Srpski AgroAgro lansirao ‘SaaS’ rešenje za poljoprivrednike

Srpski AgroAgro lansirao ‘SaaS’ rešenje za lakše upravljanje poljoprivrednim imanjima

Tehnologija pronalazi put do najrazličitijih inudstrija - tako je i sa poljoprivredom. Broj startupa koji nastoje da kreiraju jednostavna i efikasna rešenja za gazdinstva sve je veći, a poslednji od njih koji je predstavio svoj proizvod jeste i AgroAgro iz Dimitrovgrada.

agroagro

U osnovi, AgroAgro je web aplikacija koja korisnicima omogućava jednostavan i brz način za unos bitnih elemenata svog poslovanja, te kreiranja izveštaja i analiza za potrebe poboljšanja biznisa. Servis pomaže poljoprivrednicima da postignu što veći ROI (return on investment) analizirajući podatke i pružajući uvid u one procese koji su i kreirali najviše troškova.

U razgovoru za Netokraciju, osnivač AgroAgro, Perica Aleksov, izjavio je da je startup nastao kao odgovor na mnoge Excel tablice koje su se pojavljivale na različitim forumima koje i dan danas posećuju poljoprivrednici širom Srbije. Rad na projektu otpočeo je pre skoro godinu dana i trebalo je dosta vremena da se odredi pravi put u kome će razvoj krenuti. Udruživši se sa Ognjenom Vukovićem koji je zadužen za backend, prva verzija finalnog proizvoda lansirana je pre neki dan.

Ličnim kapitalom do prvih korisnika

Samo u Srbiji danas je registrovano oko 400.000 komercijalnih gazdinstva, čineći poljoprivredu vodećom industrijskom granom. Iako se povećava broj onih gazdinstava koja se okreću tehnologiji kada je vođenje posla u pitanju, i dalje je veliki broj imanja kojima se upravlja uz pomoć sveski i tablica. AgroAgro upravo ovde vidi svoju priliku, a aplikaciju u ovom trenutku koristi više od 160 korisnika, pri čemu je oko 450 njih na čekanju.
agro1
Pregledan interfejs namenjen je prikazu velikog broja podataka (Izvor: AgroAgro)

Kada govorimo o veličini evropskog tržišta, trenutno je registrovano oko 7 miliona gazdinstvava od kojih određeni deo koristi modernu tehnologiju za upravljanje svojim biznisima, no kao i u Srbiji, veliki deo njih i dalje se okreće ustaljenim procesima te poznatim Excel tablicama.

Investiciju za sada ne tražimo, cilj nam je da dostignemo 1000 korisnika za početak. Nismo u procesu podizanja investicije, ali ukoliko se stvore uslovi za to, dobro ćemo razmisliti. Tim je trenutno usmeren na razvoj i korisnike – traženje investicije ipak zahteva dosta vremena.

Poljoprivrednici su u mogućnosti da vode odvojene proračune za svako od imanja (Izvor: AgroAgro)
Poljoprivrednici su u mogućnosti da vode odvojene proračune za svako od imanja (Izvor: AgroAgro)

Aleksov i Vučković otkrivaju da proizvod funkcioniše po principu mesečne pretplate, te ističu da nakon sledeće runde dodataka kreću sa izgradnjom prodajnih kanala među kojima bi se mogle naći i velike kompanije koje bi posredovale u distribuciji i prodaji. Držeći se Lean metodologije, tim je fokusiran na povratne informacije svojih korisnika budući da je krajnji cilj izgradnja stabilnog proizvoda koji gazdinstvima olakšava poslovanje, te koji će korisnici zapravo voleti da koriste.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?