Zaboravite dnevnik u 8, stigao je YouTube Newswire

Zaboravite dnevnik u 8, stigao je ‘YouTube Newswire’

Kompanija koja važi za broj jedan kada je reč o video sadržaju, predstavila je juče novi kanal koji novi naziv ‘YouTube Newswire’. U pitanju je projekat lansiran u saradnji sa agencijom Storyful koji za cilj ima da generiše najnovije vesti i događaje u video formatu, a koji će se objavljivati upravo na poznatom servisu.

youtube_newswire

Kako se i navodi na zvaničnom blogu YouTube-a, partnerstvo sa agencijom Storyful ostvareno je još pre, te su ova dva entiteta započela saradnju sa izbijanjem prvih demonstracija na trgu Tahrir 2011. godine u Egiptu. Čak i pre toga, Storyful je bio angažovan da verifikuje sadržaj na YouTube-u, a od 2010. godine ova agencija je proverila preko 100.000 objavljenih snimaka.

YouTube Newswire će samo dodatno učvrstiti saradnju pomenutih kompanija, a sam servis omogućava novinarima lakše izveštavanje i plasiranje najnovijih vesti, uključujući i utiske očevidaca sa lica mesta. Kako ističu iz Storyful-a, današnje potrebe ljudi za dokazivanjem i stvaranjem “buke” nikada nisu bile veće, te se novinarstvo mora postaviti na znatno viši nivo, prateći trend sve većeg broja video sadržaja – iz dana u dan.

Verifikovan sadržaj vs. live stream’

U okviru novog servisa biće generisane različite vesti iz sveta, a YouTube Newswire biće dostupan na Twitter-u ali i kao newsletter. Sam sadržaj će uključivati aktuelne vesti, politiku i vremensku prognozu.

Pomenuti servis očigledno stiže u pravo vreme, obzirom da YouTube sa druge strane ima Twitter kao konkurenciju koji sa Periscope aplikacijom radi odličan posao – barem kada su u pitanju prenosi događaja uživo. YouTube Newswire je već dostupan, a trenutno se mogu pogledati pojedine vesti iz sveta.

U narednom periodu, treba očekivati da će ovaj servis biti unapređen, a generisanje novog sadržaja bi trebalo da pokrije još više događaja iz različitih krajeva sveta.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.