Intervju Archives - Page 3 of 26 - Netokracija.rs

Intervju

Digitalni mediji

Kako graditi YouTube kanal na principima kvaliteta i povezanosti sa zajednicom?

Sa svojih 90.000 pratilaca, BalkanTech je jedan od većih domaćih YouTube kanala posvećen tehnologiji i mobilnim uređajima. O izazovima građenja jednog ovakvog kanala u Srbiji iz ugla biznisa, razgovaramo sa osnivačem.

Startapi i poslovanje

Kako voditi korisničku podršku ako radite u SaaS industriji?

Negativna iskustva sa korisničkom poprilično su česta. Međutim, kada vam uspešnost biznisa zavisi od takvih predrasuda morate uraditi sve da ih prevaziđete. Kako se to radi u SaaS kompanijama?

E-commerce

Ivan Kovačević o ‘omnichannel’ prodaji: Kako uspešno kombinovati ‘offline’ i ‘online’?

Direktor Digital Shopper hub-a u hrvatskoj agenciji Bruketa&Žinić&Grey sledeće nedelje na Webiz edukaciji govoriće o redefinisanju uloge fizičkog prodajnog mesta i spajanju 'online' i 'ofline' prodajnog sveta. Koji je njegov savet 'retaileri'-ima?

Gaming

Nikola Čavić: Osnovali smo SGA jer gejming zaslužuje poseban status u privredi Srbije

Gejming industrija u Srbiji iz godine u godinu raste i jedan je od značajnijih IT sektora u zemlji. Kako bi se dodatno osnažio razvoj video igara ali i esporta, pre godinu dana nastala je organizacija Serbia Games Association.

Karijere

Boris Krstović: Kako voditi karijeru kao preduzetnik?

Preduzetnički 'mindset' sreće se kod onih koji vode sopstveni biznis, ali i kod ljudi koji su odlučili da karijeru razvijaju u okviru kompanija. Martovsko izdanje Ladies of New Business konferencije posvećeno je upravo svima koji neguju preduzetnički duh!

Startapi i poslovanje

Makedonska Laika želi da postane novi LinkedIn za zapošljavanje IT talenata

Dvanaest developera, preduzetnika, dizajnera i entuzijasta sa celog Balkana okupilo se iza imena Laika. Žele da ostave pečat u IT industriji i transformišu trenutni sistem zapošljavanja.

Kultura 2.0

Fondacija Petlja: Kako se boriti sa predrasudom da programiranje nije za svakog?

Svako ko želi da nauči programiranjem ne mora savršeno da zna matematiku - poručuju iz Petlje. Jedan od njihovih glavnih ciljeva jeste da to shvate osnovci i srednjoškolci, a zatim i njihovi roditelji. Kako to učiniti?

Startapi i poslovanje

Beogradski YouSpace pomaže da bolje organizujete životni prostor – čuvanjem sporednih stvari

Višak stvari u domu ili kancelariji često predstavlja problem i dodatnu obavezu sređivanja koja može oduzeti vreme. Rešenje nudi startap iz Beograda YouSpace koji na jednostavan i siguran način oslobađa zauzeti prostor.

Internet marketing

Kako je Budimlija Resort od uloženih 7 dolara na Facebooku došao do zarade od €5.000

Na koji način za utrošenih 7,84 dolara prodati 16 aranžmana prosečne vrednosti 40.000 dinara? U intervjuu za Netokraciju, generalni menadžer Budimlija Resort otkriva kako uspešno voditi oglašavanje na Internetu za turistička odmarališta.

Kultura 2.0

Kako postati digitalni nomad – iz ugla dvojca iza ‘Us two and the view’?

Jovana i Milan početkom godine rešili su da promene svoju poslovnu rutinu i da kancelariju zamene plažom ili džunglom. Kako im je to pošlo za rukom i koji su im trenutno najveći izazovi kao digitalnim nomadima?

Pročitaj dodatno…

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.