Darko Buldioski: Digitalna scena Makedonije je živa i razvija se

Digitalna scena Makedonije više nije ista – ona je živa i razvija se

Četvrtu godinu zaredom konferencija AllWeb okuplja neke od najznačajnijih imena iz sveta digitalnog marketinga u regionu. Ni ova godina nije izuzetak - događaj je zakazan za 13. novembar i održaće se u Skoplju. Tim povodom, mi smo porazgovarali sa direktorom konferencije Darkom Buldioskim, koji nam je otkrio koliko se za poslednjih četiri godine promenila digitalna scena Makedonije, ali i kako ona danas zapravo izgleda.

allweb_finalno

Glavni cilj ovogodišnje AllWeb konferencije jeste da pomogne preduzetnicima, kompanijama, individualcima i organizacijama kako bi unapredili svoje prisustvo u digitalnom okruženju sklonom stalnim promenama. Pored veoma kvalitetnih spikera iz inostranstva i zemalja u okruženju, AllWeb će upotpuniti i nekoliko predavača iz Srbije kao što su Ivan Minić, Nikola Jovanović, Igor Vidović i Ivan Rečević.

Upitali smo Darka koje su to promene obeležile prethodne četiri godine AllWeba:

Pre samo par godina nismo imali previše predstavnika velikih kompanija, međutim danas najveći deo ljudi koji dolaze su upravo direktori ili marketing menadžeri, što je samo po sebi dokaz da je digital deo naše svakodnevnice i da se nalazi u gotovo svim sferama poslovanja. Nas to zaista raduje, kao i činjnica da se tržište polako okreće i prema kreativnim komunikacionim rešenjima, a ne samo prema oglašavanju na društvenim mrežama.

‘Digital’ nije samo Facebook

Buldioski ističe da se organizacioni tim i ove godine trudio da posetiocima pruži nešto sasvim novo, tako da će pored zanimljivih i kvalitetnih predavača koji će govoriti o digitalnom marketingu, oni moći da čuju i spikere čija se predavanja fokusiraju na menadžment, kreativnost i inovacije u digitalnom dobu.

darko_1
AllWeb pada na petak 13. a organizatori poručuju i zastrašujuće iskustvo! (Foto: AllWeb.mk)

Obziorm da se pomenuta konferencija održava u Makedoniji (konkretno u Skoplju), zanimalno nas je kako danas izgleda digitalna scena u „državi izlazećeg Sunca“, na šta Buldioski odgovara:

Pozitivno je što kompanije polako shvataju da Internet i digitalni marketing nisu samo vezani za Facebook, te se polako “vraćaju” na blogove, mikro sajtove, Instagram ali i Twitter. Ima dobrih primera u real-time marketingu i po neka dobra content strategija, ali se na digital i dalje ne gleda kao na osnovni kanal, već samo kako dodatni.

Najavljujući četvrti AllWeb, Darko je izjavio će posetioci koji žele da saznaju šta se dešava u svetu i regionu, imati jedinstvenu priliku da razmene iskustva sa spikerima među kojima će se ove godine naći i Vladimir Vulić, Miroslav Varga, te Paul Papanikolau i Dave Briss.

Karte već uveliko u prodaji

Svesni da ih očekuje veliki broj studenata na konferenciji, iz organizacije poručuju da je za njih obezbeđen i specijalan popust – tako će i oni imati priliku da nauče nešto novo iz praktičnog sveta i upoznaju predstavnike kompanija u kojima bi se već sutra mogli zaposliti.

Više informacija o predstojećem događaju, kao i kompletnu listu potvrđenih predavača, možete pronaći na zvaničnom sajtu AllWeb konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?

Mobilno

Da li je Apple i dalje inovativan ili mi to samo ne vidimo?

Teatar nazvan po jednom od najvećih tehnoloških genija pre dva dana bio je svedok još jednog Apple događaja - verovatno i najdosadnijeg do sada.

Tehnologija

Gežeti sa platforme Aliexpress koji vam mogu olakšati život, a pristupačni su svima

Škola je počela, od povratka u amfiteatre fakulteta ima još tri nedelje, te je ovo prava prilika da vam predstavimo vodič sa nekoliko pristupačnih Aliexpress gedžeta sa koji vam mogu olakšati svakodnevicu.

Gaming

Nordeus Hub: Počinje sa radom besplatan ‘co-working’ za potrebe gejming zajednice i studente

Danas počinje sa radom Nordeus Hub, besplatan 'co-working' prostor na Novom Beogradu koji je specijalno kreiran za potrebe gejming industrije, a namenjen razvoju indie gejm timova, startapova i osnaživanju talenata sa ciljem unapređenja ekosistema igara u Srbiji.

Internet marketing

Webiz edukacija konačno stiže u Niš i to na temu DIGITALNE EKONOMIJE

Vladimir Kovač za Netokraciju govori o Webiz edukaciji u Nišu i programu koji će se tokom dvodnevnog događaja baviti različitim aspektima digitalne ekonomije.