Adria Media Group i YouTube potpisali ugovor

Lakše do monetizacije video sadržaja kroz ‘AMG YouTube Network’

Pre samo nekoliko dana u Beogradu je održan prvi YouTube Partnership Summit na kome je ova kompanija predstavila mnogobrojne mogućnosti kada je monetizacija video sadržaja u pitanju. Između ostalog YouTube je objavio i svoje prvo veliko medijsko partnerstvo na ovim prostorima, i to upravo sa Adria Media Grupom sa kojom je kreirana prva mreža okrenuta upravo ka stvaraocima video sadržaja.

YT

Prema pisanju medija, dogovor između dve strane postignut je još početkom godine kada je Adria Media Group postala prva medijska kuća na prostoru Balkana sa mogućnošću kreiranja mreže YouTube kanala, a sa ciljem monetizacije video sadržaja kojeg content kreatori postavljaju. Želja YouTube-a jeste da što više stvaraoca sadržaja uđe u njihov Partnership program, te saradnja sa AMG predstavlja još lakši način na koji lokalni kreativci mogu zaraditi od svog rada.

U razgovoru za Netokraciju, direktor digitalnih medija Adria Media Grupe, Predrag Roganović, osvrnuo se na značaj ostvarenog partnerstva:

Pravi izazov je razvoj web videa i to je ono gde Adria Media Grupa u budućnosti želi najvise da uloži. Web video je neosvojen teren. Mi, kao firma koja je conter kreator i zapošljava 400 ljudi u Srbiji i 150 u Hrvatskoj, uvek smo u potrazi za kvalitetnim sadržajem, odnosno ljudima koji mogu da kreiraju kvalitetan sadržaj. Zato nam je važno da se povežemo sa telentovanim ljudima sa kojima ćemo zajedno, partnerski, razvijati video.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

U svojoj osnovi, pomenuto partnerstvo znači da će stvaraoci sadržaja sada moći još jednostavnije da se upuste i u “poslovnu stranu YouTube-a”, demistifikujući tako čitavu priču oko zarade putem ove platforme na kojoj smo već videli nekoliko značajnih uspeha. Kanal “Srpski Tutorijali” iza kojeg stoji jutjuber Aleksandar Leštarić, krajem prošle godine brojao je oko 110.000 pretplatnika, da bi danas ta brojka bila blizu 185 hiljada.

Video na webu svakako je u usponu i danas predstavlja jednu od najbrže rastućih medijskih vertikala. Iz Adria Media Grupe poručuju da je video sadržaj u fokusu ove medijske grupacije, te pozivaju sve content kreatore zainteresovane za rad sa AMG YouTube mrežom da pošalju svoju prijavu na youtube@adriamedia.rs.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Pulsar istraživanje: Do sada uloženo €1,7 milijardi u ‘fintech’ startape na Balkanu

Uspešni 'fintech' startapi privlače investicije na balkanski region, što doprinosi ekonomskom rastu. Istraživanje ovog tržišta na Balkanu analizirao je Pavel Korolev, CEO Pulsar VC fonda.

Tehnologija

Heapcon 2024 o tehnološkim inovacijama koje oblikuju budućnost

Heapcon, vodeća međunarodna tehnološka konferencija u Balkanskom regionu, vraća se u Beograd sa još boljim sadržajem iz tech industrije.

Novost

Google Street View automobili ponovo na putevima Srbije

Njihova misija je ažuriranje Google Street View fotografija srpskih gradova, arhitektonskih i prirodnih dobara na Google mapama.

Takmičenje

Predstavljen žiri SoMo Borca: Evo ko će odabrati najbolje digitalne projekte u regionu

Prijave se zatvaraju 25. septembra, a 'early bird' prijave otvorene su do 1. septembra 2024. godine!

Sponzorisano

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.