Apple Watch šalje vizit karte ‘u penziju’?

Apple Watch šalje vizit karte ‘u penziju’?

Dugo iz Kupertina nismo čuli za nešto krajnje ‘revolucionarno’, iako je ta reč bila jedan od osnovnih temelja za globalnu popularnost ove kompanije. Nakon dosta vremena, Apple je podneo dokumentaciju za patent koji bi uskoro mogao krasiti Apple Watch, a koji donosi revolucionarni proces razmene kontakata.

Apple-Watch
Šta nam to sprema tim sa Zapadne obale SAD-a? (Izvor: gizmodo.com)

Zamislite da možete razmenjivati podatke sa drugom osobom putem jednostvanog rukovanja, ili koske (high five). Naravno, sve ovo bi bilo izvodljivo ukolko na vašoj ruci nosite jedan wearable uređaj – u ovom slučaju Apple Watch.

Pomenuti patent je već osvanuo na Internetu, tačnije na sajtu svetske organizacije za intelektualnu svojinu. Kako prenosi Mashable, osnovne informacije koje se mogu prenositi jesu podaci o korisniku i određene lokacije (mesto sastanka, događaja). Sve ovo, ukazuje nam na činjenicu da vizit karte polako ali sigurno odlaze u zaborav.

Vizit karte, šta je to?

Kako bi ove mogućnosti zaista dobile upotrebnu vrednost, potrebno je da Apple Watch poseduje određene hardverske dodatke. Iz pomenute kompanije otkrili su da se radi o kombinaciji tehnologija koje su zasnovane na senzorima i akcelerometrima, dok bi se podaci prenosili putem Wi-Fi-ja, NFC-a ili Bluetooth-a.

Iako se mnogi korisnici tek upoznaju sa pametnim satom iz Apple-a koji je relativno skoro stigao na tržište, najavljeni patent će samo upotpuniti funkcionalnosti ovog proizvoda. Sa druge strane, još se ne zna tačno kada će pomenuta opcija zaživeti, ali je sigurno da Apple Watch sve više počinje da liči na zaista revolucionaran uređaj.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?