Beogradski SalesHunter informiše 18.000 kupaca o popustima

Beogradski SalesHunter informiše 18.000 kupaca o najvećim popustima i rasprodajama

Malo je ljudi koji ne vole šoping, a još je manje onih koji ne vole dobru rasprodaju. I dok ‘profesionalci’ u malom prstu drže sve aktuelne akcije, veliki broj nas na sniženja naleti prekasno. Rešeni da pruže informacije o svim rasprodajama i popustima, jedna beogradska ekipa kreirala je aplikaciju SalesHunter koja je za kratko vreme postala omiljena među ‘šopingholičarima’.

sh_1

U osnovi, SalesHunter je Android i iOS aplikacija namenjena svima koji žele da na najbolji mogući način iskoriste popuste različitih prodavnica u gradu. Korisnici u samoj aplikaciji biraju omiljene brendove i prodavnice, a kada se ukažu popusti i akcije, oni su ti koji među prvima saznaju za rasprodaju – putem push notifikacije.

Iza čitave stvari stoje Luka Milanović, Stefan Komazec i Ivan Todorović, tročlani tim koji je na ideju za SalesHunter došao još pre dve godine, a koji je servis lansirao početkom godine. Kako Stefan kaže u razgovoru za Netokraciju, trebalo im je malo više vremena pre nego što su pronašli pravi development tim koji će im pomoći u ovom pohodu, ali da su od lansiranja izuzetno zadovoljni rezultatima.

Komazec ističe da je od januara tekuće godine aplikaciju preuzelo više od 18.000 korisnika (12.000 za Android i oko 6.000 za iOS uređaje), te da se app već duže vreme nalazi među prvima u kategoriji „Shopping“, sa prosečnom ocenom od 4.5 na Google Play prodavnici. Razlog tako visokoj oceni jeste veliki broj prodavnica i brendova koje je tim pokrio, tako da korisnici mogu da se informišu o sniženjima u više od 500 prodavnica širom Beograda, Novog Sada, Niša, Kragujevca i Inđije.

Pregled šoping scene u gradu – na dlanu

Kada pokrenete aplikaciju, prvo što treba da uradite jeste da izaberete grad u kome želite da pretražujete sniženja. Trenutno je u opticaju pet najvećih gradova u Srbiji, a tu su i kategorije poput muške i ženske odeće, obuće, sportske garderobe, naočara i aksesoara. Nakon inicijalnih podešavanja, možete krenuti u odabir omiljenih prodavnica, te uključiti opciju da vam stigne notifikacija svaki put kada se na odabranim mestima pojavi novi popust ili nova akcija.

SH_grafika
U samo nekoliko poteza, korisnici mogu da se informišu o popustima, ali i da ostave komentar za svaku od prodavnica (Izvor: SalesHunter)

Stefan napominje da je tim do sada prikupio informacije za oko 200 različitih brendova na području Srbije, te da korisnici izuzetno pozitivno reaguju na informacije koje dobijaju putem SalesHunter-a. Od početka rada zabeleženo je više od 250.000 poseta, a korisnicima je isporučeno oko 150.000 notifikacija sa različitim sniženjima.

Ovih dana smo dodali Niš i Kragujevac na listu gradova koje SalesHunter prati. Imponuje nam izuzetno visoka ocena na App Store i Google Play prodavnici, a konstantno dobijamo upite kada će aplikacija biti dostupna i u drugim gradovima. Svakako nam je cilj da budemo prisutni na što više mesta, te naš tim vredno radi na daljem razvoju i širenju čitavog servisa.

Na pitanje kako se reklamiraju te koji su im glavni kanali do kojih i dolaze do korisnika, Komazec kaže da društvene mreže, Facebook i Instagram, igraju izuzetno važnu ulogu prilikom nastupa, ali i da je ostvarena saradnja sa nekoliko domaćih modnih blogerki koje su rešenje predstavile svojoj publici, a koja je dodatno doprinela razvoju servisa.

Stefan napominje i da SalesHunter omogućava komentarisanje popusta tj. akcija, tako da se svaki od korisnika može oglasiti o iskustvu prilikom kupovine – bilo ono pozitivno ili negtivno. Za kratko vreme se okupila i svojevrsna zajednica, tako da aplikacija danas beleži više od 1500 poseta dnevno, ali i veliki broj aktuelnih komentara.

Ozbiljno u prodaju, razgovori i sa investitorima

Na pitanje koji je poslovni model SalesHunter aplikacije, Komazec kaže da je tim do sada radio na generisanju korisničke baze i baze brendova tj. prodavnice, te da im je cilj da upravo tim brendovima ponude mogućnost prikazivanja popusta na njihovoj stranici:

Brendovima nastojimo da ponudimo mesto na našoj platformi, mesto na kome direktno mogu da komuniciraju sa njihovim najvernijim kupcima. Za određenu sumu na mesečnom nivou oni dobijaju pristup SalesHunter-u tako da i sami mogu da objavljuju popuste, ali i nastup na našim social media kanalima gde ih dodatno promovišemo, i gde jačamo njihov odnos sa ciljnom publikom – kupcima.

Ivan Todorović, Luka, Stefan Komazec
Ivan Todorović, Luka Milanović i Stefan Komazec transformišu način na koji idemo u šoping.

Da je aplikacija za kratko vreme izazvala dosta reakcija, možda i najbolje svedoči činjenica da je tim već dobio upit za saradnju iz Švajcarske, te da se vredno radi i preko leta kako bi servis bio dostupan i u susednim državama – prvo u Crnoj Gori, a potom i širom regiona.

Komazec za kraj otkriva da ova beogradska ekipa aktivno traži i investiciju, te da su već pokrenuli razgovore za koje se nadaju da će dodatno učvrstiti pozitivnu putanju na kojoj se SalesHunter nalazi, a koja obećava uspeh aplikacije koja na jednostavan način poboljšava iskustvo šopinga – štedeći krajnjim korisnicima vreme i novac.

SalesHunter možete preuzeti za iOS i Android uređaje sa App Store ili Google Play prodavnice.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.