Adria Media Group i YouTube potpisali ugovor

Lakše do monetizacije video sadržaja kroz ‘AMG YouTube Network’

Pre samo nekoliko dana u Beogradu je održan prvi YouTube Partnership Summit na kome je ova kompanija predstavila mnogobrojne mogućnosti kada je monetizacija video sadržaja u pitanju. Između ostalog YouTube je objavio i svoje prvo veliko medijsko partnerstvo na ovim prostorima, i to upravo sa Adria Media Grupom sa kojom je kreirana prva mreža okrenuta upravo ka stvaraocima video sadržaja.

YT

Prema pisanju medija, dogovor između dve strane postignut je još početkom godine kada je Adria Media Group postala prva medijska kuća na prostoru Balkana sa mogućnošću kreiranja mreže YouTube kanala, a sa ciljem monetizacije video sadržaja kojeg content kreatori postavljaju. Želja YouTube-a jeste da što više stvaraoca sadržaja uđe u njihov Partnership program, te saradnja sa AMG predstavlja još lakši način na koji lokalni kreativci mogu zaraditi od svog rada.

U razgovoru za Netokraciju, direktor digitalnih medija Adria Media Grupe, Predrag Roganović, osvrnuo se na značaj ostvarenog partnerstva:

Pravi izazov je razvoj web videa i to je ono gde Adria Media Grupa u budućnosti želi najvise da uloži. Web video je neosvojen teren. Mi, kao firma koja je conter kreator i zapošljava 400 ljudi u Srbiji i 150 u Hrvatskoj, uvek smo u potrazi za kvalitetnim sadržajem, odnosno ljudima koji mogu da kreiraju kvalitetan sadržaj. Zato nam je važno da se povežemo sa telentovanim ljudima sa kojima ćemo zajedno, partnerski, razvijati video.

U svojoj osnovi, pomenuto partnerstvo znači da će stvaraoci sadržaja sada moći još jednostavnije da se upuste i u „poslovnu stranu YouTube-a“, demistifikujući tako čitavu priču oko zarade putem ove platforme na kojoj smo već videli nekoliko značajnih uspeha. Kanal „Srpski Tutorijali“ iza kojeg stoji jutjuber Aleksandar Leštarić, krajem prošle godine brojao je oko 110.000 pretplatnika, da bi danas ta brojka bila blizu 185 hiljada.

Video na webu svakako je u usponu i danas predstavlja jednu od najbrže rastućih medijskih vertikala. Iz Adria Media Grupe poručuju da je video sadržaj u fokusu ove medijske grupacije, te pozivaju sve content kreatore zainteresovane za rad sa AMG YouTube mrežom da pošalju svoju prijavu na youtube@adriamedia.rs.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Propustili ste

Gaming

Novosadski 3Lateral razvijao je nastavak svetski poznate igre Hellblade – u ekskluzivnoj saradnji sa Xbox timom!

Gejming kompanija 3Lateral iz Novog Sada koja stoji iza tehnologije za kreiranje realističnih digitalnih modela i animacija, učestvovala je u razvoju nastavka video igre 'Hellblade' za Xbox koristeći najnoviji 'Unreal engine' koji je razvio Epic Games.

Kultura 2.0

Da li će ‘meme’ magija ikada prestati? Sudeći po opsesiji bejbi Jodom – ne

Ima li nekog ko počinje da čitav ovaj tekst, a da nikada nije poslao Džon Travolta mim? Iskreno, ne verujem, jer mimove toliko često srećemo i toliko im se često smejemo da su postali neizbežan deo moderne komunikacije - a mi nismo ni primetili. Ipak, da li su oni samo trend ili su tu da ostanu zauvek?

Gaming

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Kultura 2.0

Kada više pažnje posvetite svojim zaposlenima, a ne kandidatima – vaša Employer Branding strategija će biti mnogo uspešnija

Kuda plovi Employer Branding brod i gde smo grešili, a šta smo uradili dobro kada je ova oblast u pitanju u 2019. godini?

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost ponovo dodeljuje €380.000 – po prvi put mogu da apliciraju i timovi

Inovativna preduzeća i naučno-istraživačke organizacije imaju na raspolaganju bespovratna sredstva Fonda za inovacionu delatnost za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija u ukupnom iznosu od šest miliona evra. Sledi novi ciklus dodele novca.