Gost 109. epizode Netokracijinog Office Talks podkasta bio je Željko Bošnjak, suosnivač foodtech startapa Bitebell i osnivač marketinške agencije Ellecta Digital.
Mnoga interesovanja, ali i ljubav prema hrani i marketingu, usmerili su Željka Bošnjaka ka preduzetničkom svetu. Još ranije smo imali priliku da pišemo o njegovom foodtech startapu Bitebell koji je početkom prošle godine podigao pre-seed investiciju od ICT HUB-a od 50.000 evra.
Osim što smo detaljno razgovarali o tome kako Bitebell zapravo funkcioniše i na koji način nastoji da uz pomoć naprednog softverskog rešenja pomogne restoranima u dostavi hrane (direct delivery), Bošnjak nam je govorio o tome koliko mu je za preduzetnički mentalitet značio rad u kompaniji Philip Morris International, ali i koliko je dragoceno vreme provedeno u agencijskom, kao i u korporativnom okruženju.
On nam je kroz razgovor približio vreme koje je proveo u ovoj kompaniji, gde je bio deo tima koji je bio zadužen za lansiranje IQOS-a, interesujući se tada više za korisničko iskustvo. Upravo u tom periodu, naš sagovornik je shvatio da je vreme da svoju ljubav prema hrani pretoči i u novi biznis.
Otuda je bila neizbežna diskustija o jednom od najvećih problema sa kojma se suočava domaća IT industrija, a to je regrutacija ljudi i manjak stručnih kadrova. Upravo zato, kraj našeg razgovora posvetili smo i ovoj temi o kojoj je Željko govorio iz ugla jednog startapa.
Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koji su naredni profesionalni koraci u karijeri koji očekuju našeg sagovornika, posebno kada je reč o vođenju Bitebella, novoj investiciji, predavanjima i vođenju marketinške agencije.
Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTube, Apple Podcasts, Pocket Casts, Spotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!