Mile Cvik postaje ‘VOZZi’ – novi paketi spremni za korisnike

Mile Cvik postaje ‘VOZZi’ – novi paketi spremni za korisnike

Domaći startap Mile Cvik, koji je digitalizovao sistem pružanja pomoći na putu i za kratko vreme pridobio poverenje korisnika iz Srbije, dokazao se na domaćem tržištu i ulazi u fazu širenja i lansiranja novih usluga u okviru koje će se tržištu predstaviti s novim imenom – 'VOZZi.'

Podsećanja radi, prva verzija mobilne aplikacije Mile Cvik lansirana je na leto prošle godine i predstavljala je digitalno rešenje za umrežavanje vlasnika automobila i auto servisera na teritoriji Srbije, koje omogućava brzu, kvalitetnu i transparentnu pomoć na putu u svako doba. Kao rezultat velikog rada i energije koju je tim uložio u razvoj i promociju projekta, naravno uz limitirana sredstva, u maju 2018. došla je vest o konačnoj potvrdi kvaliteta Mile Cvik koncepta od strane tržišta.

Kako funkcioniše mobilna aplikacija VOZZi? Lako se instalira nakon preuzimanja sa Google Play ili App Store prodavnica, a registracija je besplatna. Kad se na putu dogodi nepredviđen kvar na automobilu, dovoljan je jedan klik za odabir usluge. VOZZi tada korisnika povezuje sa najbližim serviserom i prikazuje fiksnu cenu usluge, uz mogućnost plaćanja karticom ili kešom. Inače, servis je u aprilu ove godine zabeležio 5.000 aktivnih korisnika.

Popust i do 80% na godišnjem nivou

Osnivač startapa VOZZi, Vladimir Šijaković prokomentarisao je za Netokraciju proces rebrendiranja, osvrnuvši se između ostalog i na nove usluge koje će biti dostupne za korisnike u narednom periodu.

Nakon sajma automobila krajem marta 2018. godine u razgovoru sa korisnicima i partnerima smo došli do zaključka da početna ideja pružanja pomoći na putu jednostavno prerasta zahteve tržišta i da trebamo razmišljati o novom, dodatnom pravcu a to je formiranje jedinstvene platforme za auto industriju. Samim tim predstavljamo i novo ime VOZZi sa naznakom na i (intelligent) service. VOZZi nije samo rebrendiranje već potpuno novi sistem, zaokružen tako da korisnicima i partnerima olakša život i posao. Na kraju, šta kažete kada ste sigurni da ste napravili pravu odluku? VOZZi!

Govoreći o novim paketima za korisnike, Vladimir kaže da najveće iznenađenje predstavlja program preporuka za pakete pomoći na putu. Naime, korisnici će moći da preporuče svojim prijateljima VOZZi i da pritom na klik sebi omoguće kupovinu paketa pomoći na putu do 80% umanjene cene na period od 12 meseci. Cena uz popust od 80% na godišnjem nivou iznosi 600 rsd za Premijum uslugu.

„Uz paket nemate nikakvih troškova u slučaju pomoći na putu, Vaše je #samoVOZZi. Vezano za putne pakete, već je pokrenuta i kampanja zajedno sa Generali Osiguranjem gde svaki korisnik prilikom kupovine Putnog osiguranja dobija na poklon i osiguranje stana i/ili kuće dok je na odmoru„, dodaje Šijaković.

Nakon rebrendiranja, pred startapom „VOZZi“ su veliki planovi, kao što je širenje pomenutih usluga na zemlje regiona.

Širenje u regionu kao sledeća stanica

Na pitanje Netokracije koje se odnosilo na to kakav je do sada odziv korisnika na nove promene i koji su njihovi utisci, Vladimir kaže:

Mi tek treba da krenemo sa većom marketing kampanjom i spremamo se da sve korisnike upoznamo sa novitetima. Napomenućemo da ćemo uvek biti tamo gde su i korisnici. Na ulici, na raskrsnicama, u garažama. Ono što smo do sada primetili je da su komentari pozitivni i da se svima sviđa novi vizuelni identitet (sedište automobila sa strelicom napred, jer je jedan od slogana „Uvek vozite napred“).

Za sam kraj, naš sagovornik nam otkriva da se do kraja godine planira širenje servisa u regionu, te da su već započeli razgovori za celu ex-Yu teritoriju sa potencijalnim partnerima kako bi se umrežio kompletan region. „Nažalost ove sezone jednostavno nismo stigli da zaokružimo ponudu i obezbedimo naše korisnike za Grčku i okolne zemlje, ali za sledeću sezonu pripremamo dosta iznenađenja. Kvalitet i dostupnost servisa je od primarne važnosti za naše korisnike. Jednostavno se rukovodimo pravilom da je poverenje korisnika jedina vrednost u digitalnoj industriji“, zaključio je na kraju Šijaković.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.