Evropska komisija sprema 100.000 evra za Big Data rešenja

Poslujete u Big Data sektoru? Evropska komisija sprema 100.000 evra za vaša rešenja

Evropska komisija u sklopu svog Data inkubatora poziva Big Date startape da se prijave za novi ciklus programa u okviru kog mogu dobiti 100.000 evra bespovratnih sredstava za razvoj rešenja i poslovnu podršku.

European Data Incubator (EDI) je osmomesečni program inkubacije za startape koji organizuje Evropska komisija, a koji ima fond od 5 miliona evra za podršku malih i srednjih preduzećima iz Big Data sektora.

Kako se navodi u saopštenju, program ima za cilj da pomogne startapima koji se bave Big Data tehnologijama sa 100.000 evra bespovratnih sredstava, a pored toga nudi i poslovnu i tehničku podršku, personalizovano mentorstvo, besplatnu cloud podršku i direktan pristup velikim korporacijama i investitorima.

Prijave traju do 17. juna

Pored startapa, na program se mogu prijaviti i mala i srednja preduzeća, a ovogodišnji otvoreni poziv omogućava tri načina da aplicirate:

  1. Unapred postavljen izazov koji postavlja EDI u saradnji sa velikim korporacijama iz oblasti IoT-a, transporta, sporta, igara, medija, energije i životne sredine, otkrivanja prevara, pametnih gradova, maloprodaje i finansije,
  2. Pola-pola: zaiteresovani postave svoj problem, ali ga rešavaju kombinujući jedan skup podataka iz EDI baze sa drugim skupom podataka iz EDI baze ili sa bazom podataka od spoljnjeg saradnika,
  3. Slobodan izbor: zaiteresovani predlažu sopstveni izazov i rešavaju ga radeći sa sopstvenim provajderom podataka i eksternim skupovima podataka.

Na program će, kako navode organizatori, biti primljeno 35 malih i srednjih preduzeća, a program će trajati od avgusta 2020. do aprila 2021. godine. Oni će imati priliku da prođu kroz tri intenzivne faze razvoja, od koncipiranja ideje do komercijalizacije, a rok za prijavu je 17. jun. Detaljnije informacije o programu i načinu prijave možete pronaći na zvaničnom sajtu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.