Glasajte za najbolju YouTube reklamu u protekloj deceniji!

Glasajte za najbolju YouTube reklamu u protekloj deceniji!

Popularni video servis ovih dana slavi deceniju od kako su postavljeni i prvi reklamni spotovi. Tom prilikom kreirana je kampanja #10YearsOfYouTubeAds, a publici je ostavljeno da izglasa najbolje reklame koje su obeležile prvih 10 godina YouTube-a.

YouTube-10-godina

Kako bi upriličili slavlje, iz YouTube-a su predstavili i sajt 10yearsofyoutube.com gde korisnici mogu videti 20 odabranih reklama koje su obeležile deceniju iza nas. Pregledom na stranicu videćemo da se tu nalaze sve reklame koje smo rado delili sa kolegama, a kako biste glasali za vaš omiljeni video, potrebno je da se prijavite koristeći e-mail adresu ili vaš Facebook ili Google Plus nalog.

Svoje mesto među najboljim reklamama pronašle su različite kategorije proizvoda: tu je čuvena „The Force“ reklama za Volkswagen, Kobe Bryant i Messi su nam predstavili Turkish Airlines, poznate fudbalske zvezde reklamirale su Nike, dok je štence zlatnog retrivera osvojilo srca miliona gledalaca pojavivši se u reklami za Budweiser tokom Super Bowl takmičenja.

Još devet dana do kraja glasanja

Ostale reklame podjednako su kvalitetne te ih treba ponovo detaljno pogledati kako bi glasanje bilo merodavno. Da reklamni materijal ne nastaje samo u trenutku naboja kreativnosti, već da je za taj proces potrebna hrabrost i poznavanje psihologije, još prošle godine Netokraciji je otkrio Kris Hoel, direktor belgijske kreativne agencije Duval Guillaume Modem.

Imajući to na umu, možemo zaključiti da su poznate reklame na YouTube-u proizvod upornosti, ideje, kreativnosti i utrošenog vremena i novca, te glas koji ćemo uputiti nekoj od njih nosi i određenu težinu. Priliku da odlučite koja je reklama po vašem mišljenju najbolja, imate još nešto više od 9 dana kada će glasanje i zvanično biti zatvoreno.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Odložen rok za zapošljavanje preduzetnika uz olakšice – novi datum je 60 dana od ukidanja vanrednog stanja

Rok za sticanje statusa kvalifikovanog novozaposlenog lica izmenjen je uredbom Vlade Republike Srbije i sada je će biti moguć 60 dana nakon završetka vanrednog stanja.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Gaming

Apple Arcade dovešće više igrača srpskim gejming studijima – samo ako pametno postave strategiju

Servis Apple Arcade sada je i zvanično dostupan u Srbiji, a benefite bi, osim igrača, mogli da imaju i gejming studiji i developeri - kroz dodatni izvor zarade i veću vidljivost njihovih igara. Otkrivamo na koji način izgleda i šta sve donosi saradnja sa kompanijom Apple.

Tehnologija

Ne, hocudaglasam.com ne prikuplja podatke građana jer to nije ‘lažni’ sajt za glasanje

Vlada Srbije upozorila je da se pojavio lažni sajt za glasanje iz inostranstva i apelovala je na građane da budu oprezni u pogledu toga kome ostavljaju svoje podatke budući da postoji mogućnost njihove zloupotrebe. U ekskluzivnom razgovoru sa tvorcem ovog sajta otkrivamo kako servis pomaže našim građanima u dijaspori, šta on jeste - a šta nije.

Startapi i poslovanje

Oslanjajući se na poznanstva i preporuke, Recrooit želi da promeni način na koji zapošljavamo stručne kandidate

Recrooit je nova domaća platforma za regrutovanje kandidata koja ima za cilj da olakša celokupan proces zapošljavanja i postane glavni saveznik poslodavaca i regrutera prilikom zapošljavanja IT kvalifikovanih kadrova - oslanjajući se na zajednicu i preporuke iskusnih profesionalaca u svim industrijama.