Kompanija Zendesk ulazi na srpsko tržište i traži IT stručnjake za razvoj WFM alata

Kompanija Zendesk ulazi na srpsko tržište i traži IT stručnjake za razvoj WFM alata

Kompanija Zendesk, jedan od lidera na svetskom tržištu za unapređenje poslovanja kompanija nova je na tržištu Srbije. Plan menadžmenta ove kompanije koja ima preko 100.000 zadovoljnih korisnika, jeste da nastavi sa zapošljavanjem novih stručnih IT kadrova u našoj zemlji.

U cilju da nastavi da bude jedna od vodećih kompanija, Zendesk je akvizicijom kompanije Tymeshift uvrstio i Srbiju među svojih 160 zemalja gde posluje. Trenutno je glavna kancelarija u Novom Sadu, ali kako je remote rad primarna politika ove kompanije kao i rad na sopstvenim proizvodima, tim čine i ljudi iz drugih gradova u Srbiji kao što su Niš i Beograd. Štaviše, Tymeshift predstavlja AI rešenje za upravljanje WFM procesima i bio je od starta namenjen za Zendesk.

Kako bismo saznali više detalja o ovoj kompaniji, njenoj kulturi rada, ali i o planovima za širenje stručnog tima, imali smo priliku da porazgovaramo sa Dejanom Betosom koji je Engineering Manager u Zendesku. Sa druge strane, David Birchmier, kao bivši CEO akviziranog Tymeshifta a sada WFM direktor u Zendesku, nam je govorio o tome šta ova kupovina tačno podrazumeva za obe kompanije i kako on gleda na budućnost i dalji razvoj workforce management industrije.

Ideja je da Srbija postane jedan od rastućih razvojnih centara Zendeska

“Iako imam 17 godina iskustva, Zendesk je tek treća kompanija u kojoj sam radio. Moje putovanje je počelo 2006. godine kada sam započeo svoju karijeru kao junior Java programer. Odmah od prvog dana, shvatio sam da mi odgovara da se bavim Frontend zadacima kroz Java programski jezik”, započinje Dejan razgovor za Netokraciju. Kako i sam kaže, vremenom je razvio jaku sklonost za Frontend rad, dok je kasnije prešao samo na Frontend i React što ga je i dovelo do kompanije Tymeshift.

Trenutno, Dejan radi kao inženjerski menadžer u Zendesku, pa je na ovoj poziciji odgovoran za vođenje distribuiranog tima cross-functional inženjera:

Neke od mojih odgovornosti uključuju mentorstvo i obučavanje članova tima, vođenje sastanaka 1:1 i evaluacije učinka, razumevanje poslovnih zahteva i njihovo prevođenje u tehnička rešenja, upravljanje i određivanje prioriteta rada tima, doprinos diskusijama o tehničkoj mapi puta, itd.

Govoreći nam o tome kako i na koji način izgleda Zendesk tim u Srbiji naš sagovornik dodaje da kompanija trenutno broji 40 zaposlenih u Srbiji, od kojih se veći deo nalazi u Novom Sadu, ali deo zaposlenih je i u Beogradu i Nišu. Štaviše, Dejan kaže da ova kompanija pokriva više inženjerskih pozicija, a samo neke od njih su Frontend Engineer (React), Backend Engineer (PHP, GO, Node.js), Machine Learning Engineer, QA Engineer, Engineering Manager itd.

Prema Dejanovom mišljenju, jedan od najboljih kvaliteta ove kompanije jeste timski rad i kultura koja to omogućava. Kako on dalje definiše, to znači da su kolege na pomenutim pozicijama uvek otvoreni i spremni da pomognu drugima, što dovodi do toga da se svi smatraju ravnopravnim kada je reč o timskom radu. Između ostalog, poznato je i to da Zendesk ulaže u obrazovanje i karijeru zaposlenih, o čemu nam je Dejan takođe govorio:

Ja sam dobar primer kada govorimo o edukaciji u kompaniji. Počeo sam kao viši Frontend Engineer, zatim postao vođa Frontend tima, nakon toga sam postao Associated Engineering Manager i sada sam Engineer Manager. Imamo mnogo sličnih primera sa različitim putevima rasta.

