Kako WordPress na mobilnim uređajima poboljšava korisničko iskustvo?

Kako WordPress na mobilnim uređajima poboljšava korisničko iskustvo?

Beograd će krajem nedelje, među brojnim stručnjacima koji posluju u oblasti WordPress-a, ugostiti i Kejt Haston - nadležnu osobu za sektor razvoja mobilnog poslovanja u kompaniji Automattic. Koje novine stižu za mobilne uređaje i kako ih možemo koristiti?

Kejt Haston, kako najava njenog predavanja na ovogodišnjoj WordCamp konferenciji kaže, čitavu svoju karijeru provela je dokumentujući svoj rad na WordPress-u. Danas radi kao Mobile Lead u  kompaniji Automattic, a neke od trikova kojima se služi na poslu otkriće posetiocima ovogodišnje konferencije.

Kako ‘native’ aplikacije za WordPress sajtove funkcionišu i zašto su tako dobre?

Kejt: Upravljanje sajtovima putem native iOS and Android aplikacija omogućava optimizovano iskustvo za mobilne telefone i pruža nam mogućnost dublje integracije sa platformom – kao poboljšanje iskustva (jer, na kraju, pametni telefon je sredstvo putem kog većina ljudi za fotografisanje), kao i one funkcije koje bi doprinele većoj pristupačnosti i otvorenosti samih uređaja, i to su neke glavne prednosti.

Šta je Aztec i kako on zapravo radi? Na koji način unapređuje WordPress na mobilnim uređajima?

Kejt: Aztec je naš all-new-all-native tekst editor. Mnogo je brži od prethodne hibridne verzije i to je osnova za podršku Gutenbergu u native aplikacijama. Takođe nam omogućava da obezbedimo mnogo bolju podršku samom sistemu .

Šta su APIs i zašto su ‘vruća’ tema u svetu mobilnog razvoja?

Kejt: U suštini, API-ji su definicije koje delovi softvera se koriste za komunikaciju sa drugim delovima softvera. Budući da imamo jednu aplikaciju koja ima za cilj da podrži all WordPress sajtove i sva njihova drugačija podešavanja, API-ji su poprilično bitni. Oni su način na koji dosledno pristupamo podacima na potpuno drugačijim sajtovima.

Na koji način možemo da poboljšamo celokupno ‘media’ iskustvo posredstvom WordPressa?

Kejt: To vrlo lako možemo učiniti koristeći WordPress aplikacije! Većina ljudi se fotografiše (ili snima) svojim pametnim telefonom, tako da želimo da im omogućimo da taj sadržaj lako postavljaju na svoj sajt. Prošle godine smo lansirali potpuno novi Media Picker Experience, zajedno sa određenim brojem drugih poboljšanja koja uključuju opciju koja korisnicima omogućava da objave svoj post radije nego da se akcija blokira kada se nešto upload-uje. Sada se sve rešava u pozadini i to je veliki napredak.

Na kojim WordPress projektima trenutno radiš?

Kejt: Od kraja 2016. godine predvodim mobile tim u Automattic-u! Fokusirani smo na na WordPress aplikacije. Vrlo je interesantno misliti o tome kako neke velike promene, poput Gutenberga, mogu da se primene na naše omiljene uređaje. Publika će na predstojećoj konferenciji moći čuje više o zanimljivim stvarima koje smo lansirali kada je mobile WordPress u pitanju.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.