Analiza Archives - Page 7 of 14 - Netokracija.rs

Analiza

Društvene mreže

Zašto naši fakulteti nisu na društvenim mrežama i gde je ‘nestala’ njihova digitalna strategija?

U jeku priprema za upis na fakultet koji buduće brucoše očekuje već u junu, prvi potez svakoga ko odrasta u digitalnom svetu jeste da 'čekira' profil fakulteta koji želi da upiše. Međutim, Facebook u najčešćem broju slučajeva pokazuje da tražena stranica ne postoji. Analiziramo zašto je to slučaj i šta fakulteti gube time što nisu prisutni na društvenim mrežama?

Tehnologija

Srpski agrar muči tradicionalni pristup – kako (smisleno) digitalizovati ovu industriju?

U trenutku kada je digitalizacija postala jedan od pojmova koji se najčešće provlači kroz javni sektor – od kulture, preko školstva, pa do javne uprave, zaboravljamo činjenicu koju kolektivno ne ističemo dovoljno: Srbija je zemlja sa ogromnim poljoprivrednim potencijalom! Na tom sudaru starog i novog, tradicionalnog i tehnološkog, jedno pitanje posebno se izdvaja - da li je srpska poljoprivreda spremna za digitalizaciju?

Mobilno

Da li su ‘shopper marketari’ ostali zarobljeni u 2013. godini?

Koji su izazovi sa kojima se suočavaju shopper marketari? Šta je to što brendovi i 'retaileri' moraju da znaju kako digitalne tehnologije menjaju način na koji se komunicira i doseže do potrošača koji su u tom trenutku u njihovim radnjama sa smart telefonima?

Mobilno

WhatsApp Business: Mogu li mala i srednja preduzeća do klijenata uz ‘ćaskanje’?

Popularni servis za dopisivanje koji je u vlasništvu Facebooka još od 2014. godine, dobio je posebnu aplikaciju namenjenu brendovima i drugim biznisima - koja nosi naziv Business app. Ova aplikacija koja za cilj ima da dodatno unapredi komunikaciju između manjih biznisa i krajnjih korisnika za sada je namenjena za Android operativni sistem, te će za početak biti dostupna samo na određenim tržištima dok ne bude lansirana i za ostale zemlje sveta.

Kultura 2.0

Tajne uspešne trgovine kriptovalutama: Kako izabrati ‘onu pravu’ i ostvariti profit?

Kombinacija ekonomije i tehnologije dovela je do jedne od trenutno najpopularnijih stvari na Internetu - Bitcoina. Skoro da nema osobe koja danas nije čula za ovu digitalnu valutu, pogotovo otkako je njena vrednost počela da raste (iako je ona nastala još 2009. godine). Ipak, tek mali broj ljudi zna da pored nje postoji preko hiljadu drugih kriptovaluta. Koje su najpopularnije i (možda) u budućnosti najprofitabilnije i kako ih nabaviti?

Gaming

Zašto je srpska esport scena najjača u regionu?

Godina iza nas protekla je u znaku esporta - dobili smo nove timove, nove regionalne lige, videli smo i ulazak poznatih timova poput Crvene Zvezde i NK Rudeš. Potencijala za dodatnih razvoj u 2018. godini itekako ima, a mi detaljnije analiziramo sve snažniju poziciju Srbije na esport sceni, razgovarajući sa predstavnicima klubova i medijskom kompanijom koje prati dešavanja iz ove oblasti - Fortunom Esport.

Internet marketing

GDPR: Prava lica na koje se podaci odnose (transparentnost, uvid, ispravka i prenosivost)

GDPR (General Data Protection Regulation – Opšta uredba o zaštiti podataka o ličnosti) na centralno mesto postavlja fizička lica u EU i zaštitu njihovih prava u vezi sa obradom ličnih podataka. Do koje mere EU želi da zaštiti svoje građane pokazuje i intencija GDPR-a da se primenjuje i van granica EU.

Startapi i poslovanje

Može li u Beogradu zaživeti iznajmljivanje parkinga po ‘Airbnb’ principu?

Od 2008. godine kada je osnovan Airbnb, poslovno model po kome se može iznajmiti gotovo sve, od smeštaja do prevoza, nastavlja da osvaja svet. Među 'asetima' koji mogu biti vaši na nekoliko sati sada nalaze se i parking mesta. Ispitujemo može li takav servis zaživeti i u Beogradu.

Internet marketing

Kako ćemo koristiti ‘Big Data’ za personalizovano oglašavanje i šta nam donosi 2018. godina?

Nema sumnje da je 2017. godina bila značajna za industriju digitalnog oglašavanja - kako u svetu, tako i u Srbiji. Prateći trend celokupnog rasta, ali i novih formata koji osvajaju tržište, razgovaramo sa troje eksperata o upotrebi Big Data u marketingu, pripremi za GDPR koji neminovno dolazi i trendovima za 2018. godinu.

Internet marketing

Planiranje puta do GDPR usaglašenosti

Na osnovu prethodnih članaka koje su objavile moje kolege, već imate prilično dobru predstavu o bitnim delovima GDPR. U ovom članku ću pokušati da sumiram korake koje je potrebno pratiti kako biste svoje poslovanje uskladili sa GDPR-om

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?