Kompanija zaista podstiče izgradnju karijernih planova na kojima zaposleni rade zajedno sa svojim menadžerima. Trening platforme, mentorship programi, kao i budžet za edukaciju na koji svaki zaposleni ima pravo, samo su neki od resursa kojima firma dodatno pomaže u razvoju svojih zaposlenih i ostvarivanju kreiranih karijernih planova.

Štaviše, zahvaljujući našem sagovorniku, saznali smo da kompanija Zendesk ima otvoren konkurs zapošljavanja za 18 pozicija kada govorimo o razvoju rešenja za workforce management industriju, od čega se devet datih pozicija nalazi u Srbiji:

Trenutno zapošljavamo PHP, GO, React i QA stručnjake. Takođe, tražimo dodatnu podršku za naš product tim. Ovo je jedna od mnogih prednosti koje nam je akvizicija donela, više ulaganja u naše timove i proizvod.

Otkrivajući više detalja o budućim planovima za kompaniju, Dejan kaže da je prvi cilj pozicioniranje Zendeska na srpskom tržištu i izgradnja brenda na lokalu. Uz to, fokus ostaje na zapošljavanju novih članova tima i cilj je da Srbija postane jedan od rastućih razvojnih centara u Zendesku. Dejan zaključuje da je globalno gledano, strategija Zendeska za rast poslovanja usko povezana sa veštačkom inteligencijom i WFM industrijom, gde je WFM deo rešenja na kojem se radi ovde u Srbiji.

Zajedničkim radom do bolje pozicije na tržištu

Sa druge strane, David Birchmier nam je približio više detalja o kompaniji Tymeshift čijom je akvizicijom, Zendesk i došao u Srbiju. Početak njegove karijere u IT industriji započeo je od želje da pomaže pojedincima da bolje koriste tehnologiju što je dovelo do osnivanja njegove prve kompanije poz nazivom My Personal Admin čije je rešenje trebalo da pomogne kompanijama u poslovanju. Upravo tu je rođena i originalna ideja za pokretanje kompanije Tymeshift:

Do 2017. bilo je jasno da postoji ogromna tržišna prilika u okviru modernog načina poslovanja za upravljanje radnom snagom za Tymeshift i u tom trenutku sam postao izvršni direktor. U ranim danima moja uloga je bila u velikoj meri fokusirana na proizvod i zaista sam se uverio da je to nešto što klijenti vole. Kako su posao i naš tim rasli, moja uloga je postala strateška sa najvećim delom fokusa na usklađivanju tima i kulture.

 

Naš sagovornik nam je otkrio da je Tymeshift moderan softver za upravljanje radnom snagom koji pomaže najboljim svetskim brendovima da upravljaju svojim timovima kako bi pružili bolju uslugu korisnicima. Workforce management industrija je složena, ali mi se trudimo da je učinimo jednostavnom. David je takođe prokomentarisao nedavnu akviziciju koja je došla od strane Zendeska, govoreći nam šta ona znači za obe kompanije:

Kao samostalna kompanija, naša vizija je bila da budemo poput Zendeska kada je reč o  WFM-u. Zaista ne mogu da zamislim bolji način da ispunim tu viziju nego da i sami postanemo deo ove kompanije. Tymeshift & Zendesk su oduvek imali veoma slične kulture zbog čega je akvizicija izgledala prilično prirodno.

Velika prednost koju smo do sada videli su resursi i mogućnosti Zendeska… plus rad sa velikim brojem pametnih ljudi. WFM je složen proces i jedna od najvećih oblasti u kojima koristimo veštačku inteligenciju je njeno korišćenje za “razbijanje” te složenosti.

