Kako WordPress na mobilnim uređajima poboljšava korisničko iskustvo?

Beograd će krajem nedelje, među brojnim stručnjacima koji posluju u oblasti WordPress-a, ugostiti i Kejt Haston - nadležnu osobu za sektor razvoja mobilnog poslovanja u kompaniji Automattic. Koje novine stižu za mobilne uređaje i kako ih možemo koristiti?

Kejt Haston, kako najava njenog predavanja na ovogodišnjoj WordCamp konferenciji kaže, čitavu svoju karijeru provela je dokumentujući svoj rad na WordPress-u. Danas radi kao Mobile Lead u  kompaniji Automattic, a neke od trikova kojima se služi na poslu otkriće posetiocima ovogodišnje konferencije.

Kako ‘native’ aplikacije za WordPress sajtove funkcionišu i zašto su tako dobre?

Kejt: Upravljanje sajtovima putem native iOS and Android aplikacija omogućava optimizovano iskustvo za mobilne telefone i pruža nam mogućnost dublje integracije sa platformom – kao poboljšanje iskustva (jer, na kraju, pametni telefon je sredstvo putem kog većina ljudi za fotografisanje), kao i one funkcije koje bi doprinele većoj pristupačnosti i otvorenosti samih uređaja, i to su neke glavne prednosti.

Šta je Aztec i kako on zapravo radi? Na koji način unapređuje WordPress na mobilnim uređajima?

Kejt: Aztec je naš all-new-all-native tekst editor. Mnogo je brži od prethodne hibridne verzije i to je osnova za podršku Gutenbergu u native aplikacijama. Takođe nam omogućava da obezbedimo mnogo bolju podršku samom sistemu .

Šta su APIs i zašto su ‘vruća’ tema u svetu mobilnog razvoja?

Kejt: U suštini, API-ji su definicije koje delovi softvera se koriste za komunikaciju sa drugim delovima softvera. Budući da imamo jednu aplikaciju koja ima za cilj da podrži all WordPress sajtove i sva njihova drugačija podešavanja, API-ji su poprilično bitni. Oni su način na koji dosledno pristupamo podacima na potpuno drugačijim sajtovima.

Na koji način možemo da poboljšamo celokupno ‘media’ iskustvo posredstvom WordPressa?

Kejt: To vrlo lako možemo učiniti koristeći WordPress aplikacije! Većina ljudi se fotografiše (ili snima) svojim pametnim telefonom, tako da želimo da im omogućimo da taj sadržaj lako postavljaju na svoj sajt. Prošle godine smo lansirali potpuno novi Media Picker Experience, zajedno sa određenim brojem drugih poboljšanja koja uključuju opciju koja korisnicima omogućava da objave svoj post radije nego da se akcija blokira kada se nešto upload-uje. Sada se sve rešava u pozadini i to je veliki napredak.

Na kojim WordPress projektima trenutno radiš?

Kejt: Od kraja 2016. godine predvodim mobile tim u Automattic-u! Fokusirani smo na na WordPress aplikacije. Vrlo je interesantno misliti o tome kako neke velike promene, poput Gutenberga, mogu da se primene na naše omiljene uređaje. Publika će na predstojećoj konferenciji moći čuje više o zanimljivim stvarima koje smo lansirali kada je mobile WordPress u pitanju.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Novost

Agencije Pioniri i Ovation BBDO osvojili SoMo Borac nagrade u tri kategorije

Drugog dana Weekend media festivala u Rovinju, proglašeni su pobednici poznate SoMo Borac nagrade za najbolje marketinške kampanje u tekućoj godini. Predstavnici iz Srbije pobedili su u tri kategorije.

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.