Beogradski SalesHunter informiše 18.000 kupaca o popustima

Beogradski SalesHunter informiše 18.000 kupaca o najvećim popustima i rasprodajama

Malo je ljudi koji ne vole šoping, a još je manje onih koji ne vole dobru rasprodaju. I dok ‘profesionalci’ u malom prstu drže sve aktuelne akcije, veliki broj nas na sniženja naleti prekasno. Rešeni da pruže informacije o svim rasprodajama i popustima, jedna beogradska ekipa kreirala je aplikaciju SalesHunter koja je za kratko vreme postala omiljena među ‘šopingholičarima’.

sh_1

U osnovi, SalesHunter je Android i iOS aplikacija namenjena svima koji žele da na najbolji mogući način iskoriste popuste različitih prodavnica u gradu. Korisnici u samoj aplikaciji biraju omiljene brendove i prodavnice, a kada se ukažu popusti i akcije, oni su ti koji među prvima saznaju za rasprodaju – putem push notifikacije.

Iza čitave stvari stoje Luka Milanović, Stefan Komazec i Ivan Todorović, tročlani tim koji je na ideju za SalesHunter došao još pre dve godine, a koji je servis lansirao početkom godine. Kako Stefan kaže u razgovoru za Netokraciju, trebalo im je malo više vremena pre nego što su pronašli pravi development tim koji će im pomoći u ovom pohodu, ali da su od lansiranja izuzetno zadovoljni rezultatima.

Komazec ističe da je od januara tekuće godine aplikaciju preuzelo više od 18.000 korisnika (12.000 za Android i oko 6.000 za iOS uređaje), te da se app već duže vreme nalazi među prvima u kategoriji „Shopping“, sa prosečnom ocenom od 4.5 na Google Play prodavnici. Razlog tako visokoj oceni jeste veliki broj prodavnica i brendova koje je tim pokrio, tako da korisnici mogu da se informišu o sniženjima u više od 500 prodavnica širom Beograda, Novog Sada, Niša, Kragujevca i Inđije.

Pregled šoping scene u gradu – na dlanu

Kada pokrenete aplikaciju, prvo što treba da uradite jeste da izaberete grad u kome želite da pretražujete sniženja. Trenutno je u opticaju pet najvećih gradova u Srbiji, a tu su i kategorije poput muške i ženske odeće, obuće, sportske garderobe, naočara i aksesoara. Nakon inicijalnih podešavanja, možete krenuti u odabir omiljenih prodavnica, te uključiti opciju da vam stigne notifikacija svaki put kada se na odabranim mestima pojavi novi popust ili nova akcija.

SH_grafika
U samo nekoliko poteza, korisnici mogu da se informišu o popustima, ali i da ostave komentar za svaku od prodavnica (Izvor: SalesHunter)

Stefan napominje da je tim do sada prikupio informacije za oko 200 različitih brendova na području Srbije, te da korisnici izuzetno pozitivno reaguju na informacije koje dobijaju putem SalesHunter-a. Od početka rada zabeleženo je više od 250.000 poseta, a korisnicima je isporučeno oko 150.000 notifikacija sa različitim sniženjima.

Ovih dana smo dodali Niš i Kragujevac na listu gradova koje SalesHunter prati. Imponuje nam izuzetno visoka ocena na App Store i Google Play prodavnici, a konstantno dobijamo upite kada će aplikacija biti dostupna i u drugim gradovima. Svakako nam je cilj da budemo prisutni na što više mesta, te naš tim vredno radi na daljem razvoju i širenju čitavog servisa.

Na pitanje kako se reklamiraju te koji su im glavni kanali do kojih i dolaze do korisnika, Komazec kaže da društvene mreže, Facebook i Instagram, igraju izuzetno važnu ulogu prilikom nastupa, ali i da je ostvarena saradnja sa nekoliko domaćih modnih blogerki koje su rešenje predstavile svojoj publici, a koja je dodatno doprinela razvoju servisa.

Stefan napominje i da SalesHunter omogućava komentarisanje popusta tj. akcija, tako da se svaki od korisnika može oglasiti o iskustvu prilikom kupovine – bilo ono pozitivno ili negtivno. Za kratko vreme se okupila i svojevrsna zajednica, tako da aplikacija danas beleži više od 1500 poseta dnevno, ali i veliki broj aktuelnih komentara.

Ozbiljno u prodaju, razgovori i sa investitorima

Na pitanje koji je poslovni model SalesHunter aplikacije, Komazec kaže da je tim do sada radio na generisanju korisničke baze i baze brendova tj. prodavnice, te da im je cilj da upravo tim brendovima ponude mogućnost prikazivanja popusta na njihovoj stranici:

Brendovima nastojimo da ponudimo mesto na našoj platformi, mesto na kome direktno mogu da komuniciraju sa njihovim najvernijim kupcima. Za određenu sumu na mesečnom nivou oni dobijaju pristup SalesHunter-u tako da i sami mogu da objavljuju popuste, ali i nastup na našim social media kanalima gde ih dodatno promovišemo, i gde jačamo njihov odnos sa ciljnom publikom – kupcima.

Ivan Todorović, Luka, Stefan Komazec
Ivan Todorović, Luka Milanović i Stefan Komazec transformišu način na koji idemo u šoping.

Da je aplikacija za kratko vreme izazvala dosta reakcija, možda i najbolje svedoči činjenica da je tim već dobio upit za saradnju iz Švajcarske, te da se vredno radi i preko leta kako bi servis bio dostupan i u susednim državama – prvo u Crnoj Gori, a potom i širom regiona.

Komazec za kraj otkriva da ova beogradska ekipa aktivno traži i investiciju, te da su već pokrenuli razgovore za koje se nadaju da će dodatno učvrstiti pozitivnu putanju na kojoj se SalesHunter nalazi, a koja obećava uspeh aplikacije koja na jednostavan način poboljšava iskustvo šopinga – štedeći krajnjim korisnicima vreme i novac.

SalesHunter možete preuzeti za iOS i Android uređaje sa App Store ili Google Play prodavnice.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Propustili ste

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.

Kultura 2.0

Programeri, da li vam je zaista bitno da vam poslodavac obezbedi priliku za edukaciju – ili to možete i sami?

O tome da li su interni treninzi i budžeti za samousavršavanje 'nice to have' ili stvar bez koje se danas ne može, razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Startapi i poslovanje

CarGo predstavio biznis klasu i nova električna vozila, najavljen i sledeći krug investicija u flotu

Aleksandar Vučić, predsednik Udruženja građana CarGo, predstavio je danas najnoviju biznis klasu koju čini 100 vozila, među kojima se nalazi i električni Jaguari I-Pace. Cilj je, kaže, podići kvalitet usluge ovog servisa uz poštovanje strogih ekoloških normi.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.