Glasajte za najbolju YouTube reklamu u protekloj deceniji!

Glasajte za najbolju YouTube reklamu u protekloj deceniji!

Popularni video servis ovih dana slavi deceniju od kako su postavljeni i prvi reklamni spotovi. Tom prilikom kreirana je kampanja #10YearsOfYouTubeAds, a publici je ostavljeno da izglasa najbolje reklame koje su obeležile prvih 10 godina YouTube-a.

YouTube-10-godina

Kako bi upriličili slavlje, iz YouTube-a su predstavili i sajt 10yearsofyoutube.com gde korisnici mogu videti 20 odabranih reklama koje su obeležile deceniju iza nas. Pregledom na stranicu videćemo da se tu nalaze sve reklame koje smo rado delili sa kolegama, a kako biste glasali za vaš omiljeni video, potrebno je da se prijavite koristeći e-mail adresu ili vaš Facebook ili Google Plus nalog.

Svoje mesto među najboljim reklamama pronašle su različite kategorije proizvoda: tu je čuvena „The Force“ reklama za Volkswagen, Kobe Bryant i Messi su nam predstavili Turkish Airlines, poznate fudbalske zvezde reklamirale su Nike, dok je štence zlatnog retrivera osvojilo srca miliona gledalaca pojavivši se u reklami za Budweiser tokom Super Bowl takmičenja.

Još devet dana do kraja glasanja

Ostale reklame podjednako su kvalitetne te ih treba ponovo detaljno pogledati kako bi glasanje bilo merodavno. Da reklamni materijal ne nastaje samo u trenutku naboja kreativnosti, već da je za taj proces potrebna hrabrost i poznavanje psihologije, još prošle godine Netokraciji je otkrio Kris Hoel, direktor belgijske kreativne agencije Duval Guillaume Modem.

Imajući to na umu, možemo zaključiti da su poznate reklame na YouTube-u proizvod upornosti, ideje, kreativnosti i utrošenog vremena i novca, te glas koji ćemo uputiti nekoj od njih nosi i određenu težinu. Priliku da odlučite koja je reklama po vašem mišljenju najbolja, imate još nešto više od 9 dana kada će glasanje i zvanično biti zatvoreno.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Tehnologija

Muzički streaming servisi dostupni u Srbiji nude i probni period – ovo su njihove prednosti

Većina korisnika u Srbiji danas svoju omiljenu muziku pušta preko YouTube-a, pametnog telefona ili eksternih memorija. Međutim, muzički 'streaming' servisi nude znatno bolje korisničko iskustvo. Mi vam donosimo spisak onih najpopularnijih ali i njihove prednosti.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.