Zaboravite dnevnik u 8, stigao je YouTube Newswire

Zaboravite dnevnik u 8, stigao je ‘YouTube Newswire’

Kompanija koja važi za broj jedan kada je reč o video sadržaju, predstavila je juče novi kanal koji novi naziv ‘YouTube Newswire’. U pitanju je projekat lansiran u saradnji sa agencijom Storyful koji za cilj ima da generiše najnovije vesti i događaje u video formatu, a koji će se objavljivati upravo na poznatom servisu.

youtube_newswire

Kako se i navodi na zvaničnom blogu YouTube-a, partnerstvo sa agencijom Storyful ostvareno je još pre, te su ova dva entiteta započela saradnju sa izbijanjem prvih demonstracija na trgu Tahrir 2011. godine u Egiptu. Čak i pre toga, Storyful je bio angažovan da verifikuje sadržaj na YouTube-u, a od 2010. godine ova agencija je proverila preko 100.000 objavljenih snimaka.

YouTube Newswire će samo dodatno učvrstiti saradnju pomenutih kompanija, a sam servis omogućava novinarima lakše izveštavanje i plasiranje najnovijih vesti, uključujući i utiske očevidaca sa lica mesta. Kako ističu iz Storyful-a, današnje potrebe ljudi za dokazivanjem i stvaranjem „buke“ nikada nisu bile veće, te se novinarstvo mora postaviti na znatno viši nivo, prateći trend sve većeg broja video sadržaja – iz dana u dan.

Verifikovan sadržaj vs. live stream’

U okviru novog servisa biće generisane različite vesti iz sveta, a YouTube Newswire biće dostupan na Twitter-u ali i kao newsletter. Sam sadržaj će uključivati aktuelne vesti, politiku i vremensku prognozu.

Pomenuti servis očigledno stiže u pravo vreme, obzirom da YouTube sa druge strane ima Twitter kao konkurenciju koji sa Periscope aplikacijom radi odličan posao – barem kada su u pitanju prenosi događaja uživo. YouTube Newswire je već dostupan, a trenutno se mogu pogledati pojedine vesti iz sveta.

U narednom periodu, treba očekivati da će ovaj servis biti unapređen, a generisanje novog sadržaja bi trebalo da pokrije još više događaja iz različitih krajeva sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.