Darko Buldioski: Digitalna scena Makedonije je živa i razvija se

Digitalna scena Makedonije više nije ista – ona je živa i razvija se

Četvrtu godinu zaredom konferencija AllWeb okuplja neke od najznačajnijih imena iz sveta digitalnog marketinga u regionu. Ni ova godina nije izuzetak - događaj je zakazan za 13. novembar i održaće se u Skoplju. Tim povodom, mi smo porazgovarali sa direktorom konferencije Darkom Buldioskim, koji nam je otkrio koliko se za poslednjih četiri godine promenila digitalna scena Makedonije, ali i kako ona danas zapravo izgleda.

allweb_finalno

Glavni cilj ovogodišnje AllWeb konferencije jeste da pomogne preduzetnicima, kompanijama, individualcima i organizacijama kako bi unapredili svoje prisustvo u digitalnom okruženju sklonom stalnim promenama. Pored veoma kvalitetnih spikera iz inostranstva i zemalja u okruženju, AllWeb će upotpuniti i nekoliko predavača iz Srbije kao što su Ivan Minić, Nikola Jovanović, Igor Vidović i Ivan Rečević.

Upitali smo Darka koje su to promene obeležile prethodne četiri godine AllWeba:

Pre samo par godina nismo imali previše predstavnika velikih kompanija, međutim danas najveći deo ljudi koji dolaze su upravo direktori ili marketing menadžeri, što je samo po sebi dokaz da je digital deo naše svakodnevnice i da se nalazi u gotovo svim sferama poslovanja. Nas to zaista raduje, kao i činjnica da se tržište polako okreće i prema kreativnim komunikacionim rešenjima, a ne samo prema oglašavanju na društvenim mrežama.

‘Digital’ nije samo Facebook

Buldioski ističe da se organizacioni tim i ove godine trudio da posetiocima pruži nešto sasvim novo, tako da će pored zanimljivih i kvalitetnih predavača koji će govoriti o digitalnom marketingu, oni moći da čuju i spikere čija se predavanja fokusiraju na menadžment, kreativnost i inovacije u digitalnom dobu.

darko_1
AllWeb pada na petak 13. a organizatori poručuju i zastrašujuće iskustvo! (Foto: AllWeb.mk)

Obziorm da se pomenuta konferencija održava u Makedoniji (konkretno u Skoplju), zanimalno nas je kako danas izgleda digitalna scena u „državi izlazećeg Sunca“, na šta Buldioski odgovara:

Pozitivno je što kompanije polako shvataju da Internet i digitalni marketing nisu samo vezani za Facebook, te se polako “vraćaju” na blogove, mikro sajtove, Instagram ali i Twitter. Ima dobrih primera u real-time marketingu i po neka dobra content strategija, ali se na digital i dalje ne gleda kao na osnovni kanal, već samo kako dodatni.

Najavljujući četvrti AllWeb, Darko je izjavio će posetioci koji žele da saznaju šta se dešava u svetu i regionu, imati jedinstvenu priliku da razmene iskustva sa spikerima među kojima će se ove godine naći i Vladimir Vulić, Miroslav Varga, te Paul Papanikolau i Dave Briss.

Karte već uveliko u prodaji

Svesni da ih očekuje veliki broj studenata na konferenciji, iz organizacije poručuju da je za njih obezbeđen i specijalan popust – tako će i oni imati priliku da nauče nešto novo iz praktičnog sveta i upoznaju predstavnike kompanija u kojima bi se već sutra mogli zaposliti.

Više informacija o predstojećem događaju, kao i kompletnu listu potvrđenih predavača, možete pronaći na zvaničnom sajtu AllWeb konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.