Celsius, jedna od vodećih kripto platformi, kupuje deo srpskog MVP Workshopa

Celsius, jedna od vodećih kripto platformi, kupio deo srpskog MVP Workshopa

Dva blockchain jednoroga od sada razvijaju svoje proizvode upravo iz Beograda.

Celsius, jedna od vodećih platformi za upravljanje kriptovalutama koja svojim korisnicima omogućava da za uloženi novac ostvaruju kamate, najavila je kupovinu dela beogradske kompanije MVP Workshop. Više od 85 zaposlenih pripojiće se kompaniji Celsius u sklopu novog razvojnog centra koji će biti lociran upravo u srpskoj prestonici.

Kako se navodi u saopštenju, beogradski razvojni i istraživački centar postaće tek drugi takav hub ove američke kompanije (prvi se nalazi u Tel Avivu). U saopštenju se navodi da će novi razvojni centar pod imenom Celsius Europe voditi Ivan Bjelajac, međutim Startit izveštava da će Bjelajac ostati na poziciji izvršnog direktora MVP Workshop.

Kako Netokracija saznaje, u ovom trenutku Celsius u Beogradu ima skoro 60 ljudi u product developmentu i oko 25 u tehničkoj podršci.

U međuvremenu, kontaktirali smo Ivana koji se javio sa kratkom izjavom povodom akvizicije:

Ovo je prvi exit koji je napravio jedan tim iz lokalnog MVP buildera – MVP Workshop koji nastavlja da radi sa radom na 3327.io, Polygon SDK i svojim drugim projektima.

Takođe, sada se iz Beograda razvija primarna tehnologija za dva blockchain jednoroga (Celsius i Polygon) koji oba imaju otvorena i lokalna predstavništva za R&D i produkt development (ne i za trgovanje kriptom).

Oba projekta su krenula iz MVP-ja, pa nam se slobodno javite da radimo zajedno ako vas Web3 zanima. Ovo sigurno ojačava poziciju našeg regiona na mapi Web3 sveta.

Iz MVP Workshop ističu da nastavljaju sa poslovanjem pri čemu je kompanija prerasla iz consulting i product development agencije u venture building studio koji u narednom peroidu planira da brend usmeri upravo u tom pravcu, radeći na još nekoliko Web3 projekata.

Antun Debek, CPO MVP Workshop, izjavio je za Netokraciju:

Izuzetno nam je drago da smo omogućili određenu financijsku slobodu našem timu uz mogućnost učenja novih tehnologija koje će vjerujemo promjeniti svijet nabolje u sljedećih 10 godina, te da nismo pali u zamku klasičnog outsourcinga, nego se uvijek borili za smislene product dizajn i development procese, te transparentnu i “no bullshit” kulturu kakvu smo gradili u MVP Workshopu. Na taj način smo stvorili jedinstveno radno okruženje koje je spojilo posao i igru, odnosno kontinuiranu želju za istraživanjem i učenjem novih stvari u jednu funkcionalnu cijelinu i pokazali da je drugačije radno okruženje i kultura itekako moguća.

Beogradski tim je od prvog dana bio temelj i okosnica tehnološke inovacije i product developmenta Celsiusa. Celsius Network Europe planira nastaviti u tom smjeru otvaranjem development excellence centra, planirano je prosirenje portfolio proizvoda na kojima radi regionalni tim, te skaliranje i rast uz blisku kolaboraciju sa ostalim odjelima diljem svijeta što je odlična prilika za razvoj talenata s našeg područja. S obzirom na povećanu potražnju, u regiji nam manjka Web3 kadra – tako da je ovaj merge sa jednim od najvećih crypto igrača na svijetu odlična prilika za cijelu regionalnu IT zajednicu, te usprskos stanju nepovoljne ekonomske situacije otvara mnoge nove pozicije za mlade inženjere i dizajnere koji žele ući u blockchain i crypto svijet.

Za sve ljude koji se žele okušati, eksperimentirati i naučiti nešto novo iz Web3 industrije, napravili smo i svojevrsni “giving back” Summer Camp program ovog ljeta gdje nam je cilj ponuditi mentorstvo uz praktične primjere i rad na projektima u industriji kakvima mnogi nažalost nemaju priliku i pristup. S obzirom da smo remote-first tim, dobrodošli su svi iz cijele regije da se prijave, pa i šire, a i osiguran je fond nagrada za najbolje učesnike.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Startapi i poslovanje

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.