Treći ‘World of Tanks’ turnir u Beogradu krajem aprila - najboljima vredne nagrade

Treći ‘World of Tanks’ turnir u Beogradu krajem aprila – najboljima vredne nagrade

Treći Coolermaster WoT turnir zakazan je za 22. april tekuće godine u igraonici KGB, a ovo offline takmičenje projektovano je da bude u formatu 5 na 5, tier 8 (nema premium vozila), dok je broj ekipa ograničen na 16 takmičara. Povodom toga, porazgovarali smo sa Dušanom Ivkovićem aka "kalel92" iz Kazna Kru klana organizatora ovog takmičenja o sadašnjim i budućim planovima.

Kada je reč o sistemu ovog takmičenja, svi timovi će najpre biti raspoređeni u grupe od po četiri ili više timova, u zavisnosti od broja prijavljenih. Propozicije nalažu da će u samoj grupi svi igrati jedni protiv drugih, a za pobedu se dobija tri boda, za nerešeno jedan bod, a za izgubljenu partiju nula bodova. U slučaju istog rezultata gleda se broj dobijenih rundi, a ako ni tada ne bude mogao da se odredi redosled sledi bacanje novčića. Inače, u grupama se igra po pravilu attack/defense i to na dve dobijene partije.

Prva dva takmičara iz grupa napreduju dalje u singl eliminacije, gde se takođe igra attack/defense i to na tri dobijene partije – u osmini, četvrtini i polufinalu, dok će se finale i meč za treće mesto igrati na pet dobijenih partija. Inače, u ovom trenutku postoji 12 mapa koji imaju attack/defense mod. Iz organizacije su rešili da se prvi meč igra na mapi Cliff, drugi na Himmelsdorfu i treći na Prokhorovki. Više o samoj organizaciji, Kazna Kru klanu i daljim planovima, za Netokraciju govori Dušan “kalel92” Ivković:

Kazna Kru Clan je jedan od najjačih klanova u Evropi kada je reč o igri World of Tanks. Osnovan je ne tako davne 2012. godine, a pre tri godine, tačnije 2015, napravili smo zajednicu u nadi da pridobijemo pažnju igrača i zajedno diskutujemo o samoj igri. Međutim, čitava priča je sve više i više rasla. Prošle godine smo rešili da organizujemo turnir da bismo videli koliko ljudi zapravo prati nas trud. Organizovali smo turnir u Beogradu, gde se za prvo offline takmičenje u Srbiji prijavilo čak 20 ekipa.

‘Danas je teško naći sponzore sa gaming tim u Srbiji, ali to moramo zajedno da menjamo’

Dušan kaže da je ekipa tada videla da ništa nije uzaludno, te da su od ove godine rešili da sve podignu na znatno veči nivo. Cilj je da se proširi svest o tome da esport scena u Srbiji nije bazirana samo LoL i CS:GO igrama.

Imamo u planu da napravimo ligu i u World of Tanks-u. S tim na umu, započeli smo saradnju sa ESL-om. Planiramo nedeljne online turnire sa offline završnicom. Jedini smo u regionu koji će forsirati turnire na području bivše Jugoslavije ali i Albanije. Koliko ćemo u tome uspeti zavisi samo od nas i od ljudi dobre volje koji žele da podrže ceo događaj. Kada smo već kod toga, zaključio sam da je u Srbiji veoma teško naći sponzora za gaming tim, ili sam event.

Ivković takođe dodaje da većina inostranih sponzora neće da čuje za Srbiju niti bilo koji vid sponzorstva. Najveći, ali ne i glavni razlog jeste granica, jer niko ne želi dodatne troškove carinjenja. “Trudom i radom, ipak, sve je moguće, uskoro dovodimo stranog sponzora, koga ne želim još zvanično da predstavim esport sceni u Srbiji, ali koji je jako dobre volje rešio da podrži ceo naš projekat”, zaključio je na kraju Dušan.

Iz organizacije napominju da učešće na turniru iznosi 2.000 dinara po timu, a krajni rok za prijavu je petak 20. april 2018. Više informacija o nagradom fondu ali i prijavama za samo takmičenje, možete pronaći na zvaničnoj Facebook stranici ovog turnira. 

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Novost

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Intervju

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.