Agencija, korporacija, startap (Željko Bošnjak)

Agencija, korporacija, startap (Željko Bošnjak)

Gost 109. epizode Netokracijinog Office Talks podkasta bio je Željko Bošnjak, suosnivač foodtech startapa Bitebell i osnivač marketinške agencije Ellecta Digital.

Mnoga interesovanja, ali i ljubav prema hrani i marketingu, usmerili su Željka Bošnjaka ka preduzetničkom svetu. Još ranije smo imali priliku da pišemo o njegovom foodtech startapu Bitebell koji je početkom prošle godine podigao pre-seed investiciju od ICT HUB-a od 50.000 evra.

Osim što smo detaljno razgovarali o tome kako Bitebell zapravo funkcioniše i na koji način nastoji da uz pomoć naprednog softverskog rešenja pomogne restoranima u dostavi hrane (direct delivery), Bošnjak nam je govorio o tome koliko mu je za preduzetnički mentalitet značio rad u kompaniji Philip Morris International, ali i koliko je dragoceno vreme provedeno u agencijskom, kao i u korporativnom okruženju.

On nam je kroz razgovor približio vreme koje je proveo u ovoj kompaniji, gde je bio deo tima koji je bio zadužen za lansiranje IQOS-a, interesujući se tada više za korisničko iskustvo. Upravo u tom periodu, naš sagovornik je shvatio da je vreme da svoju ljubav prema hrani pretoči i u novi biznis.

Otuda je bila neizbežna diskustija o jednom od najvećih problema sa kojma se suočava domaća IT industrija, a to je regrutacija ljudi i manjak stručnih kadrova. Upravo zato, kraj našeg razgovora posvetili smo i ovoj temi o kojoj je Željko govorio iz ugla jednog startapa.

Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koji su naredni profesionalni koraci u karijeri koji očekuju našeg sagovornika, posebno kada je reč o vođenju Bitebella, novoj investiciji, predavanjima i vođenju marketinške agencije.

Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.