Glasajte za najbolju YouTube reklamu u protekloj deceniji!

Glasajte za najbolju YouTube reklamu u protekloj deceniji!

Popularni video servis ovih dana slavi deceniju od kako su postavljeni i prvi reklamni spotovi. Tom prilikom kreirana je kampanja #10YearsOfYouTubeAds, a publici je ostavljeno da izglasa najbolje reklame koje su obeležile prvih 10 godina YouTube-a.

YouTube-10-godina

Kako bi upriličili slavlje, iz YouTube-a su predstavili i sajt 10yearsofyoutube.com gde korisnici mogu videti 20 odabranih reklama koje su obeležile deceniju iza nas. Pregledom na stranicu videćemo da se tu nalaze sve reklame koje smo rado delili sa kolegama, a kako biste glasali za vaš omiljeni video, potrebno je da se prijavite koristeći e-mail adresu ili vaš Facebook ili Google Plus nalog.

Svoje mesto među najboljim reklamama pronašle su različite kategorije proizvoda: tu je čuvena „The Force“ reklama za Volkswagen, Kobe Bryant i Messi su nam predstavili Turkish Airlines, poznate fudbalske zvezde reklamirale su Nike, dok je štence zlatnog retrivera osvojilo srca miliona gledalaca pojavivši se u reklami za Budweiser tokom Super Bowl takmičenja.

Još devet dana do kraja glasanja

Ostale reklame podjednako su kvalitetne te ih treba ponovo detaljno pogledati kako bi glasanje bilo merodavno. Da reklamni materijal ne nastaje samo u trenutku naboja kreativnosti, već da je za taj proces potrebna hrabrost i poznavanje psihologije, još prošle godine Netokraciji je otkrio Kris Hoel, direktor belgijske kreativne agencije Duval Guillaume Modem.

Imajući to na umu, možemo zaključiti da su poznate reklame na YouTube-u proizvod upornosti, ideje, kreativnosti i utrošenog vremena i novca, te glas koji ćemo uputiti nekoj od njih nosi i određenu težinu. Priliku da odlučite koja je reklama po vašem mišljenju najbolja, imate još nešto više od 9 dana kada će glasanje i zvanično biti zatvoreno.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Tehnologija

Top 10 ‘Black Friday’ gedžeta koje već sada možete da kupite – prema izboru Netokracije

Sada već tradicionalno donosimo vam spisak nama najinteresantnijih gedžeta iz tehnološkog sveta koje možete nabaviti po sniženim cenama za Black Friday.

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.