Brže do avio karata uz novi i responzivni sajt 'Er Srbije'

Brže do avio karata uz novi i responzivni sajt ‘Er Srbije’

Putnici kompanije 'Er Srbija' od danas su u mogućnosti da karte do željene destinacije nabave putem nove, redizajnirane i responzivne Internet stranice. Kao jedno od najposećenijih e-commerce odredišta na našem tržištu, sajt dolazi sa totalno novim 'booking' sistemom, dok se u prvom planu nalaze i specijalne akcije koje ovaj avio prevoznik nudi.

airserbia_main

Prošlog četvrtka redakcija Netokracije imala je ekskluzivnu priliku da sa grupom novinara vidi i testira novi sajt nacionalnog avio prevoznika Er Srbija (Air Serbia) koji je od danas dostupan svim korisnicima na poznatoj adresi airserbia.com. Glavna odlika novog sajta svakako je moderniji dizajn koji je zadržao poznate boje ove kompanije (crvenu, tamno plavu i belu), dok je čitav servis sada responzivan što znači da se let do željene destinacije može bookirati i preko mobilnog telefona ili tableta.

Novi sajt podeljen je u nekoliko sekcija, tako da vas na samom startu dočekuje veliki search box namenjen vašem upitu o letovima do različitih gradova širom Evrope, ali i Azije, te uskoro i Amerike.

30 odsto poseta sa mobilnih uređaja

Već ispod glavne sekcije možete pronaći informacije o posebnim ponudama i specijalnim akcijama, pri čemu je važno napomenuti da sajt automatski pruža informacije o cenama na osnovu vaše lokacije (ukoliko gledate sajt iz Srbije cene će biti izražene u dinarima, dok bi iz neke evropske države one mogle biti izražene u evrima).

airserbia31
Brže do karte, sa bilo kog uređaja – zahvaljujući responzivnom dizajnu koji prati tehnološke potrebe korisnika (Izvor: Er Srbija)

Generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić, izjavio je povodom novog sajta:

Trenutno više od 30 odsto posetilaca pristupa našoj Internet stranici putem mobilnih uređaja i taj broj se stalno povećava usled rastućeg značaja mobilnih uređaja kao ključnog kanala prodaje u sektoru turizma. Na novom web-sajtu sada je moguće rezervisati mesto na letu Er Srbije u svega tri kratka koraka, odmah proučiti i iskoristiti naše najnovije promotivne akcije na glavnoj stranici, kao i pratiti status naših letova.

Takođe, pojednostavili smo meni za pretraživanje kako bi posetiocima Internet stranice poslednje informacije o putovanjima, proizvodima i uslugama Er Srbije bile što lakše dostupne.

Dostupne i informacije o zaposlenju i konkursima

Svakako vredno spomena jeste i činjenica da je pored sveukupne responzivnosti novog sajta, ista funkcija primenjena i na search box čija se veličina i struktura sada menjaju u zavisnosti od uređaja na kome se vrši rezervacija. Iz nacionalne avio-kompanije ističu da su blisko radili sa provajderom booking sistema, Amadeusom, pri čemu je novi sajt Er Srbije jedan od retkih u regionu, ali i šire, koji se može pohvaliti ovom funkcijom.

airserbia_3
‘Flat’ dizajn dominira novim booking sistemom, pri čemu je isti responzivan i prilagođava se uređaju sa kojeg se vrši kupovina karte.

Za kraj, tu je i potpuno nova info sekcija o dolascima i odlascima, kao i jednostavnija online forma za prijavljivanje bilo kakve štete nastale tokom leta (tzv. damage claim). Posebna pažnja posvećena je promociji vremenskih akcija tokom kojih putnici mogu rezervisati karte po specijalnim cenama, dok iz Er Srbije ističu da je korporativni deo sajta u potpunosti odvojen – a na kome se mogu pronaći osnovne informacije o kompaniji, kao i sekcija posvećena karijerama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.