Kako virtuelna realnost menja našu stvarnost?

Kako virtuelna realnost menja našu stvarnost?

U prostorijama Amfiteatra centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu, u sredu, 7. septembra, slušali smo o preprekama i izazovima koje nosi virtuelna realnost. Kako zapravo izgleda naša virtuelna budućnost - svoja iskustva podelili su sa nama Vitomir Jevremović (Digital Mind) i Nebojša Zaklan (Case 3D).

vitomir

Vitomir Jevremović: Virtuelna realnost uzvrađa udarac

Virtuelna realnost ima potencijal da menja svaki aspekt našeg života, od toga kako ćemo da doživljavamo zabavu ili da konzumiramo informacije, do toga kako ćemo kupovati, putovati, raditi i poslovati. I premda će ta promena postati očiglednija kada VR tehnologija postane pristupačnija, izvesno je da VR odavno više nije daleka budućnost.

Pa se i postavlja konkretnije pitanje kako to virtuelna realnost menja naš život i na koji način. Šta VR tehnologija može da uradi za kulturu ili marketing, i kako ona menja ove industrije? Na to putovanje kroz izazove i mogućnosti VR tehnologije, poveo nas je Vitomir na prvom DaFED predavanje:

Ono što izdvaja VR u odnosu na ostale tehnologije koje se primenjuju u marketingu je to što ljude stavljate u novu realnost i to je iskustvo koje ne može da bude zaboravljeno.

Kao neko ko se bavi primenom interaktivnih i digitalnih tehnologija u kulturi, edukaciji, zabavnoj industriji i marketingu, Vitomir nam je u prvom predavanje upravo pričao o izazovima rada sa VR tehnologijama ali i o mogućnostima.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Pogledajte predavanje i saznajte više o izradi sadržaja, promeni pristupa u komunikaciji i o novim platformama koje nas očekuju već sledeće godine kada je reč o VR-u. A šta nas čeka u budućnosti? Vitomir nam je pričao i o tome.

Nebojša Zaklan: Upotreba VR tehnologija na tržištu nekretnina

drugitip
Drugo predavanje održao je Nebojša Zaklan koji ima preko petnaest godina iskustva u arhitektonskoj vizualizaciji i oblasti marketinga u arhitekturi i nekretninama.

Nebojša nam je približio kakve su to novine donele VR tehnologije u svet nekretnina i koji je to tačno potencijal VR tehnologija, a koji su to izazovi.  Kako Nebojša ističe, u ovoj oblasti korisničko iskustvo predstavlja najveći izazov:

Storytelling je možda jedan od najvećih izazova VR-a.

Šta pravi razliku u doživljaju, kako izgleda virtuelni real estate agent, koje su to dve aplikacije razvili timovi iz Case 3D, i kako VR menja kupovinu nekretenina, saznajte više u njegovom predavanju:

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

DaFED su kao besplatan edukativni događaj namenjen zajednici podržale kompanije Vega IT Sourcing i Eton Digital.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Najava

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.