Brže do avio karata uz novi i responzivni sajt 'Er Srbije'

Brže do avio karata uz novi i responzivni sajt ‘Er Srbije’

Putnici kompanije 'Er Srbija' od danas su u mogućnosti da karte do željene destinacije nabave putem nove, redizajnirane i responzivne Internet stranice. Kao jedno od najposećenijih e-commerce odredišta na našem tržištu, sajt dolazi sa totalno novim 'booking' sistemom, dok se u prvom planu nalaze i specijalne akcije koje ovaj avio prevoznik nudi.

airserbia_main

Prošlog četvrtka redakcija Netokracije imala je ekskluzivnu priliku da sa grupom novinara vidi i testira novi sajt nacionalnog avio prevoznika Er Srbija (Air Serbia) koji je od danas dostupan svim korisnicima na poznatoj adresi airserbia.com. Glavna odlika novog sajta svakako je moderniji dizajn koji je zadržao poznate boje ove kompanije (crvenu, tamno plavu i belu), dok je čitav servis sada responzivan što znači da se let do željene destinacije može bookirati i preko mobilnog telefona ili tableta.

Novi sajt podeljen je u nekoliko sekcija, tako da vas na samom startu dočekuje veliki search box namenjen vašem upitu o letovima do različitih gradova širom Evrope, ali i Azije, te uskoro i Amerike.

30 odsto poseta sa mobilnih uređaja

Već ispod glavne sekcije možete pronaći informacije o posebnim ponudama i specijalnim akcijama, pri čemu je važno napomenuti da sajt automatski pruža informacije o cenama na osnovu vaše lokacije (ukoliko gledate sajt iz Srbije cene će biti izražene u dinarima, dok bi iz neke evropske države one mogle biti izražene u evrima).

airserbia31
Brže do karte, sa bilo kog uređaja – zahvaljujući responzivnom dizajnu koji prati tehnološke potrebe korisnika (Izvor: Er Srbija)

Generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić, izjavio je povodom novog sajta:

Trenutno više od 30 odsto posetilaca pristupa našoj Internet stranici putem mobilnih uređaja i taj broj se stalno povećava usled rastućeg značaja mobilnih uređaja kao ključnog kanala prodaje u sektoru turizma. Na novom web-sajtu sada je moguće rezervisati mesto na letu Er Srbije u svega tri kratka koraka, odmah proučiti i iskoristiti naše najnovije promotivne akcije na glavnoj stranici, kao i pratiti status naših letova.

Takođe, pojednostavili smo meni za pretraživanje kako bi posetiocima Internet stranice poslednje informacije o putovanjima, proizvodima i uslugama Er Srbije bile što lakše dostupne.

Dostupne i informacije o zaposlenju i konkursima

Svakako vredno spomena jeste i činjenica da je pored sveukupne responzivnosti novog sajta, ista funkcija primenjena i na search box čija se veličina i struktura sada menjaju u zavisnosti od uređaja na kome se vrši rezervacija. Iz nacionalne avio-kompanije ističu da su blisko radili sa provajderom booking sistema, Amadeusom, pri čemu je novi sajt Er Srbije jedan od retkih u regionu, ali i šire, koji se može pohvaliti ovom funkcijom.

airserbia_3
‘Flat’ dizajn dominira novim booking sistemom, pri čemu je isti responzivan i prilagođava se uređaju sa kojeg se vrši kupovina karte.

Za kraj, tu je i potpuno nova info sekcija o dolascima i odlascima, kao i jednostavnija online forma za prijavljivanje bilo kakve štete nastale tokom leta (tzv. damage claim). Posebna pažnja posvećena je promociji vremenskih akcija tokom kojih putnici mogu rezervisati karte po specijalnim cenama, dok iz Er Srbije ističu da je korporativni deo sajta u potpunosti odvojen – a na kome se mogu pronaći osnovne informacije o kompaniji, kao i sekcija posvećena karijerama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Internet kupovina u Srbiji raste – novoosnovana eCommerce Asocijacija Srbije odgovoriće nam kako i koliko

Zorana Milidrag u razgovoru za Netokraciju otkriva kako je nastala prva eCommerce Asocijacija u Srbiji, koji su ciljevi udruženja i zašto je za dalji i brži rast potrebno okupiti sve ključne igrače na tržištu.

Analiza

Od nepoznate reči do najjačeg IT sektora: Kako se Blockchain razvijao u Srbiji?

Kada su u maju ove godine objavljeni rezultati Startap Genome istraživanja, mnogi od nas ostali su začuđeni nad činjenicom da se Srbija našla u top 5 zemalja po broju blockchain developera na svetu. U ovom tekstu vraćamo se u prošlost, kada je ta zajednica bila tek na začetku sa ciljem da odgovorimo na pitanje - kako je do toga došlo?

Intervju

Kome biste poverili budućnost vaše kompanije ako ona zahteva kompletan preobražaj poslovanja?

Koliko smo puta do sada slušali o ubrzanoj digitalizaciji koja zahvata skoro svaki segment naših života? Zašto ta praksa nije dobra i kako pravilno i postepeno pristupiti transformaciji privrednog sektora, otkriva nam direktor inovacija kompanije TeleGroup.

Propustili ste

Analiza

Od nepoznate reči do najjačeg IT sektora: Kako se Blockchain razvijao u Srbiji?

Kada su u maju ove godine objavljeni rezultati Startap Genome istraživanja, mnogi od nas ostali su začuđeni nad činjenicom da se Srbija našla u top 5 zemalja po broju blockchain developera na svetu. U ovom tekstu vraćamo se u prošlost, kada je ta zajednica bila tek na začetku sa ciljem da odgovorimo na pitanje - kako je do toga došlo?

Tehnologija

Od 1. bitkoin ATM-a u Beogradu do 20.000 korisnika – kako je ECD.rs popularizovao kriptovalute u Srbiji?

Od pojavljivanja bitkoina 2009. godine plaćanje kriptovalutama brzo se raširilo širom sveta, a vrednost digitalnog novca rapidno je rasla. Međutim, da li je inicijalni 'hype' rudarenja prošao, kako stoje stvari sa Srbijom na tržištu kriptovaluta i koja je njihova budućnost?

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.