Intervju Archives - Page 3 of 36 - Netokracija.rs

Intervju

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Stetoskop.info mesečno poseti preko milion korisnika – šta to znači za digitalizaciju srpskog zdravstva?

Koliko god situacija sa korona virusom bila nezgodna, ona nam je otkrila jednu stvar: digitalizacija domaćeg zdravstva je neophodna i ne sme se više odlagati. Međutim, mogu li se reči sprovesti u dela?

Društvene mreže

Kako WHO vodi društvene mreže u doba korone – otkriva nam Aleksandra Kuzmanović, njihov ‘social media’ menadžer

Od FON-a, preko Univerziteta u Ženevi, do pozicije menadžera društvenih mreža pri Svetskoj zdravstvenoj organizaciji. Aleksandra Kuzmanović kreira i vodi 'social media' komunikaciju jedne od najbitnijih zdravstvenih institucija u vreme globalne pandemije, a za Netokraciju otkriva koliko se njen posao promenio u protekla dva meseca.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Startapi i poslovanje

Američko-srpski Sounder.fm osigurao $1,8 miliona za bolju pretragu podcasta – i razvojni tim u Novom Sadu

Ukoliko rado slušate podcaste, znate da je zbog nemogućnosti pretrage audio sadržaja veoma teško pronaći one koji govore o konkretnoj temi koja vas zanima. Taj problem rešava Sounder.fm, američko-srpska platforma za hostovanje podcasta čiji je jedan od osnivača bivši COO kompanije Spotify.

Intervju

Uspešno poslovanje kompanije krije se u motivaciji svih zaposlenih – onda kada je to najteže

Organizovati rad od kuće za većinu tehnoloških kompanija je lako. Ali, šta je sa drugim licem tog novčića - motivacijom onih koji u toj firmi rade? O tome kako se treba postaviti prema zaposlenima i voditi internu komunikaciju u vanrednim okolnostima, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Kultura 2.0

Almazan Kitchen: Najveći srpski YouTube kanal prati 3 miliona pretplatnika – a specijaliteti tek stižu!

Nekoliko godina kasnije ponovo razgovaramo sa kreatorima YouTube kanala Almazan Kitchen - jednim od najuspešnijih domaćih kanala koji je u međuvremenu sakupio preko 3 miliona pretplatnika.

Kultura 2.0

Korona je razdvojila mnoge parove, a Corona Love Stories, iza koje stoji srpsko-američki par, ih spaja

Sajt Corona Love Stories na kom ljubavni parovi koji se zbog korona virusa nalaze u različitim državama pišu o tome kako podnose tu situaciju, nastao je kao reakcija jednog para na trenutno stanje. U razgovoru sa osnivačem otkrivamo kakvi su im planovi kada kriza prođe.

Pročitaj dodatno…

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.