergo Group.

U saopštenju za medije, Potočnik ističe da je Eurosender nastao usled ličnog nezadovoljstva ograničenom i skupom ponudom dostavnih kompanija u zemljama Evrope, te da je jedna od misija ovog startapa učiniti dostavnu industriju pristupačnijom i više orijentisanom ka kupcima.

Odlučili smo da stvorimo platformu koja objedinjuje potražnju za dostavnim uslugama. To znači da smo ujedinili uslove dostave koji se primenjuju, bez obzira na to koja dostavna kompanija obavlja uslugu i delujemo u ime kupca, ukoliko se pojave bilo kakvi problemi sa prevozom.

Tim napominje kako je u fokusu poslovanja Eurosendera upravljanje vremenom, čineći uslugu ekonomičnom zahvaljujući jednostavnom procesu naručivanja. Kako kaže, Eurosender nije samo web stranica za poređenje cena, već i customizable alat koji kupcu dodeljuje dostavnu kompaniju u zavisnosti od njegovih potreba i nivoa cena.

Povoljniji uslovi za mala i srednja preduzeća

Usluge slanja robe putem Eurosendera od danas su dostupne i u Srbiji. Rezultat toga jesu odlični rezultati koji su inostrani partneri srpskih malih i srednjih preduzeća pokazali, a koji se u sve većoj meri odlučuju za korišćenje usluga ove kompanije prilikom slanja paketa u Srbiju. Tu je naravno i veliki broj Srba koji žive i rade u zemljama Evropske unije, a koji koriste Eurosender kako bi poslali pakete kući, ističe Potočnik:

Usluge koje nudi Eurosender najbolje su rešenje za mala i srednja preduzeća koja nemaju veliki obim dostave, pa stoga ne mogu ostvariti povoljne ugovore sa dostavnim kompanijama. Eurosender je platforma koja je jednostavna za korišćenje, sigurna, a pored toga vremenski i troškovno isplativa. Naša usluga je optimizovana za pošiljke do 50 kg, ali takođe nudimo konkurentne cene za veće pošiljke i palete.

Tim Potočnik (levo) izrazio je veliko uzbuđenje čitavog tima povodom lansiranja Eurosendera u Srbiji.

Iz kompanije kažu da je proces dostave krajnje pojednostavljen – narudžbina se ostvaruje putem web stranice na kojoj se mogu odabrati tri parametra: zemlja preuzimanja, zemlja odredišta i težina pošiljke. Tada sistem automatski generiše završnu cenu koja se ne povećava tokom procesa narudžbine. Sve pošiljke osigurane su u vrednosti do 200 evra od mogućeg gubitka ili oštećenja, a paketi se preko unikatnog broja pošiljke mogu pratiti u svakom trenutku.

Jedan od primera koji najbolje ilustruje pristupačnost cena jeste činjenica da usluge dostave u Evropi počinju od 14.99 evra.“ Dokazali smo da su usluge Eurosendera pristupačne i isplative i srećni smo što smo u prilici da ih predstavimo i na srpskom tržištu“, zaključio je Tim.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.