Analiza Archives - Page 6 of 13 - Netokracija.rs

Analiza

Karijere

Kako sistem prilagoditi srednjoškolcima talentovanim za IT – a ne njih sistemu?

On se zove Jovan, ima 17 godina, živi u Zabrežju i jedva čeka da se vrati iz škole kako bi seo za računar i programirao. Kao i većina njegovih vršnjaka koje zanima IT, samouk je. To nas kao društvo stavlja pred dilemu – imamo li obavezu (makar onu moralnu) da talentovanim pojedincima pružimo nešto više od pohvala kada nas zadivi njihov rezultat? Odgovori nam stižu iz Microsoft Development Centra i Istraživačke stanice Petnica.

Društvene mreže

Zašto naši fakulteti nisu na društvenim mrežama i gde je ‘nestala’ njihova digitalna strategija?

U jeku priprema za upis na fakultet koji buduće brucoše očekuje već u junu, prvi potez svakoga ko odrasta u digitalnom svetu jeste da 'čekira' profil fakulteta koji želi da upiše. Međutim, Facebook u najčešćem broju slučajeva pokazuje da tražena stranica ne postoji. Analiziramo zašto je to slučaj i šta fakulteti gube time što nisu prisutni na društvenim mrežama?

Tehnologija

Srpski agrar muči tradicionalni pristup – kako (smisleno) digitalizovati ovu industriju?

U trenutku kada je digitalizacija postala jedan od pojmova koji se najčešće provlači kroz javni sektor – od kulture, preko školstva, pa do javne uprave, zaboravljamo činjenicu koju kolektivno ne ističemo dovoljno: Srbija je zemlja sa ogromnim poljoprivrednim potencijalom! Na tom sudaru starog i novog, tradicionalnog i tehnološkog, jedno pitanje posebno se izdvaja - da li je srpska poljoprivreda spremna za digitalizaciju?

Mobilno

Da li su ‘shopper marketari’ ostali zarobljeni u 2013. godini?

Koji su izazovi sa kojima se suočavaju shopper marketari? Šta je to što brendovi i 'retaileri' moraju da znaju kako digitalne tehnologije menjaju način na koji se komunicira i doseže do potrošača koji su u tom trenutku u njihovim radnjama sa smart telefonima?

Mobilno

WhatsApp Business: Mogu li mala i srednja preduzeća do klijenata uz ‘ćaskanje’?

Popularni servis za dopisivanje koji je u vlasništvu Facebooka još od 2014. godine, dobio je posebnu aplikaciju namenjenu brendovima i drugim biznisima - koja nosi naziv Business app. Ova aplikacija koja za cilj ima da dodatno unapredi komunikaciju između manjih biznisa i krajnjih korisnika za sada je namenjena za Android operativni sistem, te će za početak biti dostupna samo na određenim tržištima dok ne bude lansirana i za ostale zemlje sveta.

Kultura 2.0

Tajne uspešne trgovine kriptovalutama: Kako izabrati ‘onu pravu’ i ostvariti profit?

Kombinacija ekonomije i tehnologije dovela je do jedne od trenutno najpopularnijih stvari na Internetu - Bitcoina. Skoro da nema osobe koja danas nije čula za ovu digitalnu valutu, pogotovo otkako je njena vrednost počela da raste (iako je ona nastala još 2009. godine). Ipak, tek mali broj ljudi zna da pored nje postoji preko hiljadu drugih kriptovaluta. Koje su najpopularnije i (možda) u budućnosti najprofitabilnije i kako ih nabaviti?

Gaming

Zašto je srpska esport scena najjača u regionu?

Godina iza nas protekla je u znaku esporta - dobili smo nove timove, nove regionalne lige, videli smo i ulazak poznatih timova poput Crvene Zvezde i NK Rudeš. Potencijala za dodatnih razvoj u 2018. godini itekako ima, a mi detaljnije analiziramo sve snažniju poziciju Srbije na esport sceni, razgovarajući sa predstavnicima klubova i medijskom kompanijom koje prati dešavanja iz ove oblasti - Fortunom Esport.

Internet marketing

GDPR: Prava lica na koje se podaci odnose (transparentnost, uvid, ispravka i prenosivost)

GDPR (General Data Protection Regulation – Opšta uredba o zaštiti podataka o ličnosti) na centralno mesto postavlja fizička lica u EU i zaštitu njihovih prava u vezi sa obradom ličnih podataka. Do koje mere EU želi da zaštiti svoje građane pokazuje i intencija GDPR-a da se primenjuje i van granica EU.

Startapi i poslovanje

Može li u Beogradu zaživeti iznajmljivanje parkinga po ‘Airbnb’ principu?

Od 2008. godine kada je osnovan Airbnb, poslovno model po kome se može iznajmiti gotovo sve, od smeštaja do prevoza, nastavlja da osvaja svet. Među 'asetima' koji mogu biti vaši na nekoliko sati sada nalaze se i parking mesta. Ispitujemo može li takav servis zaživeti i u Beogradu.

Internet marketing

Kako ćemo koristiti ‘Big Data’ za personalizovano oglašavanje i šta nam donosi 2018. godina?

Nema sumnje da je 2017. godina bila značajna za industriju digitalnog oglašavanja - kako u svetu, tako i u Srbiji. Prateći trend celokupnog rasta, ali i novih formata koji osvajaju tržište, razgovaramo sa troje eksperata o upotrebi Big Data u marketingu, pripremi za GDPR koji neminovno dolazi i trendovima za 2018. godinu.

Pročitaj dodatno…

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.