Privredna komora Srbije sa €2.500 podstiče digitalizaciju privrednih društva

Privredna komora Srbije sa €2.500 podstiče digitalizaciju privrednih društva

Iz Privredne komore Srbije najavili su plan za podsticaj digitalne transformacije privrednih društava. Preduzetnicima namenjeno do 2.500 evra za implementaciju rešenja.

Proces digitalizacije u Srbiji odavno je aktuelna tema, a značajan korak predstvalja otvaranje Centra za digitalnu transformaciju pri Privrednoj komori Srbije. Kako je rekao Predrag Nikolić, direktor ovog centra, najvažnije je najpre upoznati privrednike sa značajem procesa digitalne transformacije. Kao najveće probleme istakao je najpre edukaciju privrednika, naročito kada je reč o malim i srednjim preduzećima, piše eKapija.

Fokus isključivo na mala i srednja preduzeća

Predrag je najavio da će PKS po prvi put, u saradnji sa državom, subvencionisati privredna društva kada je digitalna transformacija u pitanju:

Mi smo razvili sistem po nivoima usluga. Imamo konsultante koji idu na tri nivoa u posete preduzećima. Prvi nivo je opšte upoznavanje sa stanjem poslovanja te firme i nakon toga se izbacuje izveštaj.

Moram da napomenem da je sve to besplatno za firmu, dakle konsultante iz našeg budžeta plaćamo mi. Na drugom nivou na osnovu tema koje su navedene kao prioritet iz prvog izveštaja, rade se detaljne stategije digitalnog razvoja. Taj stepen se subvencioniše u iznosu od 300 evra po firmi.

Nikolić kaže da je treći korak implementacija predloženog rešenja, gde opet naš konsultant po izboru preduzeća može da pomogne. „To ćemo subvencionisati do 2.500 evra po implementaciji, ili do 50% u zavisnosti koliki je projekat implementacije datog tehnološkog rešenja“, rekao je Nikolić za eKapiju.

U Centru za digitalnu transformaciju fokusirani su isključivo na mala i srednja preduzeća, da se ona najpre edukuju, a zatim i započnu proces digitalne transformacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.