Dopuna Bus Plus kartica od sada dostupna i putem Interneta

Dopuna Bus Plus kartica od sada dostupna i putem Interneta

Beograđani će od danas biti u mogućnosti da uplate gradski prevoz i putem Interneta, a novi kredit za vožnju gradskim prevozom daleko je svega jednim klikom miša na sajtu Bus Plusa, te se na jednostavan način mogu kupiti mesečne dopune, one za prvu ili drugu polovinu meseca, kao i godišnje.

bus-plus-1-nova

Kako pišu Večernje Novosti, karticu za prevoz moguće je uplatiti odabirom opcije „dopuna personalizovanih kartica putem Interneta“ i jednostavnim praćenjem uputstva. Ovaj vid plaćanja odnosi se na mesečne, polumesečne i godišnje dopune, što možete i pronaći na zvaničnom saju pomenutog servisa. Prvo je potrebno da korisnik unese „alijas“ broj kartice, odnosno jedanaestocifreni broj odštampan na poleđini „plastike“, ali bez povlaka, a nakon toga sistem učitava informacije i nudi opcije za odabir željenog tipa dopune i zone.

NFC plaćanje za bolje korisničko iskustvo

Posle odabira, dovoljno je da korisnik klikne na link „dodaj u korpu“, a nakon potvrde kupovine sledi plaćanje, gde se unosom podataka sa platne Visa ili MasterCard kartice uplata uspešno obavlja. Da bi se online dopuna aktivirala, posle obavljene procedure – potrebno je prisloniti karticu na validator prilikom prve vožnje na početku meseca.

Kada već govorimo o Bus Plusu i unapređenju korisničkog iskustva, potrebno je da podsetimo kako je još u julu mesecu 2015. godine najavljeno da će građani biti u mogućnosti da očitaju i plate svoju vožnju u autobusu ili tramvaju putem pametnog telefona koji podržava NFC tehnologiju, a ova funkcija je već dostupna za sve korisnike još od prošle godine na validatorima u gradskom prevozu prestonice.

Napomena: U prethodnoj verziji članka stajalo je da NFC plaćanje još nije dostupno na validatorima gradskog prevoza. 

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?