DaiBau dobio investiciju kompanije Henkel i fonda South Central Ventures

Kompanija Henkel i SCV fond investirali u regionalni DaiBau – platformu koja okuplja 65.000 majstora i izvođača

Investicija će biti iskorišćena za dalji razvoj platforme i jačanje tržišne pozicije u regionu.

Platformu DaiBau 2014. godine u Sloveniji pokrenuli su Martin Pelcl i Gregor Černelč i njen cilj bio je sledeći: spojiti investitore sa izvođačima građevinskih radova. Ona danas okuplja više od 65.000 ponuđača (građevinskih preduzeća, arhitekata i drugih stručnjaka za izgradnju i obnovu nekretnina) i to na sedam različitih tržišta – u Sloveniji, Hrvatskoj, Austriji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Slovačkoj i Rumuniji.

Inače, ova platforma korisnicima olakšava i poslove u vezi sa izgradnjom i renoviranjem nekretnina, izvođačima radova pomaže u pronalaženju novih klijenata, a u Srbiji je dostupna od 2018. godine i nudi više od 17.000 proverenih izvođača radova.

Taj specijalizovani sistem za izgradnju, kako navode osnivači, pruža i brojne savete i alate koji investitorima bitno olakšavaju donošenje odluka i optimizuju cene, a u Srbiji je od pokretanja platforme realizovano gotovo 25.000 projekata.

Ova investicija omogućiće i razvoj brojnih inovativnih rešenja

South Central Ventures u platformu je već investirao 2019. godine, a povodom nove runde investicije oglasio se Jure Mikuž, Managing Partner fonda, koji je poželeo dobrodošlicu Henkelu u DaiBau:

Partnerstvo sa Henkelom ne samo da predstavlja potvrdu poslovne strategije koja je rezultirala ubrzanim rastom poslovanja DaiBaua, već ga i mi u fondu vidimo kao iskorak koji će platformi pomoći da brže iskoristi neke nove tržišne prilike koje inače nikada ne bi mogla samostalno iskoristiti u tako ranoj fazi poslovanja.

Sa druge strane, Martin Pelcl, jedan od osnivača i generalni direktor platforme DaiBau, istakao je da će im ova investicija značajno pomoći u razvoju aktuelne platforme i jačanju tržišne pozicije u regionu. “Osim toga, ubrzaće tekuće procese digitalizacije, koji direktno utiču na tržišnu transparentnost i pružanje brojnih inovativnih rešenja, kako krajnjim korisnicima, tako i izvođačima”, istakao je on i zaključio da je u trenutnim dinamičnim uslovima rasta, osim finansijskih sredstava, za njihov dalji razvoj od velikog značaja partner kao što je kompanija Henkel.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Novost

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.