Istraživanje Archives - Page 4 of 4 - Netokracija.rs

Istraživanje

Društvene mreže

Tinejdžeri najveće žrtve prikrivenog oglašavanja na društvenim mrežama

Jedna od najpoznatijih pretpostavki danas jeste i ona koja kaže da tinejdžeri i generalno mlade osobe jednostavno 'umeju' sa tehnologijom, budući da su sa njom i rođeni. Ipak, nedavna istraživanja pokazala su da su oni ujedno i najveće žrtve prikrivenog oglašavanja, te da mnogi ne uspevaju da prepoznaju reklame na Internetu čak ni kada su one obeležene.

E-commerce

Srbi vole da kupuju putem Interneta, ali nam je dostava i dalje preskupa

Na događaju 'Gemius e-Commerce Day' koji je prekjuče održan u Beogradu, istoimena kompanija predstavila je rezultate istraživanja o kupovini na Internetu kada su Srbija i Hrvatska u pitanju. Podaci jasno kažu da volimo da kupujemo na Internetu, da godišnje potrošimo između 10 i 50 hiljada dinara na robu i usluge, ali da nam skupa dostava i dalje predstavlja najveći problem.

Mobilno

Vip 4G LTE: Mesec dana kasnije

Sa puštanjem 4G LTE signala u Srbiji, korisnici naprednih mobilnih tehnologija kod sva tri operatera brzo su se upoznali sa novim brzinama, ali i sa pokrivenošću signalom - tačnije manjkom istog u pojedinim situacijama. No, Beograd je veliki grad a zahvaljujući kompaniji Vip mobile, proteklih mesec dana proveo sam testirajući pokrivenost njihovog 4G signala na teritoriji srpske prestonice i Kopaonika.

Društvene mreže

Koliko su fanova izgubile najveće srpske Facebook stranice?

Ukoliko upravljate Facebook stranicama, sigurno ste primetili da ova društvena mreža u proteklih nekoliko dana radi na uklanjanju deaktiviranih i komemorativnih profila iz broja fanova, čime su mnoge stranice gotovo odmah uočile razliku među brojem lajkova. Rešeni da saznamo koliko su najveće stranice u Srbiji izgubile fanova, udružili smo se sa agencijom Degordian i istražili ko su "najveći gubitnici".

Karijere

Kakav je položaj žena u srpskim IT kompanijama?

Ona ima 28 godina, završila je studije, radila na projektima tokom školovanja, a danas radi za poznatu srpsku IT kompaniju na nekom od proizvoda koji koriste desetine i stotine hiljada korisnika. Ona se ponosi svojom karijerom. Ne, ovo nije mit. Ovo je profil prosečne žene u domaćem ICT sektoru, koji poslednjih godina beleži sve veći broj pripadnica lepšeg pola.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Hoće li soba za gejming i dalje biti ‘glavni adut’ poslodavaca ili nas zbog korone očekaju bolji benefiti i povlastice?

Pandemija je promenila mnogo toga, pa i način na koji poslodavci i zaposleni posmatraju kompanijske benefite. U nastavku otkrivamo koje će to povlastice zaposleni u IT-ju moći da očekuju sada kada rad od kuće više nije 'ništa posebno'.

Office Talks Podcast

Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga? (gost Goran Jankuloski)

Ova godina se može opisati samo jednom rečju - turbulentno. Osim pandemije i drugih nedaća, svedoci smo i različitih dešavanja na društvenim mrežama, počev od kontraverznih stavova Trampa na Tviteru pa preko novih promena na Facebooku i odnosa sa brendovima.

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.