Booking.com investira i do $25.000 u turističke startape iz Evrope

Booking.com investira i do $25.000 u turističke startape iz Evrope

Inicijativa Booster Lab kompanije Booking.com koja podrazumeva edukaciju i mentorstvo 'early stage' startapa, održaće se u Barseloni od 1. do 3. decembra tekuće godine. Izabrani timovi imaće priliku da ubrzaju svoj razvoj kroz stručne radionice, dok je za najbolje spremna nagrada u vrednosti između 10.000 i 25.000 dolara.

Ovaj trodnevni program biće podeljen po segmentima, tačnije prvog dana timovi startapa imaće priliku da se međusobno upoznaju, nauče više o kompaniji Booking.com i njenoj inicijativi održivog turizma. Preostala dva dana rezervisana su za radionice i rad sa mentorima, kao i finalno prezentovanje projekata iza kojih stoje sami timovi – dok će se mentori i drugi stručnjaci kroz svoja predavanja osvrnuti detaljnije o održivom turizmu.

Prijave traju do 15. oktobra, požurite

Svi startapi koji budu bili izabrani kao polaznici programa, mogu očekivati da će kroz specijalizovane radionice koje vode zaposleni u Booking.com-u, steći potrebno znanje za dalje unapređenje njihovih projekata i poslovanja. Sa druge strane, timovi sa najboljim idejama tokom pitch sesije, imaće priliku da osvoje od 10.000 do 25.000 dolara koje je obezbedila ova kompanija za dalje unapređenje projekata.

Štaviše, osim potencijalnih nagrada, edukativnih predavanja i radionica, timovi će dobiti priliku i da se upoznaju sa ekspertima iz industrije turizma. Iz ove organizacije podsećaju da su prijave već otvorene i traju do 15. oktobra. Pravo učešća na programu imaće od 10 do 15 early stage startapa iz Evrope, a više informacija o ovoj inicijativi možete pronaći na zvaničnom sajtu Booster Laba.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?