Office Talks deseta epizoda: Šta najbolji programeri traže pored plate?

Šta najbolji programeri traže pored plate?

Kako se kompanije danas trude da privuku kvalitetan kadar, šta podrazumeva presonalizacija benefita i kako tokom pandemije izgleda proces zadržavanja zaposlenih? O ovim temama razgovaramo sa Tanjom Mladenović iz kompanije Nutanix u desetoj epizodi Office Talks podcasta.

Konkurencija u IT industriji je toliko velika da visoka plata jednostavno više nije dovoljna za privlačenje kandidata, pa većina IT kompanija danas gleda se da izdvaja od konkurentnih firmi, pružajući svojim zaposlenima benefite i povlastice kako bi se kvalitetom izdvojili na tržištu rada.

Međutim, postavlja se pitanje šta tačno predstavljaju ti benefiti koje jedna kompanija može da ponudi zaposlenima, a da to nije neograničena hrana, piće, Sony Playstation i sve ono na šta često nailazimo kada čitamo oglase za posao u velikim IT firmama, a koji su u jednom trenutku postali jednolični, nekoncizni i gotovo preslikani – od kompanije do kompanije.

Kroz razgovor sa Tanjom Mladenović, koja je inače marketing specialist u kompaniji Nutanix i koja se već par godina bavi employer brandingom, razgovaramo o ovim temama ali i o tome šta to oni iskusni programeri zapravo očekuju od kompanije u kojoj rade.

Dotakli smo se i toga na koji način se zapravo IT kompanije danas takmiče za najbolji IT kadar i koje su to stvari koje “velika imena” u IT industriji pored visokih plata (koje su najdominantniji deo oglasa sa posao), kao i zašto rad na kvalitetnim i vrhunskim projektima treba da se komunicira ispred zabavnog sadržaja u oglasima.

Na kraju epizode, dotakli smo se i toga kako je pandemija virusa SARS-CoV-2 uticala da se promeni percepcija rada u IT kompaniji i kako je rad od kuće postala “nova normalnost”, u trenutku kada se većina zaposlenih odlučila da radi od svojih domova. Takođe, posebno će biti zanimljiv stav učesnika epizode o tome koji su to benefiti i šta oni predstavljaju za zaposlene koji imaju porodice i da li sada rad od kuće može da postane nova kancelarija.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će vam više, realno?

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Novost

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Startapi i poslovanje

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.