Privredna komora Srbije sa €2.500 podstiče digitalizaciju privrednih društva

Privredna komora Srbije sa €2.500 podstiče digitalizaciju privrednih društva

Iz Privredne komore Srbije najavili su plan za podsticaj digitalne transformacije privrednih društava. Preduzetnicima namenjeno do 2.500 evra za implementaciju rešenja.

Proces digitalizacije u Srbiji odavno je aktuelna tema, a značajan korak predstvalja otvaranje Centra za digitalnu transformaciju pri Privrednoj komori Srbije. Kako je rekao Predrag Nikolić, direktor ovog centra, najvažnije je najpre upoznati privrednike sa značajem procesa digitalne transformacije. Kao najveće probleme istakao je najpre edukaciju privrednika, naročito kada je reč o malim i srednjim preduzećima, piše eKapija.

Fokus isključivo na mala i srednja preduzeća

Predrag je najavio da će PKS po prvi put, u saradnji sa državom, subvencionisati privredna društva kada je digitalna transformacija u pitanju:

Mi smo razvili sistem po nivoima usluga. Imamo konsultante koji idu na tri nivoa u posete preduzećima. Prvi nivo je opšte upoznavanje sa stanjem poslovanja te firme i nakon toga se izbacuje izveštaj.

Moram da napomenem da je sve to besplatno za firmu, dakle konsultante iz našeg budžeta plaćamo mi. Na drugom nivou na osnovu tema koje su navedene kao prioritet iz prvog izveštaja, rade se detaljne stategije digitalnog razvoja. Taj stepen se subvencioniše u iznosu od 300 evra po firmi.

Nikolić kaže da je treći korak implementacija predloženog rešenja, gde opet naš konsultant po izboru preduzeća može da pomogne. „To ćemo subvencionisati do 2.500 evra po implementaciji, ili do 50% u zavisnosti koliki je projekat implementacije datog tehnološkog rešenja“, rekao je Nikolić za eKapiju.

U Centru za digitalnu transformaciju fokusirani su isključivo na mala i srednja preduzeća, da se ona najpre edukuju, a zatim i započnu proces digitalne transformacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.