Kako virtuelna realnost menja našu stvarnost?

Kako virtuelna realnost menja našu stvarnost?

U prostorijama Amfiteatra centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu, u sredu, 7. septembra, slušali smo o preprekama i izazovima koje nosi virtuelna realnost. Kako zapravo izgleda naša virtuelna budućnost - svoja iskustva podelili su sa nama Vitomir Jevremović (Digital Mind) i Nebojša Zaklan (Case 3D).

vitomir

Vitomir Jevremović: Virtuelna realnost uzvrađa udarac

Virtuelna realnost ima potencijal da menja svaki aspekt našeg života, od toga kako ćemo da doživljavamo zabavu ili da konzumiramo informacije, do toga kako ćemo kupovati, putovati, raditi i poslovati. I premda će ta promena postati očiglednija kada VR tehnologija postane pristupačnija, izvesno je da VR odavno više nije daleka budućnost.

Pa se i postavlja konkretnije pitanje kako to virtuelna realnost menja naš život i na koji način. Šta VR tehnologija može da uradi za kulturu ili marketing, i kako ona menja ove industrije? Na to putovanje kroz izazove i mogućnosti VR tehnologije, poveo nas je Vitomir na prvom DaFED predavanje:

Ono što izdvaja VR u odnosu na ostale tehnologije koje se primenjuju u marketingu je to što ljude stavljate u novu realnost i to je iskustvo koje ne može da bude zaboravljeno.

Kao neko ko se bavi primenom interaktivnih i digitalnih tehnologija u kulturi, edukaciji, zabavnoj industriji i marketingu, Vitomir nam je u prvom predavanje upravo pričao o izazovima rada sa VR tehnologijama ali i o mogućnostima.

Pogledajte predavanje i saznajte više o izradi sadržaja, promeni pristupa u komunikaciji i o novim platformama koje nas očekuju već sledeće godine kada je reč o VR-u. A šta nas čeka u budućnosti? Vitomir nam je pričao i o tome.

Nebojša Zaklan: Upotreba VR tehnologija na tržištu nekretnina

drugitip
Drugo predavanje održao je Nebojša Zaklan koji ima preko petnaest godina iskustva u arhitektonskoj vizualizaciji i oblasti marketinga u arhitekturi i nekretninama.

Nebojša nam je približio kakve su to novine donele VR tehnologije u svet nekretnina i koji je to tačno potencijal VR tehnologija, a koji su to izazovi.  Kako Nebojša ističe, u ovoj oblasti korisničko iskustvo predstavlja najveći izazov:

Storytelling je možda jedan od najvećih izazova VR-a.

Šta pravi razliku u doživljaju, kako izgleda virtuelni real estate agent, koje su to dve aplikacije razvili timovi iz Case 3D, i kako VR menja kupovinu nekretenina, saznajte više u njegovom predavanju:

DaFED su kao besplatan edukativni događaj namenjen zajednici podržale kompanije Vega IT Sourcing i Eton Digital.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.