Darko Buldioski: Digitalna scena Makedonije je živa i razvija se

Digitalna scena Makedonije više nije ista – ona je živa i razvija se

Četvrtu godinu zaredom konferencija AllWeb okuplja neke od najznačajnijih imena iz sveta digitalnog marketinga u regionu. Ni ova godina nije izuzetak - događaj je zakazan za 13. novembar i održaće se u Skoplju. Tim povodom, mi smo porazgovarali sa direktorom konferencije Darkom Buldioskim, koji nam je otkrio koliko se za poslednjih četiri godine promenila digitalna scena Makedonije, ali i kako ona danas zapravo izgleda.

allweb_finalno

Glavni cilj ovogodišnje AllWeb konferencije jeste da pomogne preduzetnicima, kompanijama, individualcima i organizacijama kako bi unapredili svoje prisustvo u digitalnom okruženju sklonom stalnim promenama. Pored veoma kvalitetnih spikera iz inostranstva i zemalja u okruženju, AllWeb će upotpuniti i nekoliko predavača iz Srbije kao što su Ivan Minić, Nikola Jovanović, Igor Vidović i Ivan Rečević.

Upitali smo Darka koje su to promene obeležile prethodne četiri godine AllWeba:

Pre samo par godina nismo imali previše predstavnika velikih kompanija, međutim danas najveći deo ljudi koji dolaze su upravo direktori ili marketing menadžeri, što je samo po sebi dokaz da je digital deo naše svakodnevnice i da se nalazi u gotovo svim sferama poslovanja. Nas to zaista raduje, kao i činjnica da se tržište polako okreće i prema kreativnim komunikacionim rešenjima, a ne samo prema oglašavanju na društvenim mrežama.

‘Digital’ nije samo Facebook

Buldioski ističe da se organizacioni tim i ove godine trudio da posetiocima pruži nešto sasvim novo, tako da će pored zanimljivih i kvalitetnih predavača koji će govoriti o digitalnom marketingu, oni moći da čuju i spikere čija se predavanja fokusiraju na menadžment, kreativnost i inovacije u digitalnom dobu.

darko_1
AllWeb pada na petak 13. a organizatori poručuju i zastrašujuće iskustvo! (Foto: AllWeb.mk)

Obziorm da se pomenuta konferencija održava u Makedoniji (konkretno u Skoplju), zanimalno nas je kako danas izgleda digitalna scena u „državi izlazećeg Sunca“, na šta Buldioski odgovara:

Pozitivno je što kompanije polako shvataju da Internet i digitalni marketing nisu samo vezani za Facebook, te se polako “vraćaju” na blogove, mikro sajtove, Instagram ali i Twitter. Ima dobrih primera u real-time marketingu i po neka dobra content strategija, ali se na digital i dalje ne gleda kao na osnovni kanal, već samo kako dodatni.

Najavljujući četvrti AllWeb, Darko je izjavio će posetioci koji žele da saznaju šta se dešava u svetu i regionu, imati jedinstvenu priliku da razmene iskustva sa spikerima među kojima će se ove godine naći i Vladimir Vulić, Miroslav Varga, te Paul Papanikolau i Dave Briss.

Karte već uveliko u prodaji

Svesni da ih očekuje veliki broj studenata na konferenciji, iz organizacije poručuju da je za njih obezbeđen i specijalan popust – tako će i oni imati priliku da nauče nešto novo iz praktičnog sveta i upoznaju predstavnike kompanija u kojima bi se već sutra mogli zaposliti.

Više informacija o predstojećem događaju, kao i kompletnu listu potvrđenih predavača, možete pronaći na zvaničnom sajtu AllWeb konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Tehnologija

Kako jednostavno početi sa učenjem programskog jezika Python?

Među programskim jezicima postoje velike razlike kako u samom procesu rada, tako i u krajnjim rezultatima. U razgovoru sa Nikolom Kolevskim, otkrivamo zašto je Python sve popularniji među programerima i šta ga izdvaja od drugih tehnologija.

Kultura 2.0

Vanja Paunović ima 23 godine, niže uspehe u programiranju i pokreće YouTube kanal – Dzimiks

Vanja trenutno završava Raf i započinje svoju programersku karijeru. To bi, manje-više, bio standardni put za juniora u IT industriji ali on ima nešto što ga izdvaja od ostalih: YouTube kanal posvećen programiranju.

Office Talks Podcast

Borci za slobodan Internet (gost Danilo Krivokapić)

22. epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa Danilom Krivokapićem iz SHARE Fondacije koji je govorio o aktuelnoj kampanji #hiljadekamera, našim digitalnim pravima i slobodnom Internetu.