Glasajte za najbolju YouTube reklamu u protekloj deceniji!

Glasajte za najbolju YouTube reklamu u protekloj deceniji!

Popularni video servis ovih dana slavi deceniju od kako su postavljeni i prvi reklamni spotovi. Tom prilikom kreirana je kampanja #10YearsOfYouTubeAds, a publici je ostavljeno da izglasa najbolje reklame koje su obeležile prvih 10 godina YouTube-a.

YouTube-10-godina

Kako bi upriličili slavlje, iz YouTube-a su predstavili i sajt 10yearsofyoutube.com gde korisnici mogu videti 20 odabranih reklama koje su obeležile deceniju iza nas. Pregledom na stranicu videćemo da se tu nalaze sve reklame koje smo rado delili sa kolegama, a kako biste glasali za vaš omiljeni video, potrebno je da se prijavite koristeći e-mail adresu ili vaš Facebook ili Google Plus nalog.

Svoje mesto među najboljim reklamama pronašle su različite kategorije proizvoda: tu je čuvena „The Force“ reklama za Volkswagen, Kobe Bryant i Messi su nam predstavili Turkish Airlines, poznate fudbalske zvezde reklamirale su Nike, dok je štence zlatnog retrivera osvojilo srca miliona gledalaca pojavivši se u reklami za Budweiser tokom Super Bowl takmičenja.

Još devet dana do kraja glasanja

Ostale reklame podjednako su kvalitetne te ih treba ponovo detaljno pogledati kako bi glasanje bilo merodavno. Da reklamni materijal ne nastaje samo u trenutku naboja kreativnosti, već da je za taj proces potrebna hrabrost i poznavanje psihologije, još prošle godine Netokraciji je otkrio Kris Hoel, direktor belgijske kreativne agencije Duval Guillaume Modem.

Imajući to na umu, možemo zaključiti da su poznate reklame na YouTube-u proizvod upornosti, ideje, kreativnosti i utrošenog vremena i novca, te glas koji ćemo uputiti nekoj od njih nosi i određenu težinu. Priliku da odlučite koja je reklama po vašem mišljenju najbolja, imate još nešto više od 9 dana kada će glasanje i zvanično biti zatvoreno.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.