Da li Alibaba dolazi u Srbiju?

Da li Alibaba dolazi u Srbiju?

Državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić, kaže da je Alibaba grupa pokazala izuzetno interesovanje za srpsko tržište, iznevši podatak da je već dogovorena saradnja između kompanije Alibaba i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija i to u oblastima online turizma, e-trgovine i logistike.

Kako prenosi portal B92, Tatjana Matić je ovo potvrdila nakon sastanka sa čelnicima te kompanije u sedištu grupe u Hangdžou. Ona je između ostalog precizirala da će biti formirani radni timovi koji će definisati aktivnosti za realizaciju zajedničkih projekata u okviru ovih oblasti.

Sledeći korak potpisivanje memoranduma

„Sastanak je protekao u izuzetno prijateljskoj atmosferi. Zaključeno je da je srpsko tržište za Alibabu od izuzetnog značaja i da će u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija dolazak te kompanije na srpsko tržište biti pitanje nekoliko narednih meseci“, istakla je državni sekretar.

Ona je dodala da će se nakon utvrđivanja konkretnih projektnih aktivnosti pristupiti potpisivanju Memoranduma o razumevanju između Ministarstva i Alibaba grupe, navodi se u saopštenju. Na sastanku u Hangdžou, predstavnici Alibabe predstavili su rad svoje kompanije koja posluje u 156 zemalja sveta i koja u ovom trenutku ima više od 11 miliona zaposlenih i 488 miliona aktivnih korisnika.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.