Zaboravite dnevnik u 8, stigao je YouTube Newswire

Zaboravite dnevnik u 8, stigao je ‘YouTube Newswire’

Kompanija koja važi za broj jedan kada je reč o video sadržaju, predstavila je juče novi kanal koji novi naziv ‘YouTube Newswire’. U pitanju je projekat lansiran u saradnji sa agencijom Storyful koji za cilj ima da generiše najnovije vesti i događaje u video formatu, a koji će se objavljivati upravo na poznatom servisu.

youtube_newswire

Kako se i navodi na zvaničnom blogu YouTube-a, partnerstvo sa agencijom Storyful ostvareno je još pre, te su ova dva entiteta započela saradnju sa izbijanjem prvih demonstracija na trgu Tahrir 2011. godine u Egiptu. Čak i pre toga, Storyful je bio angažovan da verifikuje sadržaj na YouTube-u, a od 2010. godine ova agencija je proverila preko 100.000 objavljenih snimaka.

YouTube Newswire će samo dodatno učvrstiti saradnju pomenutih kompanija, a sam servis omogućava novinarima lakše izveštavanje i plasiranje najnovijih vesti, uključujući i utiske očevidaca sa lica mesta. Kako ističu iz Storyful-a, današnje potrebe ljudi za dokazivanjem i stvaranjem „buke“ nikada nisu bile veće, te se novinarstvo mora postaviti na znatno viši nivo, prateći trend sve većeg broja video sadržaja – iz dana u dan.

Verifikovan sadržaj vs. live stream’

U okviru novog servisa biće generisane različite vesti iz sveta, a YouTube Newswire biće dostupan na Twitter-u ali i kao newsletter. Sam sadržaj će uključivati aktuelne vesti, politiku i vremensku prognozu.

Pomenuti servis očigledno stiže u pravo vreme, obzirom da YouTube sa druge strane ima Twitter kao konkurenciju koji sa Periscope aplikacijom radi odličan posao – barem kada su u pitanju prenosi događaja uživo. YouTube Newswire je već dostupan, a trenutno se mogu pogledati pojedine vesti iz sveta.

U narednom periodu, treba očekivati da će ovaj servis biti unapređen, a generisanje novog sadržaja bi trebalo da pokrije još više događaja iz različitih krajeva sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.