Brže do avio karata uz novi i responzivni sajt 'Er Srbije'

Brže do avio karata uz novi i responzivni sajt ‘Er Srbije’

Putnici kompanije 'Er Srbija' od danas su u mogućnosti da karte do željene destinacije nabave putem nove, redizajnirane i responzivne Internet stranice. Kao jedno od najposećenijih e-commerce odredišta na našem tržištu, sajt dolazi sa totalno novim 'booking' sistemom, dok se u prvom planu nalaze i specijalne akcije koje ovaj avio prevoznik nudi.

airserbia_main

Prošlog četvrtka redakcija Netokracije imala je ekskluzivnu priliku da sa grupom novinara vidi i testira novi sajt nacionalnog avio prevoznika Er Srbija (Air Serbia) koji je od danas dostupan svim korisnicima na poznatoj adresi airserbia.com. Glavna odlika novog sajta svakako je moderniji dizajn koji je zadržao poznate boje ove kompanije (crvenu, tamno plavu i belu), dok je čitav servis sada responzivan što znači da se let do željene destinacije može bookirati i preko mobilnog telefona ili tableta.

Novi sajt podeljen je u nekoliko sekcija, tako da vas na samom startu dočekuje veliki search box namenjen vašem upitu o letovima do različitih gradova širom Evrope, ali i Azije, te uskoro i Amerike.

30 odsto poseta sa mobilnih uređaja

Već ispod glavne sekcije možete pronaći informacije o posebnim ponudama i specijalnim akcijama, pri čemu je važno napomenuti da sajt automatski pruža informacije o cenama na osnovu vaše lokacije (ukoliko gledate sajt iz Srbije cene će biti izražene u dinarima, dok bi iz neke evropske države one mogle biti izražene u evrima).

airserbia31
Brže do karte, sa bilo kog uređaja – zahvaljujući responzivnom dizajnu koji prati tehnološke potrebe korisnika (Izvor: Er Srbija)

Generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić, izjavio je povodom novog sajta:

Trenutno više od 30 odsto posetilaca pristupa našoj Internet stranici putem mobilnih uređaja i taj broj se stalno povećava usled rastućeg značaja mobilnih uređaja kao ključnog kanala prodaje u sektoru turizma. Na novom web-sajtu sada je moguće rezervisati mesto na letu Er Srbije u svega tri kratka koraka, odmah proučiti i iskoristiti naše najnovije promotivne akcije na glavnoj stranici, kao i pratiti status naših letova.

Takođe, pojednostavili smo meni za pretraživanje kako bi posetiocima Internet stranice poslednje informacije o putovanjima, proizvodima i uslugama Er Srbije bile što lakše dostupne.

Dostupne i informacije o zaposlenju i konkursima

Svakako vredno spomena jeste i činjenica da je pored sveukupne responzivnosti novog sajta, ista funkcija primenjena i na search box čija se veličina i struktura sada menjaju u zavisnosti od uređaja na kome se vrši rezervacija. Iz nacionalne avio-kompanije ističu da su blisko radili sa provajderom booking sistema, Amadeusom, pri čemu je novi sajt Er Srbije jedan od retkih u regionu, ali i šire, koji se može pohvaliti ovom funkcijom.

airserbia_3
‘Flat’ dizajn dominira novim booking sistemom, pri čemu je isti responzivan i prilagođava se uređaju sa kojeg se vrši kupovina karte.

Za kraj, tu je i potpuno nova info sekcija o dolascima i odlascima, kao i jednostavnija online forma za prijavljivanje bilo kakve štete nastale tokom leta (tzv. damage claim). Posebna pažnja posvećena je promociji vremenskih akcija tokom kojih putnici mogu rezervisati karte po specijalnim cenama, dok iz Er Srbije ističu da je korporativni deo sajta u potpunosti odvojen – a na kome se mogu pronaći osnovne informacije o kompaniji, kao i sekcija posvećena karijerama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.