Adria Media Group i YouTube potpisali ugovor

Lakše do monetizacije video sadržaja kroz ‘AMG YouTube Network’

Pre samo nekoliko dana u Beogradu je održan prvi YouTube Partnership Summit na kome je ova kompanija predstavila mnogobrojne mogućnosti kada je monetizacija video sadržaja u pitanju. Između ostalog YouTube je objavio i svoje prvo veliko medijsko partnerstvo na ovim prostorima, i to upravo sa Adria Media Grupom sa kojom je kreirana prva mreža okrenuta upravo ka stvaraocima video sadržaja.

YT

Prema pisanju medija, dogovor između dve strane postignut je još početkom godine kada je Adria Media Group postala prva medijska kuća na prostoru Balkana sa mogućnošću kreiranja mreže YouTube kanala, a sa ciljem monetizacije video sadržaja kojeg content kreatori postavljaju. Želja YouTube-a jeste da što više stvaraoca sadržaja uđe u njihov Partnership program, te saradnja sa AMG predstavlja još lakši način na koji lokalni kreativci mogu zaraditi od svog rada.

U razgovoru za Netokraciju, direktor digitalnih medija Adria Media Grupe, Predrag Roganović, osvrnuo se na značaj ostvarenog partnerstva:

Pravi izazov je razvoj web videa i to je ono gde Adria Media Grupa u budućnosti želi najvise da uloži. Web video je neosvojen teren. Mi, kao firma koja je conter kreator i zapošljava 400 ljudi u Srbiji i 150 u Hrvatskoj, uvek smo u potrazi za kvalitetnim sadržajem, odnosno ljudima koji mogu da kreiraju kvalitetan sadržaj. Zato nam je važno da se povežemo sa telentovanim ljudima sa kojima ćemo zajedno, partnerski, razvijati video.

U svojoj osnovi, pomenuto partnerstvo znači da će stvaraoci sadržaja sada moći još jednostavnije da se upuste i u „poslovnu stranu YouTube-a“, demistifikujući tako čitavu priču oko zarade putem ove platforme na kojoj smo već videli nekoliko značajnih uspeha. Kanal „Srpski Tutorijali“ iza kojeg stoji jutjuber Aleksandar Leštarić, krajem prošle godine brojao je oko 110.000 pretplatnika, da bi danas ta brojka bila blizu 185 hiljada.

Video na webu svakako je u usponu i danas predstavlja jednu od najbrže rastućih medijskih vertikala. Iz Adria Media Grupe poručuju da je video sadržaj u fokusu ove medijske grupacije, te pozivaju sve content kreatore zainteresovane za rad sa AMG YouTube mrežom da pošalju svoju prijavu na youtube@adriamedia.rs.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.