Kako virtuelna realnost menja našu stvarnost?

Kako virtuelna realnost menja našu stvarnost?

U prostorijama Amfiteatra centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu, u sredu, 7. septembra, slušali smo o preprekama i izazovima koje nosi virtuelna realnost. Kako zapravo izgleda naša virtuelna budućnost - svoja iskustva podelili su sa nama Vitomir Jevremović (Digital Mind) i Nebojša Zaklan (Case 3D).

vitomir

Vitomir Jevremović: Virtuelna realnost uzvrađa udarac

Virtuelna realnost ima potencijal da menja svaki aspekt našeg života, od toga kako ćemo da doživljavamo zabavu ili da konzumiramo informacije, do toga kako ćemo kupovati, putovati, raditi i poslovati. I premda će ta promena postati očiglednija kada VR tehnologija postane pristupačnija, izvesno je da VR odavno više nije daleka budućnost.

Pa se i postavlja konkretnije pitanje kako to virtuelna realnost menja naš život i na koji način. Šta VR tehnologija može da uradi za kulturu ili marketing, i kako ona menja ove industrije? Na to putovanje kroz izazove i mogućnosti VR tehnologije, poveo nas je Vitomir na prvom DaFED predavanje:

Ono što izdvaja VR u odnosu na ostale tehnologije koje se primenjuju u marketingu je to što ljude stavljate u novu realnost i to je iskustvo koje ne može da bude zaboravljeno.

Kao neko ko se bavi primenom interaktivnih i digitalnih tehnologija u kulturi, edukaciji, zabavnoj industriji i marketingu, Vitomir nam je u prvom predavanje upravo pričao o izazovima rada sa VR tehnologijama ali i o mogućnostima.

Pogledajte predavanje i saznajte više o izradi sadržaja, promeni pristupa u komunikaciji i o novim platformama koje nas očekuju već sledeće godine kada je reč o VR-u. A šta nas čeka u budućnosti? Vitomir nam je pričao i o tome.

Nebojša Zaklan: Upotreba VR tehnologija na tržištu nekretnina

drugitip
Drugo predavanje održao je Nebojša Zaklan koji ima preko petnaest godina iskustva u arhitektonskoj vizualizaciji i oblasti marketinga u arhitekturi i nekretninama.

Nebojša nam je približio kakve su to novine donele VR tehnologije u svet nekretnina i koji je to tačno potencijal VR tehnologija, a koji su to izazovi.  Kako Nebojša ističe, u ovoj oblasti korisničko iskustvo predstavlja najveći izazov:

Storytelling je možda jedan od najvećih izazova VR-a.

Šta pravi razliku u doživljaju, kako izgleda virtuelni real estate agent, koje su to dve aplikacije razvili timovi iz Case 3D, i kako VR menja kupovinu nekretenina, saznajte više u njegovom predavanju:

DaFED su kao besplatan edukativni događaj namenjen zajednici podržale kompanije Vega IT Sourcing i Eton Digital.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Office Talks Podcast

Gde su naši AliExpress paketi?

Šestu epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor o trenutnim dešavanjima sa astronomskim poskupljenjem poštarine sa sajta AliExpress. Mi smo pokušali da analiziramo šta je tačno dovelo do ovog problema koji je u velikoj meri pogodio sve one koji kupuju sa ove poznate online prodavnice.

Propustili ste

Office Talks Podcast

YouTube kao karijera (gosti Miloš Milaković i Daniel Đukić)

Oni su doktori za viral, tvorci i glavni akteri Dnevnjaka, prodavci polovnih automobila i ostvareni kladioničari. Oni su Majkl Džordan i Denis Rodman domaće YouTube scene.

Startapi i poslovanje

Niški ServerBytes omogućava brži i jeftiniji ‘game development’ studijima širom sveta

Filip i Dejan još kao studenti radili su na razvoju mobilnih igara. Nakon mnogo potrošenih sati na korišćenje raznih alata i servisa koji su im pomagali u tom procesu, shvatili su da ne postoji rešenje koje nudi multiplejer, 'chat', 'cloud storage' i druge funkcionalnosti. Tako je nastao njihov proizvod - ServerBytes.

Kultura 2.0

I klijenti su ljudi, što lako zaboraviš kad te od njihovih zahteva zaboli glava

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.

Karijere

Do 30% domaćih frilensera traži sigurnost stalnog posla jer frilensing na globalu pokazuje znake recesije

Šta čeka srpske frilensere u narednom periodu i kako će izgledati budućnost frilensinga na domaćem tržištu?

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?