Kreativna digitalna agencija Saturized akvizirana je od strane srpskog Devtech-a koji se kupovinom ove kompanije još više okreće ka transformaciji ideja u digitalna iskustva.
Devtech, globalna kompanija za digitalne inovacije iz Srbije, objavila je akviziciju kreativne agencije fokusirane na transformaciju ideja u digitalna iskustva Saturized. Ova akvizicija dodatno ubrzava Devtech-ov organski rast na godišnjem nivou (60% year on year) i proširuje poziciju kompanije u osnaživanju tehnoloških preduzeća koje su u procesu implementacije digitalnih inovacija. Milovan Milić, osnivač i CEO kompanije Devtech, izjavio je za Netokraciju:
Kako svaka kompanija postaje tehnološka kompanija – pobednici će biti oni koji imaju sveobuhvatan pristup digitalnim inovacijama uz sagledavanje svih detalja iz ugla krajnjeg korisnika, a ujedno i usredsređeni na kreiranje vrednosti za biznis.
Izuzetno smo uzbuđeni što je Saturized postao deo Devtech-a, jer njihove ekspertize u kreiranju modernih user experience (UX) rešenja i vrhunskog kreativnog dizajna upotpunjuju naše usluge u oblasti digitalnih inovacija.
Kompanija ukupno ima otvoreno 100 novih pozicija
Kako se navodi u saopštenju, Saturized pomaže vodećim brendovima da dođu do novih izvora prihoda i povećaju brend lojalnost kroz digital user experience, kreiranje strategije brenda, vizuelni i motion dizajn, kao i kroz virtuelnu i mixed realnost.
Tokom proteklih 15 godina, kao jedna od najstarijih kreativnih agencija u regionu, Saturized je sarađivao sa nekim od najpoznatijih svetskih brendova uključujući Google, HBO, Coca-Cola, Toshiba, 20th Century Fox, i drugim. Goran Bajazetov i Zoran Usančević, osnivači Saturized-a, osvrnuli su se na akviziciju:
Kreiranje najboljih digitalnih iskustava koja pomažu kompanijama da budu najbolji u svojim industrijama je misija Saturized-a još od osnivanja pre 15 godina. Srećni smo što postajemo deo kompanije Devtech. Imamo istu strast i težnju ka vrhunskom kvalitetu, a ujedno su nam i osnovne vrednosti usklađene.
Naša ekspertiza u pružanju izuzetnog UX i dizajna nekima od najpoznatijih brendova, u kombinaciji sa ekspertizom koju ima Devtech u digitalnim inovacijama, omogućiće nam da pomognemo našim zajedničkim klijentima da se digitalno transformišu uz user experience u samoj srži usluga.
Pored značajnog rasta prihoda na godišnjem nivou, Devtech aktivno zapošljava talente različitih profila, kako u Srbiji i regionu, tako i u Americi i Engleskoj. Trenutni multidisciplinarni tim od 230 ljudi će tokom ove godine biti proširen za još 100 pozicija – od softverskog inženjeringa, dizajna, projektnih i product menadžera preko različitih funkcija u HR, operativnim, prodajnim i marketing timovima.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!