DaiBau dobio investiciju kompanije Henkel i fonda South Central Ventures

Kompanija Henkel i SCV fond investirali u regionalni DaiBau – platformu koja okuplja 65.000 majstora i izvođača

Investicija će biti iskorišćena za dalji razvoj platforme i jačanje tržišne pozicije u regionu.

Platformu DaiBau 2014. godine u Sloveniji pokrenuli su Martin Pelcl i Gregor Černelč i njen cilj bio je sledeći: spojiti investitore sa izvođačima građevinskih radova. Ona danas okuplja više od 65.000 ponuđača (građevinskih preduzeća, arhitekata i drugih stručnjaka za izgradnju i obnovu nekretnina) i to na sedam različitih tržišta – u Sloveniji, Hrvatskoj, Austriji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Slovačkoj i Rumuniji.

Inače, ova platforma korisnicima olakšava i poslove u vezi sa izgradnjom i renoviranjem nekretnina, izvođačima radova pomaže u pronalaženju novih klijenata, a u Srbiji je dostupna od 2018. godine i nudi više od 17.000 proverenih izvođača radova.

Taj specijalizovani sistem za izgradnju, kako navode osnivači, pruža i brojne savete i alate koji investitorima bitno olakšavaju donošenje odluka i optimizuju cene, a u Srbiji je od pokretanja platforme realizovano gotovo 25.000 projekata.

Ova investicija omogućiće i razvoj brojnih inovativnih rešenja

South Central Ventures u platformu je već investirao 2019. godine, a povodom nove runde investicije oglasio se Jure Mikuž, Managing Partner fonda, koji je poželeo dobrodošlicu Henkelu u DaiBau:

Partnerstvo sa Henkelom ne samo da predstavlja potvrdu poslovne strategije koja je rezultirala ubrzanim rastom poslovanja DaiBaua, već ga i mi u fondu vidimo kao iskorak koji će platformi pomoći da brže iskoristi neke nove tržišne prilike koje inače nikada ne bi mogla samostalno iskoristiti u tako ranoj fazi poslovanja.

Sa druge strane, Martin Pelcl, jedan od osnivača i generalni direktor platforme DaiBau, istakao je da će im ova investicija značajno pomoći u razvoju aktuelne platforme i jačanju tržišne pozicije u regionu. “Osim toga, ubrzaće tekuće procese digitalizacije, koji direktno utiču na tržišnu transparentnost i pružanje brojnih inovativnih rešenja, kako krajnjim korisnicima, tako i izvođačima”, istakao je on i zaključio da je u trenutnim dinamičnim uslovima rasta, osim finansijskih sredstava, za njihov dalji razvoj od velikog značaja partner kao što je kompanija Henkel.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.