Vip omogućava besplatno testiranje svoje mobilne mreže

Vip omogućava besplatno testiranje svoje mobilne mreže u periodu od mesec dana

Kompanija Vip mobile omogućila je potencijalnim korisnicima da besplatno testiraju njenu mrežu i usluge, bez ikakvih obaveza. Svi koji budu bili zainteresovani, potrebno je da posete neki od Vip centara i preuzmu karticu sa besplatnim nacionalnim saobraćajem u vidu minuta, SMS-a i brzog Interneta, u trajanju od mesec dana.

vip-mobile-mreza

Ukoliko se neko od korisnika u pomenutom roku odluči za nastavak korišćenje kartice, svakako dobija mogućnost potpisivanja ugovora i zadržavanja broja, a Vip mobile će im preporučiti najoptimalniju tarifu za njihove potrebe u mobilnoj komunikaciji. Dodatno, od 1. septembra Vip mobile ukida troškove za uspostavu poziva kao i za pozive ka korisničkom servisu – za sve svoje korisnike.

To znači da će u postpejd pretplati minuti van paketa biti jeftiniji, dok će u pripejdu dopuna trajati duže, i sve to uz besplatnu korisničku podršku 24/7. Povodom ove akcije, oglasio se i Dejan Turk, CEO kompanije Vip koji je tim povodom izjavio:

Ovo je prvi put na domaćem tržištu da korisnici mogu da, bez ikakvih obaveza i troškova, isprobaju usluge jednog mobilnog operatera pre nego što se odluče da mu poklone poverenje. Sigurni smo u kvalitet naših usluga i mreže, pa želimo da se i budući korisnici u to uvere iz prve ruke.

Besplatno ukidanje kartica nakon isteka probnog perioda

Dejan takođe navodi da je ovaj operater prvi ukinuo i određene nadoknade kako bi svojim korisnicima omogućio da pričaju više, za isti novac. „Ovom ponudom želimo da promenimo postojeću praksu na bolje i podstaknemo konkurentnost tržišta“, zaključio je Turk.

Takođe, korisnicima koji se ne odluče da potpišu ugovor, kartica će automatski biti ukinuta nakon isteka probnog perioda, bez ikakvih troškova i potrebe da dolaze na prodajna mesta. Više informacija o promociji pomenutog operatera možete pronaći na zvaničnom sajtu Vip mobile-a.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.