Crvena Zvezda trenutno van Vip Adria Lige, slede pripreme za EU Masters - Netokracija.rs

Crvena Zvezda trenutno van Vip Adria Lige, slede pripreme za EU Masters

Beogradski esport tim za sada neće nastupati u okviru VAL-a. Crveno-beli okrenuti su kvalifikacijama za EU Masters.

Crvena Zvezda definitivno neće učestvovati u novoj sezoni Vip Adria Lige, a iz kluba za sada ne navode konkretne razloge za ovu odluku, sem da nije isključeno da se Crvena Zvezda vrati u ligu u narednom periodu. Sa druge strane, prema informacijama sa zvaničnog sajta lige, u ovom takmičenju umesto Crvene Zvezde nastupiće tim pod nazivom Fantastic Esports koji je učestvovao u online kvalifikacijama i koji se plasirao kao teći uz pomoć wildcard-a.

Nova sezona Vip Adria Lige okupiće timove iz nekoliko regionalnih zemalja među kojima će biti i nova ekipa sa Kosova po imenu „GameZone Prizren“. U regionalnoj ligi oni će nastupati igrajući CS:GO, dok trenutno startuje grupna faza takmičenja koja će trajati do novembra tekuće godine.

EU Masters – nova stanica za klub

Crvenu Zvezdu sada očekuje nastup u EU Masters ligi, a tim povodom za Netokraciju je govorio i Vedran Vlaović, tim menadžer ovog beogradskog esports tima koji je izjavio:

Možemo biti zadovoljni što smo nakon nepunih godinu dana od osnivanja igrali u finalu regionalne lige, tačnije EBL-a, i samim tim dobili priliku da učestvujemo u kvalifikacijama za EU Masters koje je najveće evropsko takmičenje nakon LCS-a.

Vedran dodaje i to da je selektovan mlad tim koji je u isto vreme veoma perspektivan. Prema njegovim rečima, za ekipu je ovakva vrsta takmičenja još uvek nepoznanica. Iz kluba se vode da iz različitih iskustva izvuku maksimum i da realno sagledaju sopstvene kvalitete u odnosu na najjače evropske timove.

„Pravo bi čudo bilo da se od sedam ekipa u grupi nađemo u tri prvoplasirane i tako uđemo u grupnu fazu takmičenja gde igra 16 najboljih ekipa Evrope, ali sam siguran da ćemo dati sve od sebe. Mislim da su igrači svesni da je ovo jedna velika prilika za njih ali u svakom slučaju jedno veliko iskustvo“, zaključio je na kraju Vlaović.

Ostaje da se vidi na koji način bi crveno-beli mogli da predstave regionalni esport i da li mogu barem da ponove veoma solidne partije hrvatske ekipe KlikTech.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.