Booking.com investira i do $25.000 u turističke startape iz Evrope

Booking.com investira i do $25.000 u turističke startape iz Evrope

Inicijativa Booster Lab kompanije Booking.com koja podrazumeva edukaciju i mentorstvo 'early stage' startapa, održaće se u Barseloni od 1. do 3. decembra tekuće godine. Izabrani timovi imaće priliku da ubrzaju svoj razvoj kroz stručne radionice, dok je za najbolje spremna nagrada u vrednosti između 10.000 i 25.000 dolara.

Ovaj trodnevni program biće podeljen po segmentima, tačnije prvog dana timovi startapa imaće priliku da se međusobno upoznaju, nauče više o kompaniji Booking.com i njenoj inicijativi održivog turizma. Preostala dva dana rezervisana su za radionice i rad sa mentorima, kao i finalno prezentovanje projekata iza kojih stoje sami timovi – dok će se mentori i drugi stručnjaci kroz svoja predavanja osvrnuti detaljnije o održivom turizmu.

Prijave traju do 15. oktobra, požurite

Svi startapi koji budu bili izabrani kao polaznici programa, mogu očekivati da će kroz specijalizovane radionice koje vode zaposleni u Booking.com-u, steći potrebno znanje za dalje unapređenje njihovih projekata i poslovanja. Sa druge strane, timovi sa najboljim idejama tokom pitch sesije, imaće priliku da osvoje od 10.000 do 25.000 dolara koje je obezbedila ova kompanija za dalje unapređenje projekata.

Štaviše, osim potencijalnih nagrada, edukativnih predavanja i radionica, timovi će dobiti priliku i da se upoznaju sa ekspertima iz industrije turizma. Iz ove organizacije podsećaju da su prijave već otvorene i traju do 15. oktobra. Pravo učešća na programu imaće od 10 do 15 early stage startapa iz Evrope, a više informacija o ovoj inicijativi možete pronaći na zvaničnom sajtu Booster Laba.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.