Darko Buldioski: Digitalna scena Makedonije je živa i razvija se

Digitalna scena Makedonije više nije ista – ona je živa i razvija se

Četvrtu godinu zaredom konferencija AllWeb okuplja neke od najznačajnijih imena iz sveta digitalnog marketinga u regionu. Ni ova godina nije izuzetak - događaj je zakazan za 13. novembar i održaće se u Skoplju. Tim povodom, mi smo porazgovarali sa direktorom konferencije Darkom Buldioskim, koji nam je otkrio koliko se za poslednjih četiri godine promenila digitalna scena Makedonije, ali i kako ona danas zapravo izgleda.

allweb_finalno

Glavni cilj ovogodišnje AllWeb konferencije jeste da pomogne preduzetnicima, kompanijama, individualcima i organizacijama kako bi unapredili svoje prisustvo u digitalnom okruženju sklonom stalnim promenama. Pored veoma kvalitetnih spikera iz inostranstva i zemalja u okruženju, AllWeb će upotpuniti i nekoliko predavača iz Srbije kao što su Ivan Minić, Nikola Jovanović, Igor Vidović i Ivan Rečević.

Upitali smo Darka koje su to promene obeležile prethodne četiri godine AllWeba:

Pre samo par godina nismo imali previše predstavnika velikih kompanija, međutim danas najveći deo ljudi koji dolaze su upravo direktori ili marketing menadžeri, što je samo po sebi dokaz da je digital deo naše svakodnevnice i da se nalazi u gotovo svim sferama poslovanja. Nas to zaista raduje, kao i činjnica da se tržište polako okreće i prema kreativnim komunikacionim rešenjima, a ne samo prema oglašavanju na društvenim mrežama.

‘Digital’ nije samo Facebook

Buldioski ističe da se organizacioni tim i ove godine trudio da posetiocima pruži nešto sasvim novo, tako da će pored zanimljivih i kvalitetnih predavača koji će govoriti o digitalnom marketingu, oni moći da čuju i spikere čija se predavanja fokusiraju na menadžment, kreativnost i inovacije u digitalnom dobu.

darko_1
AllWeb pada na petak 13. a organizatori poručuju i zastrašujuće iskustvo! (Foto: AllWeb.mk)

Obziorm da se pomenuta konferencija održava u Makedoniji (konkretno u Skoplju), zanimalno nas je kako danas izgleda digitalna scena u „državi izlazećeg Sunca“, na šta Buldioski odgovara:

Pozitivno je što kompanije polako shvataju da Internet i digitalni marketing nisu samo vezani za Facebook, te se polako “vraćaju” na blogove, mikro sajtove, Instagram ali i Twitter. Ima dobrih primera u real-time marketingu i po neka dobra content strategija, ali se na digital i dalje ne gleda kao na osnovni kanal, već samo kako dodatni.

Najavljujući četvrti AllWeb, Darko je izjavio će posetioci koji žele da saznaju šta se dešava u svetu i regionu, imati jedinstvenu priliku da razmene iskustva sa spikerima među kojima će se ove godine naći i Vladimir Vulić, Miroslav Varga, te Paul Papanikolau i Dave Briss.

Karte već uveliko u prodaji

Svesni da ih očekuje veliki broj studenata na konferenciji, iz organizacije poručuju da je za njih obezbeđen i specijalan popust – tako će i oni imati priliku da nauče nešto novo iz praktičnog sveta i upoznaju predstavnike kompanija u kojima bi se već sutra mogli zaposliti.

Više informacija o predstojećem događaju, kao i kompletnu listu potvrđenih predavača, možete pronaći na zvaničnom sajtu AllWeb konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.