Dropbox nudi više prostora, ali ne za one sa slabom lozinkom

Dropbox nudi više prostora, ali ne za one sa slabom lozinkom

Svi znamo koliko je zaštita podataka na Internetu bitna i koliko često ne mislimo o tome. Naravno, niko od nas ne želi da naši privatni fajlovi dospeju u pogrešne ruke, a kako bi promovisao koncept veće zaštite, Dropbox će nagraditi one korisnike koji dodatno ‘ojačaju’ svoje lozike - besplatnim prostorom!

Dropbox

Kako prenosi Business Insider, Patrik Heim iz Dropboxa je na skupu u Londonu istakao da najveće pretnje za kompanije i korisnike ne moraju uvek biti veliki hakerski napadi, već proste šifre koje je veoma lako ukrasti (provaliti) i na taj način pristupiti tuđim podacima.

Da bi se ovaj problem rešio na najbolji mogući način, Heim i njegov tim u kompaniji rade naporno kako bi korisnike dodatno edukovali o važnosti snažne lozike, ali i važnosti određenih bezbednosnih mera kako bi osigurali profile od napada nepoželjnih lica. Neke od tih mera krajnje su jednostavne, poput dvostepene verifikacije, a mogu znatno pomoći pa čak i u potpunosti onemogućiti krađu podataka.

Dropboxu ‘vruć krompir’

Patrik je takođe dodao da bi u okviru inicijative za sigurnije lozinke, Dropbox uskoro korisnicima mogao ponuditi dodatni besplatni prostor za skladištenje podataka – samo pod uslovom da je lozinka prethodno promenjena i dodatno osigurana.

Iako je većina nas upoznata sa činjenicom da Dropbox već duže vreme nije povećavao početnu memoriju za skladištenje podataka, ovaj potez može se okarakterisati kao svojevrsni edukativni, ali i marketinški trik – no možda je prekasno?

Uzimajući u obzir da su konkurenti poput servisa OneDrive i Google Drive odlučili da obraduju korisnike sa dodatnom memorijom i nižim cenama, postavlja se pitanje koje to još korake iz Dropboxa moraju preduzeti kako bi u budućnosti učvrstili pomalo poljuljano poverenje korisnika širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.