Darko Buldioski: Digitalna scena Makedonije je živa i razvija se

Digitalna scena Makedonije više nije ista – ona je živa i razvija se

Četvrtu godinu zaredom konferencija AllWeb okuplja neke od najznačajnijih imena iz sveta digitalnog marketinga u regionu. Ni ova godina nije izuzetak - događaj je zakazan za 13. novembar i održaće se u Skoplju. Tim povodom, mi smo porazgovarali sa direktorom konferencije Darkom Buldioskim, koji nam je otkrio koliko se za poslednjih četiri godine promenila digitalna scena Makedonije, ali i kako ona danas zapravo izgleda.

allweb_finalno

Glavni cilj ovogodišnje AllWeb konferencije jeste da pomogne preduzetnicima, kompanijama, individualcima i organizacijama kako bi unapredili svoje prisustvo u digitalnom okruženju sklonom stalnim promenama. Pored veoma kvalitetnih spikera iz inostranstva i zemalja u okruženju, AllWeb će upotpuniti i nekoliko predavača iz Srbije kao što su Ivan Minić, Nikola Jovanović, Igor Vidović i Ivan Rečević.

Upitali smo Darka koje su to promene obeležile prethodne četiri godine AllWeba:

Pre samo par godina nismo imali previše predstavnika velikih kompanija, međutim danas najveći deo ljudi koji dolaze su upravo direktori ili marketing menadžeri, što je samo po sebi dokaz da je digital deo naše svakodnevnice i da se nalazi u gotovo svim sferama poslovanja. Nas to zaista raduje, kao i činjnica da se tržište polako okreće i prema kreativnim komunikacionim rešenjima, a ne samo prema oglašavanju na društvenim mrežama.

‘Digital’ nije samo Facebook

Buldioski ističe da se organizacioni tim i ove godine trudio da posetiocima pruži nešto sasvim novo, tako da će pored zanimljivih i kvalitetnih predavača koji će govoriti o digitalnom marketingu, oni moći da čuju i spikere čija se predavanja fokusiraju na menadžment, kreativnost i inovacije u digitalnom dobu.

darko_1
AllWeb pada na petak 13. a organizatori poručuju i zastrašujuće iskustvo! (Foto: AllWeb.mk)

Obziorm da se pomenuta konferencija održava u Makedoniji (konkretno u Skoplju), zanimalno nas je kako danas izgleda digitalna scena u “državi izlazećeg Sunca”, na šta Buldioski odgovara:

Pozitivno je što kompanije polako shvataju da Internet i digitalni marketing nisu samo vezani za Facebook, te se polako “vraćaju” na blogove, mikro sajtove, Instagram ali i Twitter. Ima dobrih primera u real-time marketingu i po neka dobra content strategija, ali se na digital i dalje ne gleda kao na osnovni kanal, već samo kako dodatni.

Najavljujući četvrti AllWeb, Darko je izjavio će posetioci koji žele da saznaju šta se dešava u svetu i regionu, imati jedinstvenu priliku da razmene iskustva sa spikerima među kojima će se ove godine naći i Vladimir Vulić, Miroslav Varga, te Paul Papanikolau i Dave Briss.

Karte već uveliko u prodaji

Svesni da ih očekuje veliki broj studenata na konferenciji, iz organizacije poručuju da je za njih obezbeđen i specijalan popust – tako će i oni imati priliku da nauče nešto novo iz praktičnog sveta i upoznaju predstavnike kompanija u kojima bi se već sutra mogli zaposliti.

Više informacija o predstojećem događaju, kao i kompletnu listu potvrđenih predavača, možete pronaći na zvaničnom sajtu AllWeb konferencije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Startap Stomatopoda iz Srbije transformiše restorane u SAD — uz pomoć AI softvera!

Njihovo 'flagship' rešenje jeste SaaS proizvod aTavloa koji uz pomoć veštačke inteligencije analizira korisničko iskustvo čime omogućava ugostiteljima da budu uslužniji i efikasniji. U tekstu koji sledi, saznajte kako!

Intervju

Neubase olakšava online otvaranje firme u SAD-u za nerezidente uz prilagođene cene

Kompanija Neubase bavi se osnivanjem LLC preduzeća u SAD-u za nerezidente, sa posebnim fokusom na preduzetnike sa Balkana. Mi smo imali priliku da u velikom intervjuu razgovaramo sa osnivačima ove kompanije.

Office Talks Podcast

Da li je novi Hladni rat u toku?

Šta se dešava u odnosu SAD-a i Kine i da li se Rusija meša u izbore u Americi? Samo su neka od pitanja na koja smo dali odgovor u 187. epizodi Office Talks podkasta!

Propustili ste

Internet marketing

AdEx 2023: Na digitalno oglašavanje u Srbiji potrošeno je €106,6 miliona

U sklopu Digital Day konferencije koju organizuje IABSerbia tradicionalno su predstavljeni rezultati AdEx istraživanja za 2023. godinu.

Intervju

NextSilicon razvija moćni čip za mnoge industrije i zapošljava nove IT stručnjake u Srbiji

Današnji svet počiva na hardverskim i softverskim sistemima i sigurno je da će budućnost modernog društva nastaviti da se bazira na sofisticiranim čipovima koji će pokretati globalnu industriju. Jedno od takvih rešenja razvija se i u Srbiji, tačnije u kompaniji NextSilicon.

Novost

Druga ETH Belgrade konferencija: Srbija ponovo centar okupljanja Web3 zajednice

Nakon velikog uspeha prve konferencije održane 2023. godine, druga po redu konferencija ETH Belgrade će se održati od 3. do 5. juna 2024.

Startapi i poslovanje

TS Ventures uložio u Reputeo i Mindsmiths — vodeće regionalne AI startape

Srpski investicioni fond Telekom Ventures podržao je domaći Reputeo i hrvatski Mindsmiths, prepoznavši njihov potencijal za globalni rast na polju veštačke inteligencije.

Najava

Empple Festival ove godine odgovara na najvažnija pitanja employer brandinga

Četvrti po redu Empple Festival, koji okuplja stručnjake iz employer branding-a, TA-a, internih komunikacija i HR-a održaće se 3. i 4. oktobra u Madlenianumu.

Office Talks Podcast

Randevu.tech: Put od ETF-a do Berlina sa CEO-om Aleksandrom Orlićem

Gost 189. epizode Office Talks podkasta bio je Aleksandar Orlić, CEO i jedan od suosnivača startapa Randevu.tech. Sa njim razgovaramo o njegovoj karijeri u IT industriji ali i o tome koji proizvod tačno razvija pomenuti startap i za koje tržište.