Intervju Archives - Page 2 of 34 - Netokracija.rs

Intervju

Društvene mreže

Ljubav prema fudbalu i klađenju Vladimir je pretvorio u digitalnu zajednicu sa 50.000 registrovanih članova

Fudbal je oduvek bio više od sporta. Vladimir Kečkeš, osnivač stranica Burazzers.net i Engleskifudbal.com otkriva nam kako je ljubav prema sportu pretvorio u uspešan onlajn biznis i zajednicu čiji je potencijal prepoznao MaxBet.

Startapi i poslovanje

Sada nije vreme za strahove jer najbolja prilika za oporavak SME sektora leži u digitalnim servisima

Svedoci smo instant digitalizacije mnogobrojnih poslova i zanimanja izazvanih pandemijom COVID-19 virusa. O tome kako se mali i srednji biznisi mogu uspešno nositi sa ovim promenama - razgovaramo sa osnivačem kompanije SuperHosting.rs.

Kultura 2.0

Lift Kviz je prvi srpski mobilni kviz koji se emituje uživo – a svojim učesnicima nudi i novčane nagrade

Dosadno vam je u karantinu? 'Mobile' kviz koji se emituje uživo i ima nagradni fond zvuči kao dobra ideja.

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Startapi i poslovanje

Srpski MapMyApple za svojih 2.000 korisnika digitalizovao je proizvodnju jabuka

Srbija se može uvrstiti u listu svetskih proizvođača jabuka, ali među one kojima je preko potrebna pomoć moderne tehnologije. To rešenje zove se MapMyApple.

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Gaming

Ministry of Broadcast bila je jedna od najprodavanijih igara na platformi Steam – a iza nje stoji srpski tim

Nije mala stvar kada vaša igra ponese titulu najprodavanije na svetski poznatoj platformi Steam. Reč je o 'Ministry of Broadcast' video igri u čijem je kreiranju učestvovao i Fuchs+Dachs, studio iz Srbije čiji su nam osnivači otkrili svoju priču i pozadinu nastanka ovog popularnog naslova.

Kultura 2.0

Upoznajte Mirka Rašića, automehaničara iz Beograda kog prati 37.000 ljudi na društvenim mrežama

Pod Geneks kulom nalazi se mala, sređena garaža pretvorena u mehaničarsku radionicu - servis 'Deline mechanics', koji se od konkurencije razlikuje po YouTube kanalu sa preko 20.000 pretplatnika - zahvaljujući jednom čoveku.

Intervju

Programiranju niko ne može da vas nauči, to morate sami – ali uz podršku mentora

Zamislite da sedam godina radite u jednoj industriji i to na poslu za koji ste se zapravo školovali. Odjednom shvatite da je vreme za promenu karijere i da želite da postanete - programer. Ovakav scenario nije više neuobičajen, ali kako prevazići izazove prekfalifikacije?

Pročitaj dodatno…

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.