Analiza Archives - Page 9 of 13 - Netokracija.rs

Analiza

Internet marketing

Novi standard za manje napadne reklame – na svim vašim uređajima

Tokom prethodne godine videli smo seriju velikih promena u Internet oglašavanju. Sve popularniji trend blokiranja 'display' oglasa naterao je oglašivače i izdavače da se zapitaju u kom smeru ide ova industrija, ali i koja je uloga banera u godinama koje dolaze. Odgovor stiže u vidu IAB New Ad Portfolio - novog globalnog standarda kada su u pitanju formati online oglašavanja.

Kultura 2.0

Zašto vašoj avionskoj karti nije mesto na Instagramu

Spakovali ste kofere i spremni ste za put. Dok ispijate čoko-moko-late na aerodromu i čekate vaš let, škljocnuli ste fotografiju avionske karte i objavili je na Facebooku, Instagramu. Nema sumnje da ste vaše prijatelje učinili ljubomornim jer idete u neke toplije krajeve, ali takav potez može vam zadati gomilu neprijatnosti - od krađe identiteta, do otkazivanja rezervacije. Zašto je fotografisanje karte za ukrcavanje baš toliko opasno? Potrudili smo se da saznamo.

E-commerce

Facebook Marketplace: Dva klika do oglasa – i uspešne prodaje?

Posebne Facebook grupe za oglase danas koristi više od 450 miliona korisnika širom sveta. Zuckerbergova želja da 'ukroti' ovaj e-commerce segment tržišta rezultovala je novom mobilnom aplikacijom po imenu Facebook Marketplace koja korisnicima omogućava jednostavno postavljanje oglasa i mogućnost direktne komunikacije između kupaca i prodavaca.

Društvene mreže

Big Blue i tviteraši: Krizni PR koji to nije bio, a koji je to postao

Upitate li prosečnog digitalca kako danas izgleda komunikacija na društvenim mrežama u Srbiji i većina će vam reći da ona najviše podseća na pijacu - bez zdrave količine argumentovane diskusije i sa opasnom dozom sujete. Tekst koji sledi pokušaj je da proniknemo u suštinu afere ‘Big Blue i tviteraši’, objasnimo gde je zakazala njihova komunikacija, ali i kako je jedan sasvim običan status odveo diskusiju u potpuno pogrešnom smeru.

Tehnologija

50% manje vožnji za Uber u Njujorku – taksisti i dalje vode glavnu reč

Ukoliko govorimo o važnosti tradicionalnog taksi prevoza u Njujorku, nedavno objavljeni podaci ukazuju na to da stanovnici 'Velike jabuke' i dalje više koriste popularni žuti taksi nego serivse kao što su Uber ili Lyft. Statistika je tako pokazala da je njujorški taksi u aprilu mesecu zabeležio čak 11,1 milion vožnji, dok je Uber registrovao svega 4,7 miliona prevezenih putnika.

Kultura 2.0

Zašto Pokémon Go želi pristup vašem Google nalogu i da li ima razloga za brigu?

Lansiran pre samo nekoliko dana, Pokémon Go za kratko vreme obišao je planetu osvojivši pametne telefone miliona korisnika, a kako neki mediji pišu - pretvorivši ljude u 'zombije' koji hodaju ulicom. Nema sumnje da je igra bazirana na augmentovanoj realnosti izuzetno zarazna, no planetarnu slavu brzo su zasenila pitanja o sigurnosti i pristupu podacima.

Kultura 2.0

Kako će Google uz veštačku inteligenciju ‘opametiti’ naše gradove?

Pogledajte bilo koji veći grad od par miliona ljudi i brzo ćete shvatiti da su problemi poput gužvi, manjka parking mesta i prenatrpanog javnog prevoza svima zajednički. Sidewalk Labs nova je kompanija nastala pod okriljem Alphabeta koja želi da 'opameti' naše gradove upošljavajući Google, Uber, Waze i mnoge druge igrače koji se nalaze u vlasništvu ovog Internet konglomerata. Igra monopola upravo je postala zanimljivija.

Mobilno

Da li iMessage stiže na Android već u ponedeljak i šta da očekujemo?

Da li Apple postepeno započinje sa otvaranjem svog ekosistema čije su prednosti i kvaliteti sada već tradicionalno bili namenjeni isključivo za korisnike proizvoda sa znakom zagrižene jabuke na pozadini? Na ovo pitanje ne možemo da odgovorimo sa sigurnošću, ali ono što je za sada poznato jesu glasine koje stižu za različitih izvora pred WWDC 2016 konferenciju koju ova kompanija posvećuje developerima, a na kojoj bi trebalo da bude predstavljena verzija servisa iMessage, i to za Android platformu.

Društvene mreže

Da li je novi Instagramov API ‘poguban’ po sve social wallove (i domaće agencije)?

Početkom juna najpoznatija društvena mreža/mobilna aplikacija za razmenu fotografija lansirala je novi API koji donosi čitav niz restrikcija, a koje umnogome znače kraj puta za 'social wall' aplikacije koje generišu UGC sadržaj. Ko se pripremio na vreme nema razloga za brigu, no jesu li baš svi spremni i da li ćete morati da menjate vaše pitcheve? Hajde da vidimo.

Društvene mreže

Messaging aplikacije prerasle su društvene mreže (i prete da uzmu solidan deo budžeta!)

Snapchat, Viber (ili Vajber?), Line, Messenger... ukoliko ste prvo pomislili na aplikacije za dopisivanje, moramo vas obavestiti da definitivno važite za digitalnog dinosaurusa! Gotovo preko noći ove i mnoge druge chat aplikacije postale su novo poglavlje društvenih medija gde se brendovi već uveliko bore za svoj deo kolača - animirajući korisnike, pružajući nove funkcije i podršku, te upošljavajući i botove (ovoga puta ne za sendviče). Da li su društvene mreže otišle u zaborav?

Pročitaj dodatno…

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.