Srpsko-bugarski Ayo pokrenuo ‘Indiegogo’ kampanju

Srpsko-bugarski Ayo pokrenuo ‘Indiegogo’ kampanju za svoje pametne naočare

Hardverski startap Ayo predstavio je novu verziju svojih pametnih naočara koje optimizuju čovekovu energiju i poboljšavaju kvalitet sna. Poslednja iteracija proizvoda dostupna je preko Indiegogo kampanje gde se tim nada da će prikupiti $50,000 dolara za uspostavljanje proizvodnje, pri čemu bi prvi korisnici mogli već u decembru da otpočnu sa korišćenjem ovih naočara.

ayo-2

Podsećamo, srpsko-bugarski tim predstavio je koncept početkom godine kada je i osigurao početnu investiciju od bugarskog akceleratora Eleven. U pitanju su pametne naočare koje izgledom podsećaju na Google Glass, dok proizvod zapravo koristi svetlosni tretman i hronobiologiju kako bi uticao na nivo energije kod čoveka.

Ovaj wearable emituje posebno plavo svetlo koje pomaže pri optimizaciji sna, a kako kažu iz tima, možda i najpraktičnija primena Ayo tehnologije jeste upravo kod ljudi koji često putuju te pate od jet lag-a. Čitav proizvod zapravo funkcioniše u saradnji sa mobilnom aplikacijom koja određuje količinu tj. jačinu svetlosti koju uređaj emituje, dok je tehnologija u osnovi poprilično jednostavna – ljudski organizam naviknut je na svetlost te upravo odatle i crpi dobar deo energije. Zimi, kada ima manje Sunca, depresivniji smo zbog manjka svetlosti, a Ayo pomaže upravo tu.

U razgovoru za Netokraciju, CEO Ayo-a, Branko Nikolić, koji se sa timom nalazi u San Francisku gde sutra predstavljaju proizvod na Wearable World konferenciji, izjavio je:

Cilj kampanje je da predstavimo Ayo internacionalnoj publici i uz pomoć early supporter-a (da ne kažem adoptera) dođemo i do kapitala koji će nam pomoći da nastavimo sa razvijanjem Ayo-a, a sa druge strane da uz njihovu podršku dobijemo neprocenjivi feedback i formiramo Ayo community.

Nakon kampanje nas čeka uzbudljiv period – kada treba da finalizujemo product development i dostavimo fanovima ono što smo obećali!

Nikolić dodaje da je tim do sada prošao kroz tri verzije prototipa, dok je četvrta iteracija ona koja će biti isporučena finalnim korisnicima. Zahvaljujući mobilnoj aplikaciji i različitim programima rada, svaki od njih moći će da prilagodi Ayo svojim potrebama i tako ukroti dodatnu energiju potrebnu za nesmetano izvršenje svakodnevnih zadataka.

Više o Ayo naočarama možete saznati na sajtu Indiegogo kampanje, gde takođe možete podržati ovaj srpsko-bugarski tim.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.