Istraživanje Archives - Page 6 of 7 - Netokracija.rs

Istraživanje

Internet marketing

Srpski ‘community menadžeri’ u proseku zarađuju 680 evra, rad na stranom tržištu najisplatljiviji

Rad u marketingu sa sobom nosi mnogobrojne benefite, a jedan od njih su i nešto veće plate - pogotovo ukoliko govorimo o drugim industrijama na ovim prostorima. Istraživanje Marketing zajednice za 2016. godinu pokazalo je da su godine iskustva i polje rada ujedno i najznačajniji faktori koji doprinose visini zarade u ovom sektoru. Netokracija prenosi najzanimljivije podatke istraživanja.

Tehnologija

Kako će dronovi promeniti svet oko nas do 2021. i gde je tu Srbija?

Industrija bespilotnih letelica (popularno 'dronova') nastavlja da raste. Predviđanja kažu da će rekreativna upotreba ovih letelica porasti čak četiri puta u narednih pet godina, ali ono gde dronovi beleže zaista fantastične rezultate jeste upravo komercijalna upotreba gde već sada transformišu industriju agrokulture, ali i druge sektore koji se oslanjaju na naprednu tehnologiju koji ovi uređaji pružaju.

Karijere

Ko je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji i zašto žene očekuju manje plate?

Internet grupa Infostud i portal Poslovi.Infostud sproveli su istraživanje pod nazivom 'Najpoželjniji poslodavac u 2016.' u kome je učestvovalo više od 10.000 ispitanika, te 1.500 ispitanika iz IT industrije. Oni su naveli trenutne uslove koje ispunjava njihov poslodavac kao što su visina plate, prilike za dalje napredovanje i slično, pri čemu je i ovoga puta za najbolju IT kompaniju izabran Nordeus.

Digitalni mediji

Zarađuju li srpski blogeri od pisanja?

Kao ni pank, ni blogovanje nije mrtvo. Štaviše, ovih dana poprilično je aktuelno ako je suditi po nedavno objavljenom istraživanju Blogometar15 kojim je obuhvaćeno više od 700 blogera širom regiona. Podaci pokazuju da ima onih kojima je pisanje stalni izvor prihoda, no veliki je i broj pojedinaca koji isključuju monetizaciju njihovog rada. Da li je odgovor u standardizaciji cena ili u većoj edukaciji samih blogera i brendova?

Istraživanje

Ukoliko ste videli ‘online’ oglas, znači li to da je on i efikasan?

Najnovija studija IPG Media Laba pokazuje da je od same vidljivosti oglasa, za njegovu efikasnost daleko bitnije koliko je korisnik imao vremena da zapazi taj isti oglas. Merenje ove vrste oglašavanja jedno je od najčešćih pitanja sa kojima se suočavaju oglašivači - kako u svetu, tako i u regionu.

E-commerce

Agrokorov ‘Amazon’ nosi ime Abrakadabra i stiže u Srbiju

Kada u Srbiji danas kažemo Internet trgovina, većina nas odmah pomisli na KupujemProdajem ili Limundo. To bi se uskoro značajno moglo promeniti još snažnijim ulaskom grupacije Agrokor u ovaj tržišni segment, pri čemu sada imamo i zvaničnu potvrdu da tajnoviti projekat A007 nosi ime Abrakadabra. Planovi za 'balkanski Amazon' polako se otkrivaju.

E-commerce

Koliko je naš e-banking zaista siguran?

Pitate li prosečnog građana Srbije koji koristi usluge Internet bankarstva da li su njegova sredstva danas zaista sigurna i većina će odgovoriti pozitivno. Sigurnost na Internetu često predstavlja onu stvar o kojoj razmišljamo tek kada je kasno, a kako stvari stoje ni banke, one iste kojima smo poverili naš novac i naše informacije, nisu mnogo ažurnije. Koliko je zapravo zaštićen e-banking u Srbiji?

Gaming

Ko su zapravo ‘gejmeri’?

Ko danas najviše igra video igre - muškarci ili žene? Upravo na ovo pitanje odgovorio je istraživački centar 'Pew' koji je ustanovio nekoliko interesantnih zaključaka. I dok je broj onih koji uživaju u video igrama veoma približan, gejmerima se u najvećoj meri deklarišu upravo muškarci, potvrđujući činjenicu da ovom industrijom i dalje dominira 'jači pol'.

Društvene mreže

Tinejdžeri najveće žrtve prikrivenog oglašavanja na društvenim mrežama

Jedna od najpoznatijih pretpostavki danas jeste i ona koja kaže da tinejdžeri i generalno mlade osobe jednostavno 'umeju' sa tehnologijom, budući da su sa njom i rođeni. Ipak, nedavna istraživanja pokazala su da su oni ujedno i najveće žrtve prikrivenog oglašavanja, te da mnogi ne uspevaju da prepoznaju reklame na Internetu čak ni kada su one obeležene.

E-commerce

Srbi vole da kupuju putem Interneta, ali nam je dostava i dalje preskupa

Na događaju 'Gemius e-Commerce Day' koji je prekjuče održan u Beogradu, istoimena kompanija predstavila je rezultate istraživanja o kupovini na Internetu kada su Srbija i Hrvatska u pitanju. Podaci jasno kažu da volimo da kupujemo na Internetu, da godišnje potrošimo između 10 i 50 hiljada dinara na robu i usluge, ali da nam skupa dostava i dalje predstavlja najveći problem.

Pročitaj dodatno…

Tehnologija

Edge računarstvo: Uputstvo za upotrebu i korisni saveti stručnjaka

Sa Pavlom Dragišićem i Nenadom Petrovićem razgovarali smo o svemu što vas je zanimalo o 'edge computing' paradigmi i njenoj primeni kroz različite oblasti informacionih tehnologija.

Startapi i poslovanje

Launcher je prvi niški akceleratorski program – prijave traju do 20. decembra u ponoć

Naučno-tehnološki park Niš, uz finansijsku podršku kompanije Fazi i Ministarstva za nauku tehnološki razvoj i inovaciju, pokrenuo je prvi niški akceleratorski program 'Launcher'.

Office Talks Podcast

Stvaranje biometrijskih proizvoda iz Srbije

Gost 168. epizode Office Talks podkasta, bio je Nikola Vojtek iz kompanije Daon. On je govorio o svojoj poziciji Engineer Manager-a u timu koji se bavi proizvodima baziranim na biometrijskoj autentifikaciji, tehnologijama koje koriste u kompaniji, ali i kulturi poslovanja.