Pred sam kraj, naš sagovornik nam je otkrio njegovo viđenje trenutnog i budućeg razvoja WFM industrije, rekavši tom prilikom da je WFM industrija sklona promenama, kao i da je jedna od najvažnijih stvari kada je reč o upravljanju radnom snagom to da ona podrži i poslovanje i dobrobit agenata za podršku.

“Fokusirajući se na obe strane, pomoći ćemo kompanijama da pruže bolju uslugu korisnicima, a da istovremeno zadrže te iste korisnike. Kao što sam ranije naveo, naša vizija kao samostalne kompanije bila je da budemo kao Zendesk. To je i dalje naša zvezda vodilja i srećni smo što imamo resurse Zendeska da bismo ubrzali tu viziju”, zaključio je na kraju David.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kojih 12 grešaka prave osnivači startapa?

U 181. epizodi Office Talks podkasta, ugostili smo Milenu Milić i Miljana Tekića koji su s nama analizirali prvi Garaža report i otkrili 12 najčešćih grešaka kojima domaći startapi odbijaju investitore!

Startapi i poslovanje

Garaža report: Greške kojima srpski startap osnivači odbijaju VC fondove

U razgovoru sa Milenom Milić analizirali smo razloge zbog kojih je došlo do stagnacije u rastu domaćih startapa, objavljene u reportu zajednice Garaža.

Kultura 2.0

Da li u jeku veštačke inteligencije zaboravljate “Kako vaš mozak radi”?

Američki neuronaučnik i TED govornik Greg Gejdž, posetio je Srbiju tokom Nedelje svesti o mozgu i predstavio dopunjeno izdanje svoje knjige "Kako vaš mozak radi – neuronaučni eksperimenti za svakoga".

Propustili ste

Intervju

Domaća kompanija Vega IT nastavlja globalno širenje otvaranjem kancelarije u Londonu

Tokom prošle godine postali smo svedoci značajnih turbulencija u IT industriji. Dok se mnoge globalne kompanije fokusiraju na optimizaciju troškova, zamrzavanje plata i masovna otpuštanja, Vega IT, kao domaći igrač, nastavlja sa širenjem na globalno tržište.

Startapi i poslovanje

LavitFlow je ‘alat za sve’ koji koristi 180 programera, product menadžera i web dizajnera

U pitanju je proizvod kompanije Lav IT Solutions koji ubrzava radne procese zaposlenih u savremenom poslovnom svetu. A kako? Pitali smo Miroslava Ostojića, osnivača pomenute kompanije.

Office Talks Podcast

Prodaja IT usluga : Saveti direktora prodaje Hooloova

Gost 185. epizode Office Talks podkasta bio je Đorđe Vukotić, prodajni direktor u kompaniji Hooloovoo koji nam je objasnio kako izgraditi uspešan sales tim u domenu IT industrije.

Startapi i poslovanje

‘Fundraising’ za startape iz ljudske perspektive

Pre nego što započnemo ovaj razgovor, želeo bih da zamislite da smo na jednoj prijateljskoj kafi i sve što ćete čuti tj. pročitati je nešto što bih, lično, voleo da je meni neko ispričao (mnogo grešaka i pristupa) ranije.

Karijere

Social Impact Award program pomaže 10.000 mladih preduzetnika godišnje

Nevladina organizacija Razlivalište već devet godina uspešno sprovodi globalni Social Impact Award (SIA) program podrške društvenom preduzetništvu. Ukoliko imate između 15 i 30 godina i želite da uplovite u preduzetničke vode, sve o programu pročitajte u tekstu koji sledi!

Internet marketing

Anka Gorgiev: 95% novih proizvoda ne uspe, zato je tu neuromarketing da razume korisnike

DigiTalk konferencija u Zrenjaninu nam se bliži, a publika će pored mnogih predavača imati priliku da posluša predavanje Anke Gorgiev koja je stručnjak iz oblasti neuromarketinga, a sa kojom smo imali priliku da detaljno porazgovaramo u intervjuu koji sledi.